Ongelmaa ilmennyt näillä +5 - 0 C ilmoilla, aamulla kun starttaa auton, niin puhallin puhaltaa tuulilasin märäksi ja kestää todella kauan ennen kuin tuulilasi alkaa aukeamaan. Samoin nyt pakkasilla tuulilasin aukeaminen sisäpuolelta kestää todella kauan.
Raitisilmasuodatin on kuiva, joskin likainen, mutta tälläkin hetkellä koko suodatin on pois. Myös ilmastointikennoa olen koittanut kuivatella, ajanut pitkiä matkoja puhallus ja lämmöt päällä, mutta ilmastointi pois päältä.
Onko muilla ilmennyt tällaista ongelmaa, älkää vaan sanoko että tämä on ominaisuus...
Auto on -20 SuperB
Skoda puhaltaa tuulilasit huuruun
64
1337
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä se kosteus tulee minkä puhaltaa? Kuulostaa siltä että auton sisällä ilmankosteus on korkea. Likö ovipahvit kastunret?
- Anonyymi
Voi olla vettä siellä, en ole asiaa vielä tarkistanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla vettä siellä, en ole asiaa vielä tarkistanut
Kannattaa silmämääräisesti tarkastaa rungon suoruus. Jo runko on kiero niin ovien tiivisteiden välistä pääsee satamaan räntää sisään..
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Vain asiallisia vastauksia kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa silmämääräisesti tarkastaa rungon suoruus. Jo runko on kiero niin ovien tiivisteiden välistä pääsee satamaan räntää sisään..
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Vain asiallisia vastauksia kiitos.Läpivientituuletus ei toimi. Olisiko kaalinlehdet peittäneet perän aukot yhteen tai erikseen?
Toverille kävi näin. https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000007566857.html - Anonyymi
Lapsi olet surkea luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa silmämääräisesti tarkastaa rungon suoruus. Jo runko on kiero niin ovien tiivisteiden välistä pääsee satamaan räntää sisään..
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Vain asiallisia vastauksia kiitos.Toyotan omapoika, oliko raskas päivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa silmämääräisesti tarkastaa rungon suoruus. Jo runko on kiero niin ovien tiivisteiden välistä pääsee satamaan räntää sisään..
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Vain asiallisia vastauksia kiitos.Laita se ilmastointi päälle ja pidän se päällä,niin kosteuskin häviää pikkuhiljaa. Luntahan ei kannata jalkineissa kantaa auton sisään tarpeettomia määriä,koska sulaessaan se huurruttaa auton ikkunoita. Siihenkin on monessa autossa huurteen poisto nappi. Se päällä puhaltaa kovemmin laseihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läpivientituuletus ei toimi. Olisiko kaalinlehdet peittäneet perän aukot yhteen tai erikseen?
Toverille kävi näin. https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000007566857.htmlOtsonointilaite ei paljoa maksa.
1 vrk käsittely riittää juuri ennen myyntiä.
Uusi omistaja ei huomaa mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa silmämääräisesti tarkastaa rungon suoruus. Jo runko on kiero niin ovien tiivisteiden välistä pääsee satamaan räntää sisään..
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Vain asiallisia vastauksia kiitos.Skodien koreissa on tosiaankin havaittu kierouksia. Syykin on jo selvillä; Venäjän massatuotantotehtaalta oli päässyt satoja tuhansia kieroutuneita skeidoja markkinoille, ihan kuluttajille asti. Venäjän tehtaalta puuttui laatuprosesseista kokonaan viimeistely sisältäen vesipainetestauksen. Tästä oli juttua Avtotehnika.ru -sivustolla. Säästösyistä skeidatehdas jätti tuon laadunvalvontaprosessin pois, jotta skodien hinnat saatiin keinotekoisesti painettua riittävän alas.
