Lasten suojeleminen

Anonyymi-ap

Translaki antaa aikuisille mahdollisuuden piilovaikuttaa lapsen ajatuksiin omasta kehosta ja mielestä. Laissa ei siis ajatella lasta vaan aikuisen elämän seksiä. Olen ihmetellyt, miten tällaiseen lakiin on päädytty. Taustalla on onnistunut verkostoituminen, vaikuttaminen. Henkilö A on kokenut seksuaalisuden vaikeaksi. Tehnyt itsemurhan. Perhe surrut. Henkilö B haluaa muutoksen lakiin ja vaikuttanut perheen haluun olla mukana. Monenlaista tarinaa, vaikuttamista taustalla. Mukaan tulee empaatit, joihin asia ei ole vaikuttanut, mutta surulliset tarinat kyllä. Mutta ei laki muuta henkilön A tyyppisen sisäistä ristiriitaa eikä kehoa. Henkilö B tyyppiset aikuiset, empaatit halasivat eduskunnassa toisiaan. He saivat voiton. Lapset ja nuoret eivät. Sillä lasten ja nuorten kanssa pitää elää, olla, ohjata elämässä moneen asiaan. Seksuaalisuus tulee vasta sitten joskus. Nyt eletään median aikaa, jolloin keho, tuntemukset, mielihalut ovat ylikorostuneita. Ihmissuhteita vaihdetaan, on salarakkaita. Ihmisiä, perheitä rikotaan. Tämä on vahingollista ihmisille ja yhteiskunnalle, koska elämässä on paljon muutakin, tai ainakin pitäisi olla. Pitäisi opettaa välittämään itsestä ja muusta.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        5
        1659
      2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        25
        1461
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        13
        1129
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        6
        1091
      5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

        ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
        Tv-sarjat
        20
        1082
      6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        5
        991
      7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        6
        964
      8. 6
        960
      9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        2
        950
      10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        6
        944
      Aihe