Kun mietin pitäskö alkaa käyttää jotaa aineita
Tykkäättekö naiset lihaksista
46
166
Vastaukset
- Anonyymi
Et käytä mitään aineita. Nyt mies. Murr.
- Anonyymi
Ei pidä käyttää. Luomu parempi.
- Anonyymi
Joku täällä sanoi joskus että naiset haluaa lihaksikkaan.
- Anonyymi
Vedä roinaa suoneen.
- Anonyymi
Tykkään aivoista.
Terv. sapioseksuaali
(mmm.... braaaains..... 🧟♀️) - Anonyymi
Kyllä ne salaa tykkää vaikka usein muuta väittääkin. Kyllä atleettisella putkiaivoisella miehellä on paremmat mahikset naisen saantiin kuin hintelällä intellektuellilla. Molemmat voivat silti saada naista.
- Anonyymi
Kyllä mut hintelät saa vaan huonoo pilluu 😂
- Anonyymi
Ihan tarpeeks lihasta pitäis saada ilman aineitakin, kun niistä tulee vielä helposti haittoja. Itsekin oon päässyt hyviin tuloksiin, vaikka oon tosi hoikka ja kevytrakenteinen.
- Anonyymi
Mitkä on tulokset?
- Anonyymi
Sen verran lihaksia pitää olla, että jaksaa nostaa sohvan päätä imuroidessa. Mitään lääkkeitä syövää hormonihirviötä en uskalla enää kotiini ottaa. Mikäli vielä harkitsisin lapsia haluaisin miehen olevan mahdollisimman lisääntymiskykyinen ja luomu, että saisimme terveitä lapsia. Urheilun harrastaminen kohtuudessa muuttaa usein miehen kroppaa paremman näköiseksi ja pitäähän miehen jaksaa urheilla kanssani lavatansseissa ja niiden jälkeen.
- Anonyymi
En pidä liian isoista lihaksista. Miehen pitää olla hoikka.
- Anonyymi
Hgh kasvattaa kullii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hgh kasvattaa kullii
Minua kiinnostaa vain jos se kasvattaa älyä.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/4466f85f-64cf-4614-b591-e3dc0d7d8232
Ei pidä käyttää! - Anonyymi
"jotaa" kertoo kirjoittajan olevan Kymenlaaksosta!
- Anonyymi
Tai esittää olevansa
- Anonyymi
Liittoja on keltaisilla sivuilla. Tulppaaneista on oltava melko tarkkana.
Treenata pitää omaksi iloksi, ei muiden. Sulla on väärä motivaatio ja lähestymistapa.
- Anonyymi
Ei kun mä treenaan kyllä, mutta aloin vain miettiä riittääkö natikka kunto naisille.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun mä treenaan kyllä, mutta aloin vain miettiä riittääkö natikka kunto naisille.
Aika harvat mistään hulkista tykkää. En näe syytä oman terveyden uhalla treenaamiseen.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Aika harvat mistään hulkista tykkää. En näe syytä oman terveyden uhalla treenaamiseen.
Oon niin rumakin että ei tässä muu auta kun koittaa edes lihaksilla kompensoida.
Anonyymi kirjoitti:
Oon niin rumakin että ei tässä muu auta kun koittaa edes lihaksilla kompensoida.
Rumuus on katsojan silmässä. Omaa ulkonäköä on huono itse arvioida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä rumemmaksi muutut, jos liikaa lihasta kasvatat.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Rumuus on katsojan silmässä. Omaa ulkonäköä on huono itse arvioida.
No en tiedä, olen 19 eikä tytöt oikeen välitä. Kaikilla bodareilla on tyttöystävät.
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä, olen 19 eikä tytöt oikeen välitä. Kaikilla bodareilla on tyttöystävät.
Kyllä ne vielä jossain vaiheessa alkaa välittämään. Usko pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olennaisinta lienee se, että haluatko sinä itse tosissasi sellaisen naisen, joka on mahdollista saada bodaamalla. Sellaiset ovat nimittäin ihan oma ryhmänsä naisia, jotka lihasten perässä juoksevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olennaisinta lienee se, että haluatko sinä itse tosissasi sellaisen naisen, joka on mahdollista saada bodaamalla. Sellaiset ovat nimittäin ihan oma ryhmänsä naisia, jotka lihasten perässä juoksevat.