Nykyään puute lienee jo korjattu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skodien koreissa on tosiaankin havaittu kierouksia. Syykin on jo selvillä; Venäjän massatuotantotehtaalta oli päässyt satoja tuhansia kieroutuneita skeidoja markkinoille, ihan kuluttajille asti. Venäjän tehtaalta puuttui laatuprosesseista kokonaan viimeistely sisältäen vesipainetestauksen. Tästä oli juttua Avtotehnika.ru -sivustolla. Säästösyistä skeidatehdas jätti tuon laadunvalvontaprosessin pois, jotta skodien hinnat saatiin keinotekoisesti painettua riittävän alas.
Nykyään puute lienee jo korjattu.Nyt puhut kyllä nuista venäjän Toyotista, joita on uitettu tännekin
- Anonyymi
Hommaa puolipeite vaikka puuilosta.
https://www.puuilo.fi/ax4-auton-puolipeite-xl-economy- Anonyymi
Ei sitten voi talvella ajaa ollenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten voi talvella ajaa ollenkaan?
Ei ainakaan Toyotalla :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten voi talvella ajaa ollenkaan?
Ajaessa ei näy peitteen läpi. Mutta tosian ei sada räntää sisään
- Anonyymi
Vasemmalle kiertynyt runko. Selvähän se.
- Anonyymi
Opettele käyttämään lämppäriä ja ilmastointia oikein, eli pidä ilmastointi automaatilla ja paina se nappi pohjaan mikä ohjaa puhalluksen maksimina tuulilasille.
- Anonyymi
Skodassa loppuu akusta virta jos tuuletinta pitää täysillä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skodassa loppuu akusta virta jos tuuletinta pitää täysillä!
Skoda on kyllä moniongelmainen. Suo siellä vetelä täällä. Yhtä asiaa kun yrittää korjata, niin heti krakaa jossain muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda on kyllä moniongelmainen. Suo siellä vetelä täällä. Yhtä asiaa kun yrittää korjata, niin heti krakaa jossain muualla.
Tää on niin totta. Kohta vaihtuu merkki länsiautoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skodassa loppuu akusta virta jos tuuletinta pitää täysillä!
Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on niin totta. Kohta vaihtuu merkki länsiautoon.
Aiotko ostaa huippu laadukkaan TOYOTAn. Toyotan autoissa ei koskaan, ei koskaan ole vikoja. Ne on täydellisiä ja virheettömiä autoja.
- Anonyymi
Kannattaa pitää huolta ettei auton sisällä tule lunta kenkien mukana, sillä se kosteus nousee laseille. Konepellin ja tuulilasin välinen ilmanottoaukko on myös hyvä pitää puhtaana lumesta.
- Anonyymi
googlaa= VW kylmyys
sama valmistaja- Anonyymi
Miten liittyy asiaan?
Skoda on lämmin auto. Oli joskus aikanaan vuosimalli jossa diesel moottorinen lämpeni hitaasti kaupungissa, mutta maantiellä hyvin, mutta siitäkin on todella kauan. Se oli sitä aikaa kun alettiin pienentämään päästöjä ja kulutusta enemmän.
Toyotan omapoika elää aina menneisyydessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy asiaan?
Skoda on lämmin auto. Oli joskus aikanaan vuosimalli jossa diesel moottorinen lämpeni hitaasti kaupungissa, mutta maantiellä hyvin, mutta siitäkin on todella kauan. Se oli sitä aikaa kun alettiin pienentämään päästöjä ja kulutusta enemmän.
Toyotan omapoika elää aina menneisyydessä.Nyt kun Skodan kulutusta ja päästöjä on reilusti lisätty, kuskille tulee hiki polttainemittaria kytätessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy asiaan?
Skoda on lämmin auto. Oli joskus aikanaan vuosimalli jossa diesel moottorinen lämpeni hitaasti kaupungissa, mutta maantiellä hyvin, mutta siitäkin on todella kauan. Se oli sitä aikaa kun alettiin pienentämään päästöjä ja kulutusta enemmän.
Toyotan omapoika elää aina menneisyydessä.Skodako lämmin? Kylmä kuin vikainen iglu. Jo 10 asteen pakkasissa on lämmitysjärjestelmä alimitoitettu ja lämpimästä tallista ulosajettuna on n 30 km työmatkan loppupuolella autossa jo tosi vilu.
- Anonyymi
Googlaa: yksiöjankuttaja
et ylläty
yllätys prosentti 0%
skodamies
- Anonyymi
Skodassa veivi helpottaa käynnistystä ja kuljettajalle tulee lämmin, win win-tilanne.
- Anonyymi
Kerro toki koska on tehty viimeinen Skoda jossa on mahdollisuus käyttää veiviä käynnistyksessä. Taidat elää kovin kaukana menneisyydessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki koska on tehty viimeinen Skoda jossa on mahdollisuus käyttää veiviä käynnistyksessä. Taidat elää kovin kaukana menneisyydessä?
Muistathan, että skoda on vain naamioitu moderniksi länsiautoksi. Kampikäynnistys ja jäykät taka-akselit ova karua Ruski Mir- ajattelua skodiin jalkautettuina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistathan, että skoda on vain naamioitu moderniksi länsiautoksi. Kampikäynnistys ja jäykät taka-akselit ova karua Ruski Mir- ajattelua skodiin jalkautettuina.
Onpas heikko naamiointi kun muotoilukielenä on politrukin irvistys.
- Anonyymi
Puhaltaa muutakin, eikä vain huuruun vaan ruskeaan härmeeseen: Skodistin suolikaasua purkautuu 7-8 hehtolitraa päivässä!
- Anonyymi
Voi luoja, ei uskalla skodassa edes tulitikkua raapaista! Skodistin pierut härmistyvät jenkemin vaikutuksessa, mikä selittää yleiset ruskeat pökäleet skoda itäautoissa sisällä. Ilkeyksissään viskovat niitä skodien ikkunoista takana ajavien tuulilaseihin. Plöts vaan!
- Anonyymi
Tuttu ongelma skodissa. Talvella sitten kosteus jäätyy ns. teräsjääksi, ja sitten ovatkin skodasen lasit täysin peitossa. Skodisti puhaltelee lämpimiä mahorkkahöyryjä jotta syntyy pieni aukko jäiseen tuulilasiin, ja ajaa muista piittaamatta lähes sokeana.
- Anonyymi
Votkapullohan on aina mukana kaalin kyytipoikana. Votkaa tuulilasin sisäpuolelle ja a vot teräsjää alkaa sulaa ja näkee uloskin. Kylmä toki pysyy ja viima joka tunkee ovien raoista sisään heti kun nopeus nousee yli 10 kmt.
- Anonyymi
Kannattaako Skodaa omistaa montaa vuotta?
nuori skodisti
- Anonyymi
Eikö sinua ole kukaan neuvonut,että ilmastointi pitää olla talvellakin päällä,koska siinä on toiminta myös siihen kosteuden poistoon.
- Anonyymi
DSG-remontin jälkeen ei ole enää varaa korjata ilmastointia ja onhan Skodassa jatkuva automaattiilmastointi paneelien väleistä virtaava ilma sisään.
- Anonyymi
Skodan ilmastointi on pieni murhe DSG rempan kanssa ja älä anna edes mainita sitä surullisen kuuluisaa jäykkää taka-akselia!
- Anonyymi
Hyvät toverit, paljon on neuvoja mutta vaikealta tuntuu. Pitäisikö aatteellisenkin sittenkin tunnustaa että itäauton osto on virhe jopa aatteelliselle. Halpoja länsiautoja löytyy kyllä Fiat, Rellu, ja joku sanoisi että Daatsiakin on parempi kuin itäskoda.
- Anonyymi
Parempia ovat. Skodat tahtoo homehtua helposti.
- Anonyymi
Sain niskavamman kun jouduin ajamaan Skodalla. Se takapää hyppi, pomppi ja rynkytti niin rajusti että niskat eivät sitä kestäneet. Ajoin sillä paskaläjällä siis ihan maantiellä ja vielä samat taka-akseli ongelmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain niskavamman kun jouduin ajamaan Skodalla. Se takapää hyppi, pomppi ja rynkytti niin rajusti että niskat eivät sitä kestäneet. Ajoin sillä paskaläjällä siis ihan maantiellä ja vielä samat taka-akseli ongelmat.
