Onko nyt hyvä mieli kun varastit sentin litrahintaista bensiiniä?
Satavarmasti jokainen tankkaaja on sen ymmärtänyt, ettei kyse voi olla normaalista kaupankäynnistä alennetulla bdensanhinnalla. Omin silmin katsottuna en näe bensavarkauden ja tekemänne tankkauksen välillä eroa.
Ihan mielenkiinnosta, millä ihmeellisellä asialla oikeutitte omassa pääkopassanne tekemänne selkeän bensavarkauden?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6c325a0c-a978-4dd6-b3a7-2e0995a85e29
Onko nyt hyvä mieli kun varastit bensiiniä?
11
1145
Vastaukset
- Anonyymi
"Halpaa polttoainetta tankanneiden voidaan katsoa ymmärtäneen, että kyseessä oli myyjän virhe."
- "Hangon ABC:llä myytiin yöllä polttoainetta sentillä."
- "Kuluttajaoikeuden juristi kertoo myyjän voivan laskuttaa asiakkaita jälkikäteen."
- " Osuuskaupan toimialajohtaja sanoo, ettei perintäkirjeitä lähetetä."
"Hangon ABC-huoltoasemalla sentin litrahinnalla tankkinsa täyttäneet voisivat kuluttajansuojalain puitteissa saada laskun tankkauksesta jälkeenpäin."
- - - -
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9eed2b92-add3-4039-9109-995e95f19109
-
-
-
-
Onko nyt hyvä mieli kun varastit sentin litrahintaista bensiiniä? - Anonyymi
Kateelliset äänessä taas
- Anonyymi
"Kateelliset äänessä taas"
- Itse en tunne yhden yhtä ihmistä, joka millään muotoa kadehtisi varkaita. Lähinnä sääliä ja halveksintaa, riippuen mistä varkaudesta on kyse.
Normijuttu sinulle?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ef65b005-165b-4a62-b95d-2d8b914ebeec
- Anonyymi
Niin, Portshe-autoilla ajellaan ja pentsiiniä sentillä ostellaan!
Mutta uimishallia vaan ei rakenneta. - Anonyymi
Kulmahousu ei paljon häpeää tunne (ks. video tilanteesta). S-tanan loisijat.
- Anonyymi
Mää maksan aina käteisellä jos saa halavalla, pankkikortteja vakoillaan valtion toimesta!😎😎
- Anonyymi
Kai kuitenkin käytät aina bonuskorttia...
- Anonyymi
Kannattaa käyttää muiden pankkikortteja. Silloin valtio ja fbi ei pysty seuraamaan.
Olen toiminut näin monta vuotta vakoiluvapaasti.
- Anonyymi
aivan mahtava fiilis rupesin näkemään tikku-ukkoja kun sain siitö imusta kauhu höyryt
- Anonyymi
Kyllä mä ton bensan tankkaamisen sentillä vielä ymmärrän, mutta kun pyykkinarulta on jo kahteen kertaan Kappelisatamantieltä kadonnut vaimon kalsarit, sitä on vaikeampi tajuta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321594- 381503
- 681265
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa581252- 691034
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2001025Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2621023- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16860Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106848