seuraat minua,
kuin hai laivaa.
mitä haluat?
Tiedät kuka!
11
1173
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka? Voisi olla kenelle vaan tämäkin...Tarkennusta pöytään...
- Anonyymi
Vainoaminen on vakava rikos. Ole yhteydessä viranomaisiin jos koet että sinua seurataan ja tarkkaillaan.
- Anonyymi
Helvetinmoinen riski viedä oikeuteen. Hakija itse voi saada korvausvaatimuksen.
- Anonyymi
Riippuu ketä? Aina miehet kauniin naisen perässä pörrää. Parhaat koetetaan saada omaksi
- Anonyymi
Kahvia ja lämmintä pyllyä!
- Anonyymi
Puhua kanssasi. Olen sinuun todella ihastunut. 😊
Puhuminen, keskustelu on kaiken kommunikaation avain.
Siitä se lähtee, jos tuleekin =))
- Anonyymi
Nimen omaan on todella häirtsevää ulkoilessa kun joku seuraa.On ahdistelua vainoamista.Itse joutunut kohteeksi vanhana naisena. Koska olen jo työstni eläkellä mahdolisuus ulkoilla paljon.Mies myös ajaa polkupyörällä ja siihen viereen pysähtyy kävelemään Itä-Helsingin aluella. Taskussa usein leijona viina pullo pieni. Tahditonta puhetta humalassa.Puhuu myös ristiin asioitaan. Miloin nainen eläm ollut 8 v miloin 10v. Mitä se minulle kuluu hänen yksinäisyys ymm.En ole ainoa ihminen naisena josta itselle yritää saada patjan.Itis Prisma edusta usein.Sinähän on se Alko. Halvempaa kuin mennä paarin etsii naista,suhdetta.Olen jotunut vaihtaa ulkoilureiti ja lopetanut Prisma käynnit. Kuin keloni ajat miloin liikun. Seisoo nykyisin kuin patsas tien varella tietynä päivänä.Kohta täyty alkaa metroa käytää ja mennä ulkoilee vaikka Esposen metrolla.Kun sanoo ei kinosta pitää ymmärtää.Näitä akatomia äijiä on myös Kerostalot. Joilla ei kantia paarin seraa mennä hakee.Lulevat kerostalojen pihapiirit on iskupaikoja. Kytätän miten naiset likku ikän katsomatta ja kaljassa lähestytän. Ei tarkoita jos nainen asuu yksin ikän katsomatta tai ulkoilee yksin. ON VAPAATA RISTAA.
- Anonyymi
Itäkseskus on levotonta aluetta, on hyvä idea mennä ulkoilemaan jonnekin muualle jos sinua tuo mies häiriköi. Vainoajan ei pidä antaa jatkaa toimiaan.
- Anonyymi
Kelle lie aloitus.
Minäkin stalkkasin erästä naista sos.mediassa ja ihan vaan pohjattomasta rakkaudesta.
Hän ei oikein tykännyt. Esti minut facessa. Se oli viimeinen naula arkkuun.
Tunsin kaipausta, rakkautta..nyt kun tuli se viimeinen naula arkkuun niin jotenkin tunteet muuttui negatiivisempaan suuntaan.
En enää halua stalkata ja muutenkin heitin vihaisena ns. kirveen kaivoon.
Olen päättänyt että vaikka törmättäisiin ja hän haluaisi jutella tms niin minä en enää.
Nyt on sydämeni kiveä. Piste.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984