salatut elämät kaudet 1999 - 2017 ilmaiseksi! osoitteesta Salkkarit.org
Salkkarit.org - Salkkarit kaudet 1999 - 2017 ilmaiseksi!
20
3300
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle pitäisi maksaa, että suostuisin katsomaan niitä. Enkä ihan pienestä hinnasta!
- Anonyymi
sulta ei kysytty mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulta ei kysytty mitään.
Multa pitäs aina kysyä ku oon niin hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multa pitäs aina kysyä ku oon niin hyvä!
Itsekehu.
- Anonyymi
oho kerrankin näkee vanhoja salkkareita
- Anonyymi
tack!
- Anonyymi
bump
- Anonyymi
Pieru!
- Anonyymi
bump
- Anonyymi
Miksi sivusto on alhaalla? Ei pysty enää katsomaan.
- Anonyymi
Joo itekki huomasin. Tiääks mitää muut paikkaa mist pystyis kattoo niit tolleee?
- Anonyymi
Se sivusto pistettiin alas eihitto. Tietääks kukaa mitää muut mestaa mist vois kattoo noit vanhoi salkkarei tullee? Ois tosi kiva päästä kattoo lisää
- Anonyymi
Gg arvasin et menee alas mut kerkesin kattoo 1000 jaksoon vittu ne o vammasia niit jaksoi ei nää mistään ja sitku joku näyttää ne jaksot netis nii menee alas
- Anonyymi
Hei! Voisko toi luoja luoda uuden sivun mistä pystyis sit tallentaa noi jaksot tai jotain? vaikka ihan muutamaks päiväks ettei mee taas uudelleen alas.
- Anonyymi
Multa löytyy jaksot 1-851. Ja vuodesta 2019 eteenpäin.
- Anonyymi
Mitää tsäänssii et pystyisit myydä niit jaksoja?
- Anonyymi
Muakin kiinnoistais nuo jaksot 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muakin kiinnoistais nuo jaksot 🤩
Kiillota mun pylly niin saat noi kaikki!
- Anonyymi
Eikö ne voisi viimein lopettaa tuota sarjaa
- Anonyymi
Oliko itä vanhoja jaksoja jollain?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771422Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94814
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755