Tiedäthän sinä sen.
Kun käyn kostoretkelle kostamaan,
palaan voittajana takaisin sinua halaamaan,
tanssitan ja taivutan sinua, koska pidät siitä.
Meillä on paratiisimme, ihanat yhteiset hetkemme.
Palattuani kerron sinulle tarinoita,ihania, hirmuisia ja kauheita,
mutta jos sinua pelottaa, voit lujemmin minuun luottaa,
kättäni puristaa, voin antaa turvaa ja halauksiin sut hukuttaa.
Me seisomme vakaalla perustalla, korokkeella korkeimmalla,
voimme vapaasti elää ja olla, höpötellä, höpsötellä, nauraa sekä itkeä,
leikkiä ja nauttia elämästä, kaikista sen hetkistä.
Nyt menen jälleen kostamaan, komentamaan ja hallitsemaan.
tuomitsemaan, nuhtelemaan, alaisiani opettamaan.
:)
Naiseni, kultaseni, en tekisi sinulle mitään pahaa
56
859
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva kuulla. Jos näin siis. Sinusta vain ei kovin nöyrää kuvaa ole tullut.
- Anonyymi
En kumartele enkä nöyristele ihmisille, en saarnaa korvasyyhyyn.
Mutta omilleni olen lempeä ja ihana, heidän parastaan ajatellen.
Nurjille olen nurja ja uhittelen vihollisilleni.
Pörhentelen ja ärjyn kuin leijona, revin riekaleiksi vastustajani.
Teen mitä tahdon ja hyvää minä tahdon.
Jolle hyvä ja oikea ei kelpaa, sen ajan valtakunnastani ulos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kumartele enkä nöyristele ihmisille, en saarnaa korvasyyhyyn.
Mutta omilleni olen lempeä ja ihana, heidän parastaan ajatellen.
Nurjille olen nurja ja uhittelen vihollisilleni.
Pörhentelen ja ärjyn kuin leijona, revin riekaleiksi vastustajani.
Teen mitä tahdon ja hyvää minä tahdon.
Jolle hyvä ja oikea ei kelpaa, sen ajan valtakunnastani ulos.Vai että valtakunta. Pääseekö sinne vierailemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että valtakunta. Pääseekö sinne vierailemaan?
Etsi, tien sinä varmaan tiedätkin.
- Anonyymi
Okei. Ei haittaa vaikka oonkin sitä mieltä ettei meillä oo oikeutta kostaa kun karma tekee sen myös mutta kun joskus tulee tilanteita missä niin haluaa tehdä ihan vaan siks että saa hyvän mielen ja sen pahan niille ketkä sen aiheutti.
- Anonyymi
Karma on hoitanut hyvin minunkin puolesta asiat. Joskus vähän viiveellä, mutta hyvin on hoitanut hommansa👍😁 Ei siis tarvetta mihinkään kostoretkiin.
- Anonyymi
Kun palaisin kostoretkeltäni, voisin kertoa tarinan näin.
Lähdin kostamaan, opetuksen antamaan.
Tehokkaan ja kivuliaan, koska vain viisaaseen nuhde tehoaa,
Ei lopettanut kun varoitin, kerran ja kahdesti käskin,
nousin ja kohti läksin, vihasta silmät leiskuen ja tuli suusta iskien käskin.
Kohotin käteni ja voimalla iskin, ruotuun vastustajani pistin.
Kaatui joukkonsa, heiluttivat valkoista lippua, eivät tahdo syvemmälle tippua.
Ja ottivat sanoista vaarin ja tahtoivat uuden tien oppia, vaati se vain muutamia iskuja.
Viisastuivat ja kipu opettaa kuten sanotaan, tyhmään sata lyöntiä paremmin tehoaa.
Loppu on onnellinen, kun on kansa tottelevainen ja virheistä oppivainen.
Rauhassa saavat asua ja elää, ja yltäkylläisyydessä joka aamu herää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun palaisin kostoretkeltäni, voisin kertoa tarinan näin.
Lähdin kostamaan, opetuksen antamaan.
Tehokkaan ja kivuliaan, koska vain viisaaseen nuhde tehoaa,
Ei lopettanut kun varoitin, kerran ja kahdesti käskin,
nousin ja kohti läksin, vihasta silmät leiskuen ja tuli suusta iskien käskin.
Kohotin käteni ja voimalla iskin, ruotuun vastustajani pistin.
