Työttömille lomaa kans

Anonyymi-ap

Tiesittekö että sosiaalivirkailijoilla on pitkä 40 vrk kesäloma. Loma on täydellä palkalla ja sen päälle tulee lomaraha. Sosiaalivirkailijat, etuuskäsittelelijät ja sosiaaliohjaajat eivät usein jää kesällä suomeen; suosittuja matkakohteita ovat mm Thaimaan Krabi ja Scheysellit.

Myös työttömien tulisi saada levätä työnhaku rumbasta joka käy monilla hermoille. Ehdotankin että myös työttömille tulisi kesäloma. Se tarkoittaa että kesä- ja heinäkuussa työttömillä ei olisi työnhakuvelvoitetta tai pakkoa mennä kuntouttavaan tai osallistua työllistymistä edistäviin toimenpiteisiin. Lisäksi he saisivat lomarahan (se olisi 500 euroa).

Työtön voisi mennä kotimaan matkakohteisiin esimm yyterille ja istua sielä rannalla syöden jäätelöä, tai joskus saattaa saada halpamatkan puolaan 50 eur

13

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Loma ansaitaan työtä tekemällä

• Anonyymi

Ja toiseksi, loman pituus ei ole 40 vrk. Loman pituuteen vaikuttaa työvuosien määrä eikä se ole kenelläkään 40 vrk. Työnantajalla ei ole koskaan ollut rahaa palkanmaksuun, niin joskus on kuntatyöntekijät saaneet lisää lomapäiviä, kun lisää palkkaa ei ole maksettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toiseksi, loman pituus ei ole 40 vrk. Loman pituuteen vaikuttaa työvuosien määrä eikä se ole kenelläkään 40 vrk. Työnantajalla ei ole koskaan ollut rahaa palkanmaksuun, niin joskus on kuntatyöntekijät saaneet lisää lomapäiviä, kun lisää palkkaa ei ole maksettu.

Taas on kunnan työaikaa käytetty suolipalstana päivittämiseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysillä ikälisillä kuntapuolella vuosiloma on 38 vrk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas on kunnan työaikaa käytetty suolipalstana päivittämiseen!

Eläkeläisellä ei ole työaikaa 😀😀

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍑 ­­N­­­y­­m­­­f­o­­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17730536h

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Sosiaalivirkailijan paikkoja onkin säännöllisesti auki, mahtaa olla hyvää hommaa.

• Anonyymi

Eiku kouluttautumaan sossuksi ja paikkoja hakemaan pienellä palkalla rankkaa hommaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku kouluttautumaan sossuksi ja paikkoja hakemaan pienellä palkalla rankkaa hommaa

Aina joku toinen tietää ja osaa paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähintään viiden vuoden yliopisto-opinnot tai sosionomiopintojen jälkeen hakemaan yliopistoon.
        Sosiaalityöntekijöistä on melkoinen pula kautta maan.
        Jos kadehdit pitkää lomaa, niin keväällä hakemaan yliopistoon ja sitten viiden vuoden jälkeen töihin ja 15 vuoden saman alan työkokemuksen jälkeen saat ne 38 vrk lomaa.

• Anonyymi

Niin, ja jos saisi pitää sen 38 vrk kesällä niin muuta lomaa ei sitten loppuvuonna olisikaan. Toki sitä 38 ei saa pitää kesällä kaikkea.
      Mutta kannattaa aloittajan varmaan pysyä virheellisessä tietossaan...

• Anonyymi

Normi perus s

• Anonyymi

Persuilla kun ymmärrys ei riitä (tähänkään) …

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe