Tuosta:
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009352590.html
Osan tiesin ja loput arvasin, arveluista enemmistö meni vihkoon, kuten minulla on ollut tapana 😂
Tuloksesi ovat
Pisteesi 10/15
Perjantain KeikkaVisa - Kuka ken joskus keikkaili Helsingissä tai sitten ei?
19
74
Vastaukset
- Anonyymi
10/15 ja mikään muu ei ollut mulle varmaa tietoa kuin Paul Anka.
Kirjautumaton palstalutkaHieno tulos!
Minä muistin jokusen, mm. Abban ja Madonnan, mutta aika pitkälti sai arvailla. Väärin... 😂
Nyt meni kyllä niin arvauksen puolelle että.., mutta tällä kertaa tähdet olivat taas oikeassa asennossa 😄
Tuloksesi ovat
Pisteesi 11/15Arvasin suurimmaksi osaksi. Itse en käy isoilla keikoilla. Minulle massatapahtumat ovat kidutusta. En vaan pysty.
"Tuloksesi ovat
Pisteesi 13/15
13"Loistava tulos!
Olethan sinä ystäväiseni nyt varmasti täyttänyt kaikkien mahdollisten lottojen kupongit, olethan? Nimittäin jos arvaamalla menee paremmin kuin kellään muulla, niin kannattaisi 😂
En minäkään oikein viihdy keikoilla ja massat ovat yksi syy 🙁randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Olethan sinä ystäväiseni nyt varmasti täyttänyt kaikkien mahdollisten lottojen kupongit, olethan? Nimittäin jos arvaamalla menee paremmin kuin kellään muulla, niin kannattaisi 😂
En minäkään oikein viihdy keikoilla ja massat ovat yksi syy 🙁En lottoa. Pitäisiköhän aloittaa? Jos voittaisi edes vähän, voisi lähteä vaikka Mallorcalle lomailemaan. 😊🍸
Jep! Massatapahtumat ahdistaa, enkä nauti koko keikasta.tosi.typy kirjoitti:
En lottoa. Pitäisiköhän aloittaa? Jos voittaisi edes vähän, voisi lähteä vaikka Mallorcalle lomailemaan. 😊🍸
Jep! Massatapahtumat ahdistaa, enkä nauti koko keikasta.No noilla arvauksilla kannattaisi ehkä kokeilla arvailla vähän lottonumeroitakin 🤔
Vähän on Rahikaisella samaa vikaa, ahdistaa.
- Anonyymi
Yksi risti kaksi paitsi monta tiesinkin.
Tuloksesi ovat
Pisteesi 11/15
11
T. aina voi olla kaljaa- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
t: Oispa kaljaaMelkein hieno mutta ei riitä siihen että olisin tyytyväinen.
T. kaljaa.on :) Anonyymi kirjoitti:
Melkein hieno mutta ei riitä siihen että olisin tyytyväinen.
T. kaljaa.on :)No josko näillä "eväin" sitten? 😁
https://www.youtube.com/watch?v=WlPmH-jHLe4
13/15. Olin ihan varma ettei Hendricks ole esiintynyt Suomessa, mutta oli kumminkin. Princen keikalla olin ja mieleen jäi että vaikka oli pikkunen äijä, karismaa riitti. Purple Rain menee maailman hienoimpien biisien joukkoon.
Törkeä tulos!
Taisit vetää piikkipaikan, sanoisin!
Prince oli pieni, mutta biisit eivät olleet, Purple Rain varmaan nostetaan aikanaan oikealle paikalleen myös Best OF All the Time -listoilla, ihme jos ei nosteta 👍randombypasser kirjoitti:
Törkeä tulos!
Taisit vetää piikkipaikan, sanoisin!
Prince oli pieni, mutta biisit eivät olleet, Purple Rain varmaan nostetaan aikanaan oikealle paikalleen myös Best OF All the Time -listoilla, ihme jos ei nosteta 👍Nti Typy toki on piikkipaikalla kun aurasi tietä meidän muiden hyväksi 😊
Varmasti nostetaan. Stairway to Heaven on monta kertaa valittu kaikkien aikojen parhaaksi musakappaleeksi, ihan syystä. Purple Rain tulee heti perässä.MaximiIIian kirjoitti:
Nti Typy toki on piikkipaikalla kun aurasi tietä meidän muiden hyväksi 😊
Varmasti nostetaan. Stairway to Heaven on monta kertaa valittu kaikkien aikojen parhaaksi musakappaleeksi, ihan syystä. Purple Rain tulee heti perässä.Stairkkareita ei lyö mikään, mutta Turtle Pain on siinä perässä kyllä 👍
randombypasser kirjoitti:
Stairkkareita ei lyö mikään, mutta Turtle Pain on siinä perässä kyllä 👍
Galapagos-saarten kansallislaulu 🤘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158