Kaatui joukkonsa, heiluttivat valkoista lippua, eivät tahdo syvemmälle tippua.
Ja ottivat sanoista vaarin ja tahtoivat uuden tien oppia, vaati se vain muutamia iskuja.
Viisastuivat ja kipu opettaa kuten sanotaan, tyhmään sata lyöntiä paremmin tehoaa.
Loppu on onnellinen, kun on kansa tottelevainen ja virheistä oppivainen.
Rauhassa saavat asua ja elää, ja yltäkylläisyydessä joka aamu herää.Vihollisissa ja läheisissä on se ero että läheinen on se joka pettää tai tekee petoksen kun taas viholliseen voi luottaa että se ei petä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karma on hoitanut hyvin minunkin puolesta asiat. Joskus vähän viiveellä, mutta hyvin on hoitanut hommansa👍😁 Ei siis tarvetta mihinkään kostoretkiin.
Viivellä ne aina tulee. Oon nähnyt monta tapausta koskien minua ja niitä toisia. Karma on vittumainen kun se alkaa potkiin päähän kun jo makaat maassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihollisissa ja läheisissä on se ero että läheinen on se joka pettää tai tekee petoksen kun taas viholliseen voi luottaa että se ei petä.
Sanoisin tuon toisella tavalla, että se vihollinen hakeutuu juuri läheiseksi pettämään.
Ja se joka ei petä, hän on se oikea läheinen vaikka hän olisi kaukainen tai muukalainenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin tuon toisella tavalla, että se vihollinen hakeutuu juuri läheiseksi pettämään.
Ja se joka ei petä, hän on se oikea läheinen vaikka hän olisi kaukainen tai muukalainenkin.Niin siis viholliselta ei voi odottaa muuta kun petosta siksi siihen voi luottaa ettei se petä. Läheiseen taas luotetaan ettei se petä. En tiedä esitätkö tyhmää vai oletko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis viholliselta ei voi odottaa muuta kun petosta siksi siihen voi luottaa ettei se petä. Läheiseen taas luotetaan ettei se petä. En tiedä esitätkö tyhmää vai oletko.
"Vihollisissa ja läheisissä on se ero että läheinen on se joka pettää tai tekee petoksen kun taas viholliseen voi luottaa että se ei petä."
Tarkensin oman näkemyksen koska laittaisin tuon toisin päin.
Ja sitten tarkensitkin omasi toisinpäin.
"Niin siis viholliselta ei voi odottaa muuta kun petosta siksi siihen voi luottaa ettei se petä. Läheiseen taas luotetaan ettei se petä. En tiedä esitätkö tyhmää vai oletko."
Mitä siis luulet?
Sinähän olet viholliseni, siksi tulitkin siihen lähelle petos mielessäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vihollisissa ja läheisissä on se ero että läheinen on se joka pettää tai tekee petoksen kun taas viholliseen voi luottaa että se ei petä."
Tarkensin oman näkemyksen koska laittaisin tuon toisin päin.
Ja sitten tarkensitkin omasi toisinpäin.
"Niin siis viholliselta ei voi odottaa muuta kun petosta siksi siihen voi luottaa ettei se petä. Läheiseen taas luotetaan ettei se petä. En tiedä esitätkö tyhmää vai oletko."
Mitä siis luulet?
Sinähän olet viholliseni, siksi tulitkin siihen lähelle petos mielessäsi.Joo häivy siitä. Minäkin saan tehdä mitä haluan. Oot aivan vitun rasittava ja toivon ettet ole sen miehen läheinen koska tästä ei tuu kohta sitäkään vähää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo häivy siitä. Minäkin saan tehdä mitä haluan. Oot aivan vitun rasittava ja toivon ettet ole sen miehen läheinen koska tästä ei tuu kohta sitäkään vähää.
Taidat sinä olla se joka häippäsee.
Et saa tehdä mitä tahdot, ellei sinulla ole tahto tehdä sitä mikä oikein ja hyvää on.
Mulla on sellainen voima, minkä avulla paljastan viholliseni ja he ovat minulle alamaisia.
Sä puhut mulle kunnioittavasti ja käyttäydyt ja koitat oppia, sillä kaikkien on tehtävä parannus ja ellet tee sitä täällä, niin teet sen helvetissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat sinä olla se joka häippäsee.
Et saa tehdä mitä tahdot, ellei sinulla ole tahto tehdä sitä mikä oikein ja hyvää on.
