Harrastatteko Prismabongailua?

Anonyymi-ap

Siis että kauppakierroksella zoomaillaan myös kinkut? Vähän vaihdellaan katseita ja hymy siihen päälle :) Ehkä jopa hieman intensiivisempää sielun tuijotusta välillä.

Aijai, kyllä oli taas tänäänkin vanhempi, tumma rotunainen otettu huomiosta, enkä minäkään pahoillamielin ollut. Kyllä olisin jörnäyttänyt ;)

-keinovaginamies-

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viimeksi silmäilin Prismassa kinkkuja, kun ne joulun jälkeen olivat 30%:n alennuksessa.
      En ostanut.

      • Anonyymi

        Sinun pitäisi kokeilla jotain uutta ja laajentaa silmäiltävää valikoimaa.
        Prisma on hieno paikka tutkia ihmistä.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi kokeilla jotain uutta ja laajentaa silmäiltävää valikoimaa.
        Prisma on hieno paikka tutkia ihmistä.

        -keinovaginamies-

        Anteeksi KVM. - Jostakin syystä tuo sinun nimimerkkisi ei oikein vieläkään tunnu minusta luontevalta... Etenkään, jos syntyy assosiaatio ihmisten tutkimisesta Prismassa..

        Mut joo, teillä on varmasti rouvan kanssa siellä Prismassa paljon yhdessä silmäiltävää 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Anteeksi KVM. - Jostakin syystä tuo sinun nimimerkkisi ei oikein vieläkään tunnu minusta luontevalta... Etenkään, jos syntyy assosiaatio ihmisten tutkimisesta Prismassa..

        Mut joo, teillä on varmasti rouvan kanssa siellä Prismassa paljon yhdessä silmäiltävää 👍

        No, minä en kanssapalstakirjailijoiden mielensä pahoittamista halua millään muotoa estää, olkaa hyvät vaan :)

        Mutta pieni silmäpeli pitää ihmisen voimissaan. Ei tämä elämä niin vakava juttu ole, mitä tältäkin palstalta saa usein lukea.

        Tokikaan en muorin kanssa näitä harrasta. Harvemmin edes olemme yhtä aikaa kaupassa.
        Ja sitä paitsi mistä minä tiedän mitä hän zoomailee siellä ? :) Hyvin tod.näköisesti nuoria salskeita miehiä.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, minä en kanssapalstakirjailijoiden mielensä pahoittamista halua millään muotoa estää, olkaa hyvät vaan :)

        Mutta pieni silmäpeli pitää ihmisen voimissaan. Ei tämä elämä niin vakava juttu ole, mitä tältäkin palstalta saa usein lukea.

        Tokikaan en muorin kanssa näitä harrasta. Harvemmin edes olemme yhtä aikaa kaupassa.
        Ja sitä paitsi mistä minä tiedän mitä hän zoomailee siellä ? :) Hyvin tod.näköisesti nuoria salskeita miehiä.

        -keinovaginamies-

        Tuo on oikea asenne 👍
        Voi olla naimisissa, mutta ei se tarkoita, että olisit kuollut. - Varsinaisesta silmäpelistä en tiedä, mutta saahan sitä tosiaan silmillään nauttia kauniista ihmisistä ympärillä.
        Ja jos sen ansiosta sattuu nousemaan lämpimiä ajatuksia, niin kaappaat muorin kainaloon ja kohdistat ne häneen 🤗


    • Anonyymi

      Pidän enemmän Lidlistä metsästysmaastona. Muistuttaa enemmän sinkut-palstaa.

      • Anonyymi

        Sunnuntaisin sitten sittariin.

        -keinovaginamies-


    • Eeen, en oikeastaan, on sen verran kivan näköisiä leidejä tuossa lähi-Alepassa, ettei tartte lähteä mert... naapurikorttelia edemmäs "kalaan". Välillä voi käydä tossa isommassa lähimarketissa kassoja moikkaamassa, jos alkaa pitkästyttää 🤗

      • Anonyymi

        No jos teillä on siellä niin isot lähialepat että valikoimaa riittää :)
        Meillä täällä maalla ei ole kuin noita isoja kauppoja. Oman kylän salesssa ei passaa alkaa pelleilemään, saattaa mennä totiseksi.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos teillä on siellä niin isot lähialepat että valikoimaa riittää :)
        Meillä täällä maalla ei ole kuin noita isoja kauppoja. Oman kylän salesssa ei passaa alkaa pelleilemään, saattaa mennä totiseksi.

        -keinovaginamies-

        Ne on nää urbaanit Alepat, hyvät on valikoimat ja jatkuva kierto, aina jotain uutta tarjolla :D


    • Anonyymi

      Kertokaapa mikä olisi hyvä asustus ruokakauppa-iskijälle? Jos pyrkisi pukeutumaan tavoitteellisesti.

      Smart casual?

      • Anonyymi

        Tämähän on täysin tapauskohtaista.
        Ensin sinun pitää bongata sieltä puutteessa oleva uros, joka selvästi zoomailee ympärilleen samalla tavalla pikkutuhmat mielessä :)

        Minuun on aina tehonnut naisessa tummuus, pitkät ripset, tiukat housut ja ilkikurinen hymy.
        Että ihan perinteisillä mennään.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      On kyllä jäänyt kinkut ja kankut zoomailematta. Kuka jaksaa jossain kaupassa zoomailla yhtään mitään? Ruoat koriin ja pikakassan kautta kotiin. Kauppa on ehkä epäeroottisin paikka tavata ketään. Yleensä menen kauppaan väsyneenä töiden jälkeen. Minua ei takuulla silmäile kukaan enkä minä silmäile ketään.

      • Anonyymi

        Elämä on juuri sellaista minkälaisena sen ottaa.

