Se kirja on Raamattu.
Yksi kirja tekee tyhmästä viisaan
43
182
Vastaukset
- Anonyymi
Ny en kyllä ymmärrä. En oo kyllä kyseistä kirjaa lukenu.
- Anonyymi
Siksi varmaan kannattaisi lukia.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177257275
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
aloottajan kyllä kannattaas lukia ko kirja
- Anonyymi
Raamattua pitäisi lukea joka päivä, ainakin vähän.
- Anonyymi
Juu tämä hieno kirja yllyttää mm kansanmurhaan.
1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
Ja mitähän pahaa ne lampaat, kamelit ja aasitkin ovat sitten tehneet?
Jumala on varmaankin liitossa saatana Putlerin kanssa joka toteuttaa nyt jumalan sanaa Ukrainassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tämä hieno kirja yllyttää mm kansanmurhaan.
1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
Ja mitähän pahaa ne lampaat, kamelit ja aasitkin ovat sitten tehneet?
Jumala on varmaankin liitossa saatana Putlerin kanssa joka toteuttaa nyt jumalan sanaa Ukrainassa.Ensimmäinen tunnettu kansanmurha tapahtui Ranskan suuressa vallankumouksessa vanhoillisia kristittyjä kohtaan sekulaarien ja ateistien toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen tunnettu kansanmurha tapahtui Ranskan suuressa vallankumouksessa vanhoillisia kristittyjä kohtaan sekulaarien ja ateistien toimesta.
No mitä sitten? Raamattu moiseen kuintenkin kehottaa. Raamattu käskee tappaa sukulaisetkin.
2. Moos. 32:27 Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen.
Jumalan sanahan on totta? Totta kai kaikki tosiuskovat tappavat kaikki sukulaisensa niin kuin raamattu käskee?
- Anonyymi
Kun Suomi muuttuu jälleen kristilliseksi kansallisvaltioksi, niin Pyhän Kirjan lukeminenkin lisääntyy.
- Anonyymi
Sinulla ei ole lapsia.
- Anonyymi
Sana on syntymän lahja, ikuinen elävä vesi.
- Anonyymi
eipä se lukijasta tee viisasta pitää myös tajuta mitä lukee? allekirjoittanut lukenut putkassa kolme kertaa läpi silti jäänyt jotakin ymmärtämättä enkä pidä silti itseäni tyhmänä,jonkun alan maisteri tutkintokin on...kolmea kieltä sujuvasti puhun
- Anonyymi
"Raamattu": "ymmärrätkö myös mitä luet" Apt: 8: 30
"MONTA tulee minun nimessäni, ja he eksyttävät, jos mahdollista , valittukin"
Suomessa on pilvin pimein monenlaisia Amerikasta tulleita lahkoja > eksyttäjiä, jotka lukee "kuin piru raamattua" , > ja eksyttävät , jos mahdollista, valitutkin.
olkaa varovaisia.- Anonyymi
Aloittaja on juuri tuollainen
- Anonyymi
Aloittajan suku on vasemmistolaisia.
- Anonyymi
Ei vaan ei-sosialistista ollaan.
- Anonyymi
Minen lue ku Il-poa.
- Anonyymi
IL-Po:sta saa perusasiat ja uutiset, mutta ei se riitä. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita, kuten uskon asia. Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan Sanan kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IL-Po:sta saa perusasiat ja uutiset, mutta ei se riitä. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita, kuten uskon asia. Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan Sanan kautta.
Ilakka kertoo tämän päivän asiat, Raamattu kertoo iäisyysasiat. Näin on asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon itteeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon itteeni.
Minä en usko sinua, valehtelet kumminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko valehdellut sinulle aikaisemminkaa? Kuinka nyt alkaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko valehdellut sinulle aikaisemminkaa? Kuinka nyt alkaisin.
Viimeviikollaki valehtelit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen saa uskoa, vaikka maantien kiveen.
Ei se usko muutu siitäkään mihinkään. Mutta, kivi ei valehtele eikä karehdi ja vielä vähemmän puhu palturia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen saa uskoa, vaikka maantien kiveen.
Ei se usko muutu siitäkään mihinkään. Mutta, kivi ei valehtele eikä karehdi ja vielä vähemmän puhu palturia.Voi kyllä hajottaa tuulilasin.
- Anonyymi
Arvaas mitä sanotaan: uskovaisten tavarasta?
Se on yhteistä : () - Anonyymi
Hain kaupunginjohtajan paikkaa. Ansiokseni laitoin että, olen lukenut raamattua 30 vuotta. Eivät valinneet viisastamiestä?????
- Anonyymi
Eipä näytä sinun kohdallasi toteutuneen.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? En ymmärrä.
- Anonyymi
Raamattua kun lukee, niin uskonasiat kirkastuvat.
- Anonyymi
Älä valehtele satukirja on ristiriitoja täynnä!!!
- Anonyymi
Voiko samalla juoda kirkasta?
- Anonyymi
Ei. Sillä Sanaa lukemalla kirkastuu luonnollisella tavalla ja ajatuksen tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Sillä Sanaa lukemalla kirkastuu luonnollisella tavalla ja ajatuksen tasolla.
Sanaile sinä suolla
- Anonyymi
Kiteen kirkas, kyllä ajatukset kirkastuu.
- Anonyymi
Maailman suurin satukirja.
- Anonyymi
Totta kommentoit.
- Anonyymi
Lukekaa enemmän Raamattua!
- Anonyymi
Seinäjoella luetaan paljon Raamattua.
- Anonyymi
Jos lukee 7 veljestä ja uskoo että kaikki siinä kirjoitettu on totta, se ajaa saman asian!
- Anonyymi
Raamattu on suomalaisille pyhä kirja.
- Anonyymi
Tämä on tosi, tutustumaan Raamattuun oikein ajatuksella!
- Anonyymi
Juu, mielenterveysonglmaisten kannattaa ennemmin lukea tätä kirjaa kuin syyllistyä törkeisiin kunnianloukkauksiin tällä palstalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401