Mulla on sellainen voima, minkä avulla paljastan viholliseni ja he ovat minulle alamaisia.
Sä puhut mulle kunnioittavasti ja käyttäydyt ja koitat oppia, sillä kaikkien on tehtävä parannus ja ellet tee sitä täällä, niin teet sen helvetissä.En oo menossa helvettiin usko pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo menossa helvettiin usko pois.
Mitä sinulla on antaa lunnaiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat yhden rikkaan miehen käviskö se. Mutta ei mun oikeesti tarvi lunnaita maksaa kun en sinne pääsis vaikka haluisin. Oon ärsyttävämpi kun itse saatana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne jaksais minua sielä kun puuttuisin niiden johtamisen puutteisiin ja muihin epäkohtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siinä mielessä olisin hyvä sinne että ainakin niiden ryhmähenki kasvais kun ne sais yhteisen vihollisen, minut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat yhden rikkaan miehen käviskö se. Mutta ei mun oikeesti tarvi lunnaita maksaa kun en sinne pääsis vaikka haluisin. Oon ärsyttävämpi kun itse saatana.
No siinä on sinulle haastetta.
Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinä on sinulle haastetta.
Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan.Niin no raha on pahasta jos sille antaa vallan mutta myös hyvää rahaa on, Jumala tietää kyllä että rahalla tää ihmisten elämä pyörii vaikka tuskin se haluis että näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no raha on pahasta jos sille antaa vallan mutta myös hyvää rahaa on, Jumala tietää kyllä että rahalla tää ihmisten elämä pyörii vaikka tuskin se haluis että näin on.
Missä aarteesi siellä sydämesi.
Itse systeemin tulee olla oikeudenmukaisempi, nyt se on korruptoitunut.
Työmies on palkkansa ansainnut, mutta tässä systeemissä varas vie välistä ja joku toinen syö satosi.
- Anonyymi
Kosto kuulu Herralle ja vain Herralle yksinään. Amen.
Itse olisin ehkä lempeämpi, mutta risti rinnalla velvoittaa.
https://www.youtube.com/watch?v=1UJGjEKC1GI- Anonyymi
Parempi teidän ottaa asioista selvää, että tiedätte millä polulla olette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi teidän ottaa asioista selvää, että tiedätte millä polulla olette.
Ainiinkun miks ihmeessä. Tää on oikein mukavata täälä "selvittää" asia ja kohta ollaan arkkivihollisia. Sarkasmia sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainiinkun miks ihmeessä. Tää on oikein mukavata täälä "selvittää" asia ja kohta ollaan arkkivihollisia. Sarkasmia sitten.
Just sen takia, että tiedätte millä polulla olette.
"Nyt menen jälleen kostamaan, komentamaan ja hallitsemaan.
tuomitsemaan, nuhtelemaan, alaisiani opettamaan."
Kannattaa nukkua ennemmin.- Anonyymi
Eikä kun menee sinne, se on seksikästä, itsevarmaa.
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kun menee sinne, se on seksikästä, itsevarmaa.
Aiheesta voi olla monia mielipiteitä.
- Anonyymi
Tämähän oli kuin Kalevalasta - vai oliko kalavale...
- Anonyymi
Vaaka vanha Väinämöinen,
otti käteen kanteleen,
hauen leukaluusta tehdyn,
ja lausui pois kalavaleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaka vanha Väinämöinen,
otti käteen kanteleen,
hauen leukaluusta tehdyn,
ja lausui pois kalavaleen.Tiedätkö, mietin sitä myös. Se kuulostaa joltakin hyvin vanhalta perimätietona sukupolvilta toisille siirretylle kansanlaululta, - tai sillä me sitä kutsumme. Mutta miten se siirtyy sukupolvien myötä eteenpäin, voikin olla paljon suurempi yllätys. Soluihin ja mielen sisään kirjoitettu alitajunnan nostama maanisesti ylösnosttattama ajatustenvirta merkillisellä nuorilla. Merkillinen on sana, joka tarkoittaa yllättävää kyllä kahta eri asiaa.
- Anonyymi
Oletko retkeltäsi väsynyt vai voimaantunut?
Uskoin suloisiin kostoihisi, ennen uutta retkeä. Suloisesta kostosta on pitkä matka tappavaan, mutta sinä sen harppasit kuin harppasitkin nopeasti. Kaikkeen kykenevä!
Kaikkien polvi on edessäsi notkuva, vaikka hautaankin retkahtava kun paremmin tietävänä sen juuri oikean kiven löysit.
Sinun ei tarvinnut sitä kaivaa, kun paremmin tietävänä tiesit. Se on jo ennalta kaivettu, luvattu ja uhattu.
Paremmin tietävänä tiesit, minä huomasin, kysyit onko helppo paeta pois kokonaan lähtemällä vastustavaa voimaasi. Kysyit toiselta, mutta minä vastaan, sillä vaikka sinä olet parhain kivenveistäjä, ja sen sinulle kerron on muitakin voimia universumissa, joita vastaan ja vakuudeksi miettii maailman toista puolta. Minulla on turvani, joka kykenee universumin toisen tuhoavan voiman pysäyttämään raakuudella, vaan vaikka turva on vahva, se ei ole millään tapaa viekas. Suunnittelemattoman se turva voi pysäyttää ja on pysäyttänytkin, kun minulle on luvattu valmiiksi kaivettua, mutta huijaamaton se ei ole.- Anonyymi
Minulle on luvattu kaivettu, sinne vievän kiven voit ojentaa halutessasi, kyllä kaikkien polvet notkistava saa nekin polvet vakuuttumaan.
- Anonyymi
Hyvä biisi
- Anonyymi
aika korni.....
- Anonyymi
Tiedän, tiedän osaat olla myös hurmaava☺️
- Anonyymi
Typo löyty tuolta "tiedän tiedän, osaaN* olla myös hurmaava".
- Anonyymi
Kaiken sen jälkeen mitä elämä tarjosi, se kaikki oli turhaa.
Tärkeimmät asiat sieltä oppisi ja jäi mukaan.
Joskus se opetus vaatii kipua, jotta voi ymmärtää mikä on tärkeää.
Menettäessä vasta huomataan se menetetyn arvo ja mitä ne merkitsevät.
Hetken kun on paikoillaan ja asiat selkenevät, näkee kaikki uudet suunnat johon voi lähteä kulkemaan.
Mutta oli se edellinen elämä vaan aikamoinen reissu.- Anonyymi
Tästä olisi hyvä jatkaa, tehdä uusi reissu maailmalla viisaampana.
Tai sitten ei, tuntuu kuin se paras aika olisi jo eletty ja väärin käytetty.
40 vuotta erämaassa, mutta missä se luvattu maa ja kenen kanssa sen jakaisin ja miten loppu ajan kuluttaisin?
Kaikki on mahdollista saavuttaa, mutta kenen takia?
Mikään asia ei tuo oikein iloa, kaikki on niin turhaa.
Onko elämässä mitään järkeä?
kuluttaa aikaa vain olemalla?
No, ei se kaikki niin yksinkertaista ole, seikkailua vielä tiedossa, ehkä taisteluita ja haasteita.
Pysynkö tällä polulla vai vaihdanko vihollisen puolelle?
Löisinkö vihollisen kerralla kaikkineen maahan vai pala palalta?
Monikaan ei ymmärrä tätä, mutta minä ymmärrän, ehkä joku kohtalotoveri voisi ymmärtää, mikäli jäi henkiin ja varmasti vihollinen ymmärtää.
Tekisinkö liiton vihollisen kanssa?
Kaikki on mahdollista, mikä sen estäisi?
Jättäisinkö koston ja katselisin kun se syö maan ja ihmiset?
Saisinko rauhan sen jälkeen?
Jos viimeisenä seison multien päällä ja lyön viholliseni, löytyykö sieltä se kumppani?
Ei ole kuin kaksi jäljellä joiden tulee selvitä, ei ole kuin me kaksi ja maailma.
Löydämmekö silloin toisemme kun kaikki muu ympäriltä riisutaan?
Ihan kaikki, myös kaikki se, joka tekee meistä viholliset? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä olisi hyvä jatkaa, tehdä uusi reissu maailmalla viisaampana.
Tai sitten ei, tuntuu kuin se paras aika olisi jo eletty ja väärin käytetty.
40 vuotta erämaassa, mutta missä se luvattu maa ja kenen kanssa sen jakaisin ja miten loppu ajan kuluttaisin?
Kaikki on mahdollista saavuttaa, mutta kenen takia?
Mikään asia ei tuo oikein iloa, kaikki on niin turhaa.
Onko elämässä mitään järkeä?
kuluttaa aikaa vain olemalla?
