Tammisunnuntaina entinen puolustusministeri (sininen kuolema) ehdotti uuden varuskunnan perustamista Kauhavalle ja kansanedustaja Juha Mäenpää (persu) tukikohdan perustamista myös Kauhavalle.
Kun Puolustusvoimat eivät pysty huolehtimaan maakunnan puolustuksesta ja turvallisuudesta, tulisi Kauhavalle perustaa NATO-tukikohta, jossa muut Nato maat huolehtivat maakunnan turvallisuudesta ja puolustuksesta.
NATO-tukikohta Kauhavalle
5
135
Vastaukset
- Anonyymi
entinen puolustusministeri Jussi Niinistö ehdotti
- Anonyymi
Mutta se ei käy Eenestamille sille J Elle
- Anonyymi
Ei ei ja vielä kerran EI!!
Härmäläästen rahoolla taas pelathan, ei Nato mihinkään kantapaskaan tuu, tänne Volttihin se tuloo Mattila lupas notta soittaa sille Niinistölle ja panoo perumahan puheensa hetimiten.
Liian kauan Härmälääsiä pantu halvasta mutta nyt siihen tuloo loppu, tuumma heti hakemahan omamme pois.- Anonyymi
Vt. puolustusministeri Mikko Savola (kepu) torjui heti J.Niinistön ja J.Mäenpään ehdotuksen varuskunnasta ja tukikohdasta Kauhavalle.
Näin ollen jää kaksi ehdotusta jäljelle; Joko NATO tai ÄitiVenäjä perustaa tukikohdan Kauhavalle ja itsenäisyys on menetetty.
- Anonyymi
Nuija ja tosinuija vauhdissa.Nuolaisseet ennenkuin tipahti.ilmansuunnnat sekaisin.Vasteaika ratkaisee sijoituksen ja ehdotus ääliömäinen tyhmyydessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797