Älä syö Rainbow-tehtaan valmistamia kalasormia

Anonyymi-ap

23

148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Tuotteen valmistaja on Espersen Poland...POLAND
      En osta polskien pöperöitä.

Ostin hiljan Halpahallista Frionorin kalapuikkoja, ne ovat mielestäni parhaita.
      3 pak./ 4,50 euroa tarjous.

• Anonyymi

Minä en noita paneroituja juttuja osta koskaan. Pakastekalan ostan, jos ostan, kuutioina, paloina tai silakat sitten fileinä.

• Anonyymi

Ei kai sillä rainbowilla nyt sentäs OMAA tehdasta ole?

• Anonyymi

OFF topic. WURTH on kova tuotemerkki maineeltaan, mutta omia tehtaita ei ole , se teettää tuotteensa muilla.

• Anonyymi

Iso tehdas onkin, koska tuotteita on laidasta laitaan aina vessapaperista lähtien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OFF topic. WURTH on kova tuotemerkki maineeltaan, mutta omia tehtaita ei ole , se teettää tuotteensa muilla.

Mitä ei itse osaa tehdä pitää ostaa valmiina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ei itse osaa tehdä pitää ostaa valmiina.

Osaa ne, mutta kun on sitä halpatyövoimaakin käytettävissä, on teetettävä siellä, koska ostava asiakas maksaa vain tiettyyn hintakattoon asti ruuveista, ja jos firmalle jää 1 euro suhteessa että jäisi 10 euroa per paketti, olisi tuon yhden euron kanssa aika vaikea maksaa yhteiskuntamaksuja työllistetyistä.
        Jos yhdellä eurolla voi antaa töitä yhdelle, tai sama paketti myydessä teetettynä, töitä 10:lle, voit varmaan havaita että työllistävä vaikutus on parempi kun saa kymmenkertaisen katteen samaa kauppatapahtumaa kohden.

• Anonyymi

Mahastahan nuo pikkumetallit menee läpi huomaamatta, mutta mikrouunin saattaa särkeä.

• Anonyymi

Olen lämmittänyt makaronilaatikkoakin mikrossa, siinä metallivuoassa.
        Mitään ei ole tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen lämmittänyt makaronilaatikkoakin mikrossa, siinä metallivuoassa.
        Mitään ei ole tapahtunut.

Sehän riippuu ihan siitä, minkä merkkinen mikro on, toisissa voi käyttää myös alumiinivuokia, toisissa ei.

• Anonyymi

Varoa pitää.

• Anonyymi

Ostaako joku todella näitä rainbow ja pirkka tuotteita? Eikö se jo kerro laadusta jotain kun valmistaja ei kehtaa laittaa nimeään tuotteeseen?

• Anonyymi

Kyllä niissä paketeissa isolla Rainbow lukee.

• Anonyymi

• Anonyymi

Miksi kukaan edes ostaa pakastettuja perkuujätteitä? Me heitetään perkeet järveen lokeille.

• Anonyymi

Rauta on ihmiselle tärkeä hivenaine.

• Anonyymi

S ryhmältä on mennyt valvonta sekaisin. Se ei enää kykene hoitamaan tavarantoimittajasopimuksia. Minä en ainakaan osta enää mitään Rainbow merkkisiä tuotteita. Rainbow mansikkapakastepussista löytyi hiiren leukaluu viikko stten. Sama koskee K ryhmän halpasarjaa. Tulee ties mistä vinkuintiasta jossa hygienia ei ole minkään arvoista.

• Anonyymi

Hesarin mukaan kalapuikot tuodaan Suomeen Venäjältä.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohu on levinnyt jo Ruotsiin saakka, mutta S ja K eivät suostu kertomaan venäläisyydestä.

https://www.hs.fi/ruoka/art-2000009414599.html

"Findus myönsi vihdoin kalan alku­perän"

Ovatpa avoimia. Onneksi en ole käyttänyt kuin pakastettuja silakkafileitä ja Saimaan "tuoreen" varkautelaisia kirjolohifileitä, tai mitä annospaloja ne onkaan.

En ainakaan usko silakoiden olevan venäläisten pyytämiä, vaikka voivat toki Itämerellä kalastaakin. Varkaudessakin saattaa olla venäläisiä. Muistaakseni kalaviljelijällä oli jotain kontakteja Venäjälle päin.

Pitäisi ehkä sittenkin keskittyä pilkkimiseen.

• Anonyymi

Ne on tehty Puolassa.

• Anonyymi

Onko kukaan kokeillut tehdä kalapuikkoja itse esim. pilkkiahvenista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6845
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2333
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1887
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      87
      1281
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1085
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      91
      981
    7. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      33
      863
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      159
      796
    Aihe