No, ei se kaikki niin yksinkertaista ole, seikkailua vielä tiedossa, ehkä taisteluita ja haasteita.
Pysynkö tällä polulla vai vaihdanko vihollisen puolelle?
Löisinkö vihollisen kerralla kaikkineen maahan vai pala palalta?
Monikaan ei ymmärrä tätä, mutta minä ymmärrän, ehkä joku kohtalotoveri voisi ymmärtää, mikäli jäi henkiin ja varmasti vihollinen ymmärtää.
Tekisinkö liiton vihollisen kanssa?
Kaikki on mahdollista, mikä sen estäisi?
Jättäisinkö koston ja katselisin kun se syö maan ja ihmiset?
Saisinko rauhan sen jälkeen?
Jos viimeisenä seison multien päällä ja lyön viholliseni, löytyykö sieltä se kumppani?
Ei ole kuin kaksi jäljellä joiden tulee selvitä, ei ole kuin me kaksi ja maailma.
Löydämmekö silloin toisemme kun kaikki muu ympäriltä riisutaan?
Ihan kaikki, myös kaikki se, joka tekee meistä viholliset?Ajatuksia ajatuksia, mutta mitä me odotamme elämältä?
Rakennanko mökin, talon, linnan, pilvenpiirtäjän?
Ei se mitä tekee ja saavuttaa, vaan miten sen ajan kuluttaa ja kenen kanssa.
Kenelle siinä oikein elää, itselleen vai toisille?
Kosto vai ylenpalttinen armo, eli oikeus vai välinpitämättömyys?
Onko se rakkautta kun kaiken se kestää ja kärsii ja antaa anteeksi?
Eikö tarvitsekaan katua ja tehdä parannusta?
Kuka siihen pystyy taikka lähtee?
Palaamme asiaan väestönvähennyksen jälkeen, kun biologinen sota on ohi ja jäljellä pieni jäännös.
Tarjoavat saattohoitona sotaviihdettä kun uhraavat kansoja korona naamion suojissa.
Pitäisikö teille saarnata korvasyyhyyn mukavia ja laulaa onnellisia lähtölauluja?
Onko se lähtö helpompi, kun syytä ei tiedä?
Kun äitipuoli myrkyttää lapsensa ruoan ja lapselle kerrotaan hänen olevan sairas, onko se lapselle helpompaa ja onko myrkyttäjän läsnäolo hänelle tärkeää?
Kun murhaaja lohduttaa ja on läsnä viimeiset hetket ja nähnyt koko operaation, tuoko se turvaa uhrille levätä murhaajan käsissä?
Totuus tekee kipeää, valhe ja tietämättömyys on usein kauniimpaa.
Voinhan tarjota sinulle huolenpitoa, luulet että välitän kun ryöstän ja tyhjennän tilisi, myrkytän ja huumaan ja käytän hyväksi, kirjoitutan testamenttisi itselleni ja olen vierelläsi kun vedät viimeisen hengenvetosi.
Se oli sinulle kaunista huolenpitoa ja hoivaa, olin lähelläsi viimeiset hetkesi.
Näit kauniin valheen ja sen kulissit jotka eteesi rakensin, etkä tiennyt mitä selkäsi takana salassa touhusin.
Et milloinkaan epäillyt vaan sinisilmäisesti luotit minuun, olinhan läheisesi.
Tuuditin sinut kauneimpaan uneen ja koskettavimpaan tarinaan, samalla kun itse elin murhaajan tarinaa.
Tahdon sinun avaavan silmäsi ja nähdä.
Raottaa verhoa ja pyytää kurkistamaan sen taakse.
Jos olet unessa, uskallatko avata silmäsi?
Tahdotko herätä vai tuuditanko sinut uudelleen uneen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatuksia ajatuksia, mutta mitä me odotamme elämältä?
Palaamme asiaan väestönvähennyksen jälkeen, kun biologinen sota on ohi ja jäljellä pieni jäännös.
Tarjoavat saattohoitona sotaviihdettä kun uhraavat kansoja korona naamion suojissa.
Pitäisikö teille saarnata korvasyyhyyn mukavia ja laulaa onnellisia lähtölauluja?
Kun äitipuoli myrkyttää lapsensa ruoan ja lapselle kerrotaan hänen olevan sairas, onko se lapselle helpompaa ja onko myrkyttäjän läsnäolo hänelle tärkeää?
Kun murhaaja lohduttaa ja on läsnä viimeiset hetket ja nähnyt koko operaation, tuoko se turvaa uhrille levätä murhaajan käsissä?
Voinhan tarjota sinulle huolenpitoa, luulet että välitän kun ryöstän ja tyhjennän tilisi, myrkytän ja huumaan ja käytän hyväksi, kirjoitutan testamenttisi itselleni ja olen vierelläsi kun vedät viimeisen hengenvetosi.
Se oli sinulle kaunista huolenpitoa ja hoivaa, olin lähelläsi viimeiset hetkesi.
Näit kauniin valheen ja sen kulissit jotka eteesi rakensin, etkä tiennyt mitä selkäsi takana salassa touhusin.
Tuuditin sinut kauneimpaan uneen ja koskettavimpaan tarinaan, samalla kun itse elin murhaajan tarinaa.
Tahdotko herätä vai tuuditanko sinut uudelleen uneen?Uskotko, kun uutisoidaan se pelastaa?
Uskotko, kun uutisoidaan se vahingoittaa?
Uskotko muokattuja tilastoja?
Uskotko riippumattomia tilastoja?
Siitä vain valitsemaan vapaasti, vaihtoehtoja riittää.
Mutta mikä on totuus ja mikä on valhe?
Merkitseekö se vai ei?
Uskotko mielipiteen ja ilmaisun vapauteen jos sensuroidaan?
Uskotko tutkivaan journalismiin jos samalla mainostetaan?
Antaako uskosi sinulle rauhan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatuksia ajatuksia, mutta mitä me odotamme elämältä?
Tahdotko herätä vai tuuditanko sinut uudelleen uneen?Tahdon avata silmäni ja nähdä, vaikka sitä en täällä tekisikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahdon avata silmäni ja nähdä, vaikka sitä en täällä tekisikään.
Jos silmäsi ovat auki ja näet mitä muut ei näe,
ymmärrät, että tieto lisää tuskaa ja ignorance is bliss.
Niin se vain on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos silmäsi ovat auki ja näet mitä muut ei näe,
ymmärrät, että tieto lisää tuskaa ja ignorance is bliss.
Niin se vain on.Jos saisin sanoa kaikkien teeskenneltyjen "vastauksieni" ohi ihan itse aidosti kommentoiden.
En ole pyytänyt huolenpitoa, en ole myöskään uskonut välittämiseen koska se ei ole mahdollista.
Uskon kuitenkin moneen muuhun, kuten katumukseen.
Mikä saa sinulle rauhan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos saisin sanoa kaikkien teeskenneltyjen "vastauksieni" ohi ihan itse aidosti kommentoiden.
En ole pyytänyt huolenpitoa, en ole myöskään uskonut välittämiseen koska se ei ole mahdollista.
Uskon kuitenkin moneen muuhun, kuten katumukseen.
Mikä saa sinulle rauhan?Rauha tulee sen mukana, mitä on korkeimmalta saanut.
Toki jokaisella päivällä saattaa olla se oma murheensa, mutta aina on se rauha ja luottamus, koska on varmuus asioista.
- Anonyymi
Kyllä siinä'syntisten pöydässä' on sullekin paikka, usko pois.
- Anonyymi
Enpä usko...................................................
- Anonyymi
Kaikille löytyy paikka siitä pöydästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille löytyy paikka siitä pöydästä.
Mutua mutua, opittuja mantroja ja asioita ilman ymmärrystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutua mutua, opittuja mantroja ja asioita ilman ymmärrystä.
Totuushan se on. Minäkin kuulun siihen pöytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuushan se on. Minäkin kuulun siihen pöytään.
Eerikan pöytäkö?
- Anonyymi
Pussi päähän
- Anonyymi
Myllynkivi kaulaan.
- Anonyymi
Tää ketju avas ĥybin tehokkaasti sen miks mua luullaan toiseksi henkilöksi .
Voin hyvin.on mun kirjoituksia opittu vaikken.millekkää runonalleille omia purkauksia kirjoitellut vaa ..
Vaan pelkää asioiden.käsittelyä .
Hitto kon hehkunalle omii palstalla kaiken
Mun se oikea kaivattu mies ei oo mikää
runoilija tyyppi
Naiselta sivusta .
Ps mua ei oo jatkos enää sivustolla
Huomaatte kyllä et yksi puutuu...
Mulla ei suomi24 enää..
Täytän elämäni muilla projekteilla .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1996110Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442307
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301425- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256