Tiedät kuka!

Anonyymi-ap

seuraat minua,

kuin hai laivaa.

mitä haluat?

11

1312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka? Voisi olla kenelle vaan tämäkin...Tarkennusta pöytään...

• Anonyymi

Vainoaminen on vakava rikos. Ole yhteydessä viranomaisiin jos koet että sinua seurataan ja tarkkaillaan.

• Anonyymi

Helvetinmoinen riski viedä oikeuteen. Hakija itse voi saada korvausvaatimuksen.

• Anonyymi

Riippuu ketä? Aina miehet kauniin naisen perässä pörrää. Parhaat koetetaan saada omaksi

• Anonyymi

Kahvia ja lämmintä pyllyä!

• Anonyymi

Puhua kanssasi. Olen sinuun todella ihastunut. 😊

• Puhuminen, keskustelu on kaiken kommunikaation avain.
        Siitä se lähtee, jos tuleekin =))

• Anonyymi

Nimen omaan on todella häirtsevää ulkoilessa kun joku seuraa.On ahdistelua vainoamista.Itse joutunut kohteeksi vanhana naisena. Koska olen jo työstni eläkellä mahdolisuus ulkoilla paljon.Mies myös ajaa polkupyörällä ja siihen viereen pysähtyy kävelemään Itä-Helsingin aluella. Taskussa usein leijona viina pullo pieni. Tahditonta puhetta humalassa.Puhuu myös ristiin asioitaan. Miloin nainen eläm ollut 8 v miloin 10v. Mitä se minulle kuluu hänen yksinäisyys ymm.En ole ainoa ihminen naisena josta itselle yritää saada patjan.Itis Prisma edusta usein.Sinähän on se Alko. Halvempaa kuin mennä paarin etsii naista,suhdetta.Olen jotunut vaihtaa ulkoilureiti ja lopetanut Prisma käynnit. Kuin keloni ajat miloin liikun. Seisoo nykyisin kuin patsas tien varella tietynä päivänä.Kohta täyty alkaa metroa käytää ja mennä ulkoilee vaikka Esposen metrolla.Kun sanoo ei kinosta pitää ymmärtää.Näitä akatomia äijiä on myös Kerostalot. Joilla ei kantia paarin seraa mennä hakee.Lulevat kerostalojen pihapiirit on iskupaikoja. Kytätän miten naiset likku ikän katsomatta ja kaljassa lähestytän. Ei tarkoita jos nainen asuu yksin ikän katsomatta tai ulkoilee yksin. ON VAPAATA RISTAA.

• Anonyymi

Itäkseskus on levotonta aluetta, on hyvä idea mennä ulkoilemaan jonnekin muualle jos sinua tuo mies häiriköi. Vainoajan ei pidä antaa jatkaa toimiaan.

• Anonyymi

Kelle lie aloitus.
      Minäkin stalkkasin erästä naista sos.mediassa ja ihan vaan pohjattomasta rakkaudesta.
      Hän ei oikein tykännyt. Esti minut facessa. Se oli viimeinen naula arkkuun.
      Tunsin kaipausta, rakkautta..nyt kun tuli se viimeinen naula arkkuun niin jotenkin tunteet muuttui negatiivisempaan suuntaan.
      En enää halua stalkata ja muutenkin heitin vihaisena ns. kirveen kaivoon.
      Olen päättänyt että vaikka törmättäisiin ja hän haluaisi jutella tms niin minä en enää.
      Nyt on sydämeni kiveä. Piste.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2587
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1582
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      28
      1204
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26