Uutisissa puhuttiin, että heikosti koulutetuilla 30 vuotiailla on 60% riski saada mielisairausdiagnoosi alle 52 vuotiaana.
Minkä ikäinen sinä olet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutisissa puhuttiin, että heikosti koulutetuilla 30 vuotiailla on 60% riski saada mielisairausdiagnoosi alle 52 vuotiaana.
Minkä ikäinen sinä olet?Nyt selvisi, miksi Niuvan asukeista yli 80 prosenttia on skodisteja, yksi heistä on TRÖÖL-heppu.
- Anonyymi
Skoda on vain skeida, uutenakin! Dacia on kuin rasia 👍
- Anonyymi
Karannut Niuvasta?
- Anonyymi
Kyllä kuullostaa keksityltä tarinalta.
Omassa kolmas skoda saman ikäinen superb ja jo ei mitään tuollaista ongelmaa...- Anonyymi
Eipä tietenkään. Ei mitään tuollaista ongelmaa ... puutu, tarkemmin sanottuna.
- Anonyymi
Tässä onnettomuudessa osatekijöinä viinalla läträämisen lisäksi Škodan huurtunut tuulilasi?
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000009381852.html - Anonyymi
Taas kateellisten Toyotistien lauma mellastaa, mutta mikäs siinä. Täytyyhän niitä pettymyksiään ja kompleksejaan Toyotien kanssa jonnekin purkaa.
Miksi kadehditte onhan teillä ihan oma vapaus autovalintojen suhteen.
Ai niin tietysti tuo toveriaate velvoittaa itäauto Toyotiinne.
No mikäs siinä, koettakaa kestää. Likaisuu vaikutta että tuulilasi huurtuu, vuosittain vaitettava huolen yhteydessä. Minä ainakin vaihdan on kia pikaso .
- Anonyymi
Tuohan on vaarallista jos ei edes tuulilasin huurtumista pysty estämään.
- Anonyymi
Voi Toyotisti ressukoita. Kyllä on vaarallista.
- Anonyymi
Missä näit Toyotia tällä palstalla? Paranoidi-oireyhtymä.
tv. Niuvan lääkäri
- Anonyymi
Pakkasella tuo tuulilasin sisäpuolinen huuru jäätyy teräsjääksi. Olisiko parempi olla käyttämättä ilmastoinnin puhallinta?
- Anonyymi
Sakot saat jos ajat Skodalla ikkunat huurussa tai jäässä.
- Anonyymi
Itäkippa on vettä täynnä. Ei auta edes kissanhiekka.
Itäautoja ei kannata omistaa.
Terveisin,
Pablo - Anonyymi
ootko koittanut hieroa kissanhiekkaa tuulilasiin?
- Anonyymi
Lääkitys ei nyt ihan kohdillaan?
- Anonyymi
Kesäauto jos sitäkään kovin hääppöinen se Skoda on.
- Anonyymi
Ajokausi jää Skodalla kovin lyhyeksi, sillä ennen juhannusta ei pääse autoon sisälle ovien jäätymisen takia ja syksyllä ajelu loppuu ensi pakkasten saapuessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajokausi jää Skodalla kovin lyhyeksi, sillä ennen juhannusta ei pääse autoon sisälle ovien jäätymisen takia ja syksyllä ajelu loppuu ensi pakkasten saapuessa.
Sitten on vielä jatku pelko matkan katjeamisesta teknisiin vikoihin jopa terminaaleihin vaihteiston tai moottorin leviämiseen. Nautitaan siinä sitten itäautoilusta!
- Anonyymi
Toverit, onko moni jättänyt Skodan odottamaan kesää vai onko talviskodistejakin?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121772Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551267Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1441220- 48960
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html119903Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä74864- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62772- 56761