Tiedät kuka!

Anonyymi-ap

seuraat minua,

kuin hai laivaa.

mitä haluat?

11

1161

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka? Voisi olla kenelle vaan tämäkin...Tarkennusta pöytään...

    • Anonyymi

      Vainoaminen on vakava rikos. Ole yhteydessä viranomaisiin jos koet että sinua seurataan ja tarkkaillaan.

      • Anonyymi

        Helvetinmoinen riski viedä oikeuteen. Hakija itse voi saada korvausvaatimuksen.


    • Anonyymi

      Riippuu ketä? Aina miehet kauniin naisen perässä pörrää. Parhaat koetetaan saada omaksi

    • Anonyymi

      Kahvia ja lämmintä pyllyä!

    • Anonyymi

      Puhua kanssasi. Olen sinuun todella ihastunut. 😊

      • Puhuminen, keskustelu on kaiken kommunikaation avain.
        Siitä se lähtee, jos tuleekin =))


    • Anonyymi

      Nimen omaan on todella häirtsevää ulkoilessa kun joku seuraa.On ahdistelua vainoamista.Itse joutunut kohteeksi vanhana naisena. Koska olen jo työstni eläkellä mahdolisuus ulkoilla paljon.Mies myös ajaa polkupyörällä ja siihen viereen pysähtyy kävelemään Itä-Helsingin aluella. Taskussa usein leijona viina pullo pieni. Tahditonta puhetta humalassa.Puhuu myös ristiin asioitaan. Miloin nainen eläm ollut 8 v miloin 10v. Mitä se minulle kuluu hänen yksinäisyys ymm.En ole ainoa ihminen naisena josta itselle yritää saada patjan.Itis Prisma edusta usein.Sinähän on se Alko. Halvempaa kuin mennä paarin etsii naista,suhdetta.Olen jotunut vaihtaa ulkoilureiti ja lopetanut Prisma käynnit. Kuin keloni ajat miloin liikun. Seisoo nykyisin kuin patsas tien varella tietynä päivänä.Kohta täyty alkaa metroa käytää ja mennä ulkoilee vaikka Esposen metrolla.Kun sanoo ei kinosta pitää ymmärtää.Näitä akatomia äijiä on myös Kerostalot. Joilla ei kantia paarin seraa mennä hakee.Lulevat kerostalojen pihapiirit on iskupaikoja. Kytätän miten naiset likku ikän katsomatta ja kaljassa lähestytän. Ei tarkoita jos nainen asuu yksin ikän katsomatta tai ulkoilee yksin. ON VAPAATA RISTAA.

      • Anonyymi

        Itäkseskus on levotonta aluetta, on hyvä idea mennä ulkoilemaan jonnekin muualle jos sinua tuo mies häiriköi. Vainoajan ei pidä antaa jatkaa toimiaan.


    • Anonyymi

      Kelle lie aloitus.
      Minäkin stalkkasin erästä naista sos.mediassa ja ihan vaan pohjattomasta rakkaudesta.
      Hän ei oikein tykännyt. Esti minut facessa. Se oli viimeinen naula arkkuun.
      Tunsin kaipausta, rakkautta..nyt kun tuli se viimeinen naula arkkuun niin jotenkin tunteet muuttui negatiivisempaan suuntaan.
      En enää halua stalkata ja muutenkin heitin vihaisena ns. kirveen kaivoon.
      Olen päättänyt että vaikka törmättäisiin ja hän haluaisi jutella tms niin minä en enää.
      Nyt on sydämeni kiveä. Piste.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe