salatut elämät kaudet 1999 - 2017 ilmaiseksi! osoitteesta Salkkarit.org
Salkkarit.org - Salkkarit kaudet 1999 - 2017 ilmaiseksi!
20
3494
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle pitäisi maksaa, että suostuisin katsomaan niitä. Enkä ihan pienestä hinnasta!
- Anonyymi
sulta ei kysytty mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulta ei kysytty mitään.
Multa pitäs aina kysyä ku oon niin hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multa pitäs aina kysyä ku oon niin hyvä!
Itsekehu.
- Anonyymi
oho kerrankin näkee vanhoja salkkareita
- Anonyymi
tack!
- Anonyymi
bump
- Anonyymi
Pieru!
- Anonyymi
bump
- Anonyymi
Miksi sivusto on alhaalla? Ei pysty enää katsomaan.
- Anonyymi
Joo itekki huomasin. Tiääks mitää muut paikkaa mist pystyis kattoo niit tolleee?
- Anonyymi
Se sivusto pistettiin alas eihitto. Tietääks kukaa mitää muut mestaa mist vois kattoo noit vanhoi salkkarei tullee? Ois tosi kiva päästä kattoo lisää
- Anonyymi
Gg arvasin et menee alas mut kerkesin kattoo 1000 jaksoon vittu ne o vammasia niit jaksoi ei nää mistään ja sitku joku näyttää ne jaksot netis nii menee alas
- Anonyymi
Hei! Voisko toi luoja luoda uuden sivun mistä pystyis sit tallentaa noi jaksot tai jotain? vaikka ihan muutamaks päiväks ettei mee taas uudelleen alas.
- Anonyymi
Multa löytyy jaksot 1-851. Ja vuodesta 2019 eteenpäin.
- Anonyymi
Mitää tsäänssii et pystyisit myydä niit jaksoja?
- Anonyymi
Muakin kiinnoistais nuo jaksot 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muakin kiinnoistais nuo jaksot 🤩
Kiillota mun pylly niin saat noi kaikki!
- Anonyymi
Eikö ne voisi viimein lopettaa tuota sarjaa
- Anonyymi
Oliko itä vanhoja jaksoja jollain?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20511867- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596273Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1725194- 524955
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504508Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164408- 1193906
- 823395
- 531927