Ai. No miten naiset sitten kiinnostuisi minusta?
Anonyymi kirjoitti:
Kun annat ajan kulua ja harrastat omia juttuja. Lakkaat stressaamasta asialla. Olet vielä todella nuori ja kehittyvässä iässä.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Kun annat ajan kulua ja harrastat omia juttuja. Lakkaat stressaamasta asialla. Olet vielä todella nuori ja kehittyvässä iässä.
Mut kaikilla muilla on jo tyttöystävät ja mulla ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löydä oma juttus. Ei se välttämättä ole ne lihakset vaan itsevarmuus. Olen itse 28 ja harrastanut salia kymmisen vuotta, ei naiset ole mun "lihaksista" kiinnostun, mutta ehkä itsevarmuuteni on vain parantunut kun olen saanut vähän kokoa. Ole oma itses ja luota itseesi.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tuon tunteen. Itselläni oli ihan sama ongelma nuorena... Onko sun kaverit kaikki bodareita, joilla on ne tyttökaverit? Sulla on kuitenkin vielä paljon aikaa löytää se oma. Tiedän kyllä että se korpeaa, katsella vierestä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt riippuu täysin naisesta.
- Anonyymi
Miehen ei kannata treenata itseään lihaskimpuksi eikä käyttää epämääräisiä aineita.
Luonnollisuus on parasta sekä naisissa että miehissä. - Anonyymi
Vain sielulla on väliä.
Eikö ilman aineita saa lihaksia?
Saa tietysti, mutta ei sellaisia ihan mielettömiä hulk lihaksia välttämättä ja aineet ovat oikotie onneen, sikäli että se nopeuttaa sitä prosessia. Mutta sitten on paljon haittavaikutuksia niissä, ettei varmasti ilman lääkärin valvontaa kannattaisi. Jos treenaa oikein ja paljon ja syö proteinia hyvin niin kasvua tapahtuu, niin paljon kun omat geenit antaa myöten. Nuorilla on testosteronia kehossa ihan riittävästi luonnostaankin. Tärkeintä että salilla käy säännöllisesti ja treenaa niin isoilla painoilla että kehittyy ja pitää tulla hiki treenatessa.
Prinssi_J kirjoitti:
Saa tietysti, mutta ei sellaisia ihan mielettömiä hulk lihaksia välttämättä ja aineet ovat oikotie onneen, sikäli että se nopeuttaa sitä prosessia. Mutta sitten on paljon haittavaikutuksia niissä, ettei varmasti ilman lääkärin valvontaa kannattaisi. Jos treenaa oikein ja paljon ja syö proteinia hyvin niin kasvua tapahtuu, niin paljon kun omat geenit antaa myöten. Nuorilla on testosteronia kehossa ihan riittävästi luonnostaankin. Tärkeintä että salilla käy säännöllisesti ja treenaa niin isoilla painoilla että kehittyy ja pitää tulla hiki treenatessa.
No daa... Minä tiedän kyllä. Kysymys oli aloittajalle ihan vaan pikkuinen sarkastisuus mielessä.
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
No daa... Minä tiedän kyllä. Kysymys oli aloittajalle ihan vaan pikkuinen sarkastisuus mielessä.
Noloa taas kysyä mutta oisko sulla aikaa? 😘
Anonyymi kirjoitti:
Noloa taas kysyä mutta oisko sulla aikaa? 😘
Ei. Nyt vaan etsit jonkun muun. Vaikka ihan oikean naisen.
- Anonyymi
Tän kerran vaan kun lupasit joskus 😔 Ei tarvii sitten enää.
- Anonyymi
No ei tarvii 😄
- Anonyymi
Steroidit ovat huumeita pahimmasta päästä ja pistävät pollan täysin sekaisin. Lihaksen kasvattamisen on paljon helpompaa ja nopeampaa kuin älyn kasvattaminen.
- Anonyymi
Tavis lihakset on hot mutta liika on liikaa. Esim. Toi seiskassa pyörivä Bull Mentula on liikaa.
Aito on siis ok. Samoin kuin miehet tykkää aidoista treenatuista pyllyistä muttei kauneusleikkauksissa liikaa täytetyistä niin sama toistepäin.
Miesten ei tartte vetää överejä.
T: Karoliina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975998Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2881333Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226