Sairas Kauhava

Anonyymi-ap

Kauhavan kaupungin kunnalliselämä ja hallinto on tosi kipee. Mieti sitä miten ja miksi.

22

2715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hallitus vaihtoon. Siitä voi aloittaa.

• Anonyymi

Valituksia tehtaileva kaupunginhallitus!! Onko nolompaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valituksia tehtaileva kaupunginhallitus!! Onko nolompaa?

Buaahhh🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kun Kankaasyrjä sai 438 ääntä niin se mahdollisti sen että perussuomalaisten listalta pääsi valtuustoon jopa 30- 40 äänellä, tämän vuoksi valtuutetuiksi tuli aivan epäkurantteja luottamushenkilöitä.
      Kaupungissa alkoi ennennäkemätön valituskierre ja kaupungin viranhaltijoiden silmitön ajojahti, josta pätevimmät viranhaltijat tekivät omat johtopäätöksensä ja karistivat Kauhavan pölyt jaloistaan. Jopa Ilmajoelta asti haettiin aateveljiltä tukea ja turvaa !!!

• Anonyymi

Sairaat luottamushenkilöt eivät tule persuista , vaan kokoomuksesta ja kristityistä, valitettavasti.

• Anonyymi

Pahoinpitelijä kunnianloukkaaja kankaansyrjä sai viimevaaleissa vajaa 100 ääntä. Se siitä. Se on se joka on pilannut ilmaa muuallakin kuin housuissaan.

• Anonyymi

Se on juurikin näin, Mikan vaalimenestyksen siivellä valtuustoon päässeet eivät osanneet/ kyenneet hahmottamaan asemaansa ja vastuutaan yhteisten asioiden hoidossa.

• Anonyymi

Perussuomalaisetko Kauhavaa johtaa?

• Anonyymi

Eikös se ollu se taksimies siellä pernaanportis...

• Anonyymi00030
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulkaa kyllä oiva on hyvä taksi mies mukava ja kunnollinen .niinku eräät.oiva hoitaa työnsä kunnolla.on vienyt vainajia oon ollu tekemisissä oivan kans.joten on turha lyödä ketään turpaan. Toisia.voin todistaa sen.eihän pernasn portis voi pitää kahvilaa ku aivan tapellaan.laittakaa uus kahvila niin tuun hommiin.katon sit ketä päästän tupahan.jos minä kahvilan perustan.joskus.

• Anonyymi00030
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulkaa kyllä oiva on hyvä taksi mies mukava ja kunnollinen .niinku eräät.oiva hoitaa työnsä kunnolla.on vienyt vainajia oon ollu tekemisissä oivan kans.joten on turha lyödä ketään turpaan. Toisia.voin todistaa sen.eihän pernasn portis voi pitää kahvilaa ku aivan tapellaan.laittakaa uus kahvila niin tuun hommiin.katon sit ketä päästän tupahan.jos minä kahvilan perustan.joskus.

• Anonyymi00030
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi00030
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi00030
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi

Joo niinon ei minuakaan kysytty kuntavaalit ehdokkaaksi ei annettu paperia eteeni Emmi Niva kyllä Leenalle annettiin kokoukses Keskustan kokoukses.ollasn niin naamaa nuo Emmi ja leena.

• Anonyymi

Oon ny puhtis jo hiljaa, oot täys pelle.

• Anonyymi00027
        Anonyymi kirjoitti:

Oon ny puhtis jo hiljaa, oot täys pelle.

Kaikki tietää kuka tuon edellisen kommentin on kirjottanu

• Anonyymi

Niinon ja paljo

• Anonyymi

Kukahan täällä minun nimiin kirjoittelee, kysyn vaan. Nämä eivät oleminun aikaan saannoksia.

Anna Maija Puhtimäki

• Anonyymi

Nimettömät typerykset, palstalla.

• Anonyymi00026

Käyt Puhtis kuitenkin säännöllisesti tarkkailemassa mitä kirjoitellaan. Osoittaa ainoastaan sen, että olet itse jatkuvasti sormet näppäimillä.

• Anonyymi00028

Niinon ja paljon sitte ku niiltä päättäjiltä kysyy jotai niin kääntäävät selkänsä eikä halua jutella.asioista

• Anonyymi00029

Pääasia oman massin kasvattaminen

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      36
      2194
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1777
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      124
      1634
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1336
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      54
      1060
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1018
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      925
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      837
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      811
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      793
    Aihe