        -keinovaginamies-


      • Samoilla linjoilla. Ehkä nuo kauppaiskijät ovat samoja tyyppejä kuin ne, jotka festareilla kutevat bajamajassa 🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on juuri sellaista minkälaisena sen ottaa.

        -keinovaginamies-

        Juuri niin eikä tapoihini ole koskaan kuulunut miesten bongailu kaupoissa. Lähinnä kiusallinen ajatus.

        Olen muuten tumma, minulla on pitkät ripset ja tänäänkin kaupassa ollessani päällä oli tiukat housut 😄 Hymyilin kyllä, mutta vain kassahenkilölle sekä minulle vilkuttaneelle taaperolle. Miesten kanssa flirttailut hoidan ihan muualla.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Samoilla linjoilla. Ehkä nuo kauppaiskijät ovat samoja tyyppejä kuin ne, jotka festareilla kutevat bajamajassa 🤢

        Hyvin paljon mahdollista 😄

        Kukin toki tyylillään, mutta suurimman osan mielestä kauppa on epämukava paikka millekään flirttailulle tai iskuyrituksille. Tästä oli jossain ihan juttuakin.. Olisikohan ollut sen sinkkukorikokeilun yhteydessä? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin eikä tapoihini ole koskaan kuulunut miesten bongailu kaupoissa. Lähinnä kiusallinen ajatus.

        Olen muuten tumma, minulla on pitkät ripset ja tänäänkin kaupassa ollessani päällä oli tiukat housut 😄 Hymyilin kyllä, mutta vain kassahenkilölle sekä minulle vilkuttaneelle taaperolle. Miesten kanssa flirttailut hoidan ihan muualla.

        Valitettavasti useimmat suomalaiset on vähän tuollaisia mörököllejä.
        Silläpä jotain mörököllirouvaa on kiva välillä vähän tuijottaa silmiin ja hymyillä leipähyllyn toiselta puolelta :) Saattaa irrota erilainen katse.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti useimmat suomalaiset on vähän tuollaisia mörököllejä.
        Silläpä jotain mörököllirouvaa on kiva välillä vähän tuijottaa silmiin ja hymyillä leipähyllyn toiselta puolelta :) Saattaa irrota erilainen katse.

        -keinovaginamies-

        Olen itseasiassa irl kaukana mörököllistä. Mutta edelleenkään en bongaile miehiä Prismassa ja jos jollekin satun hymyilemään, se on ihan yleistä kohteliaisuutta, ei mitään flirttailua tai sen tapaista.

        Jos saat hymyjä takaisin ja se antaa iloa päivääsi, niin sehän on vain hyvä asia. Maailmassa on aivan liian vähän hymyä, että enemmänkin hymyjä soisi näkevän.


    • Anonyymi

      No mutta tietysti :) Vieläkö sinä siellä koronamaskissa kuljet? Niitä olen viimeiset kolme vuotta bongaillut. Kohderyhmäsi on juuri oikea. Vastaan yli 75 %:sti maailman kaikkia naisia ja se ryhmä on tuota mallia :)

      • Anonyymi

        Hienoa. Edes joku ymmärtää arkisen elämän ja Prismakierroksen mahdollisuudet :)
        Luovuin minäkin maskista kun taudin sain ja sairastin. Mutta täytyy myöntää että sen takaa tämän harrastaminen vaati vähemmän pokkaa kun näkyvissä oli vaan molempien osapuolten silmät, mutta hyvää harjoitusta kyllä jatkoa ajatellen :)

        Prismalla nähdään ;)

        -keinovaginamies-


    • Joskus mutta en tuosta näkökulmasta. Jos näkee perheen osoksilla niin toivoo että vanhemmat pitää huolta myös parisuhteestaan.
      Jos kohdalle osuu nainen niin usein mietin että miten tänne saataisiin elinkeinorakennetta monipuolistettua että naisillekin olisi työpaikkoja.
      Nuorten kohdalla mietin taas meidän kapeaa koulutustarjontaa ja lasten kohdalla muistutan itseäni että meillä on hyvä tilanne varhaiskasvatuksessa.

      Joskus myös tulee ihan tilannekohtaisia juttuja. Edellä menee nuori mies neljän ostoskassin kanssa ja perässä tulee toinen mies jolla vain vähäiset ruokaostokset. Tavalisen näköisiä kavereita enkä heidän elämäntilanteesta tiedä mutta mielikuva-ajatuksena yritän keksiä miksi toinen vie ruokaa perheelleen tiilivuorattuun omakotitaloon ja toinen laskee pienet ostoksensa vuokrayksiön pöydälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      276
      3081
    2. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      52
      1741
    3. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      35
      1493
    4. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1398
    5. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      190
      1274
    6. Mies Jos kertoisit jonkun vinkin

      Jonka vain me tiedämme ja tunnistamme, niin tiedän että yhteydenottoni olisi toivottu. Muuten en voi ottaa yhteyttä enää
      Ikävä
      84
      1054
    7. Tyttö kadoksissa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010641479.html Silmät auki lukijat.
      Maahanmuutto
      8
      1041
    8. Emännälle eliksiiriä

      Mitä sitä pitäsi emännällä syötteä, että se joskus laskisi housusa muullonni kuin vessassa ja saonassa käyvessä?
      Suomussalmi
      21
      1005
    9. Olet kiinnostava

      Haluisin kuulla sinusta kaiken, sinun elämän historiasi. Voisin oikeasti olla vain ystäväkin. Koen, että meillä on jok
      Ikävä
      67
      959
    10. Kysymys liittyy tunteisiin

      Pelkäätkö sinä minua nainen?
      Ikävä
      59
      955
    Aihe