Puhelimella ei ole päässyt moneen päiväön ja sähköviestipalvelu on suljettu. Ilmeisesti vihaisia asiakkaita on jo satoja tuhansia ja silloin onkin paras paeta.
Helenin asiakaspalvelu lopetettu?
44
1420
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä keino estää asiakkaita perumasta sopimuksia ajoissa.
- Anonyymi
Asiakaspalvelu on ulkoistettu ties minne Fuengirolaan, Sähkötalossa sitä ei ainakaan ole.
- Anonyymi
Jostakin on säästettävä. Ei niitä satojen miljoonien voittoja muuten synny eikä olisi varaa maksaa toimarille 30000 €/kk. Pitäähän niille sähkökaupasta ja - tuotannosta mitään ymmärtämättömille poliitikoillekin maksaa palkkiot kahvin ja pullan lisäksi.
- Anonyymi
Myynnin ja asiakaspalvelun johtajan nimi löytyy Helenin sivuilta. Sinne reklamaatiota.
- Anonyymi
Mielestäni enemmän kuin tyypillinen vihreiden tapa hoitaa kritiikki: blokata kritisoijat ja jatkaa entiseen malliin. Näin he toimivat muuallakin.
- Anonyymi
Ovatko tilanneet Sarasteelta asiakaspalvelua?
- Anonyymi
Törkeää asiakkaiden halveksuntaa.
- Anonyymi
Milloinkahan valtion sähkötuen maksatus alkaa? Joko vuoden 2024 aikana?
- Anonyymi
Sähkötuen takia hinnat laskee vasta huhtikuussa. Kiitos hallitus. Me Helenin kerrostaloasukkaat maksamme mielellämme rikkaiden sähkölaskut korkeilla hinnoilla. Olemme niin onnellisia että vaihdamme sukupuoltamme kiitoksena hallitukselle joka kiirehti transulakia mutta ei sähkötukea.
- Anonyymi
Vastuunkantaminen ja virheiden myöntäminen ei ole tunnetusti vihervasemmiston vahvuuksia.
- Anonyymi
Vieläkin sähköpostipalvelu suljettu ja sitä pyydetään kotisivuilla käyttämään yhteyden ottoon. Eikö niillä ole ketään it-ihmistä töissä. Uskomatonta välinpitämättömyyttä. Sille 30000 €/kk hepulle heti kenkää.
- Anonyymi
Suljettu on vieläkin. Upeeta toimintaa prkl!
- Anonyymi
Sähköpostipalvelu vieläkin suljettu! Onko it-väki ottanut lopputilin! Noin toimii vihreiden dementikkojen johtama firma.
- Anonyymi
Anu-Elina Hintsa vastaa Helenin myynnin ja asiakaspalvelun toiminnasta. Energia-alassa hänestä on parasta sen merkitys ekologisemman tulevaisuuden rakentamisessa ja jokaisen suomalaisen arjessa. Työajan ulkopuolella hän purjehtii, liikkuu monipuolisesti ja viettää aikaa perheensä kanssa.
- Anonyymi
Ei onnistu soitto ei sähköposti. Onko tämä sitä digiloikkaa menneisyyteen?
- Anonyymi
Olisiko ketään, joka osaisi vääntää tuonkin persujen syyksi?
- Anonyymi
Ei, moni on toki yrittänyt mutta... kyllä kaikki mikä liittyy HELENiin menee vihreiden piikkiin.
- Anonyymi
Palvelu suljettu, ei yllätys. Mistähän niille maksetaan?
- Anonyymi
Asiakaskokemuksen johtaja Rauha Bato-Liukkonen. Mikähän tuonkin virka oikein on?
- Anonyymi
Kallispalkkainen, vähätöinen, ilman vastuuta oleva oikealla puoluekirjalla hankittu virka?
- Anonyymi
"Vuonna 2022 henkilöstön vuosimediaaniansio oli 65 972 euroa. Laskennassa on huomioitu kaikki työntekijät, joiden työsuhde on voimassa koko vuoden, toimitusjohtajaa lukuun ottamatta"
Lisää liksaa, että viitsivät tehdä töitä!- Anonyymi
Kertoo, että johtajat ja pikkunilkit saavat liian hyvää palkkaa ja oikeasti työt tekevät liian vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo, että johtajat ja pikkunilkit saavat liian hyvää palkkaa ja oikeasti työt tekevät liian vähän.
Pelkillä harvojen saamilla kannustinpalkkiolla työt ei tule tehtyä, ei nyt eikä tulevaisuudessa.
- Anonyymi
"Asiakaspalvelumme on poikkeuksellisen ruuhkautunut eikä asiakaspalveluun pääse hetkittäin puhelimella läpi. Oma Helen palvelee sinua kellon ympäri juuri silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Oma Helenissä hoidat helposti sopimukseesi ja muihin energia-asioihisi liittyvän asioinnin."
Pieni ongelma hoitaa mitään, kun Oma Helenkään ei toimi. - Anonyymi
Tuollaista voi odottaa vain helsinkiläisiltä tunareilta.
- Anonyymi
Henkilöstöä yli 1000 mutta asiakaspalveluun ei siitä riitä. Olisikohan asiakaspalvelu ulkoistettu ulkomaille?
- Anonyymi
Helen Sähköverkot vain alle 100 työntekijää. Onko loput konttoriporukkaa?
- Anonyymi
"Helenin visiona on olla markkinoiden asiakaskeskeisin energiayhtiö, ja tämän tavoitteen saavuttamiseksi jatketaan panostuksia asiakaskokemuksen parantamiseksi. Asiakaskeskeisyyteen tähtäävä visio edellyttää panostusta digitaaliseen asiakaskohtaamiseen ja ratkaisuliiketoiminnan digitalisointiin."
Vi**u mitä paskaa.- Anonyymi
... jatketaan panostuksia asiakaskokemuksen poistamiseksi!
- Anonyymi
Yli tunti jonotusta, turhaan!
- Anonyymi
Ei mitään uutta tänäänkään.
- Anonyymi
Pää pensaaseen, kun tulee ongelmia.
- Anonyymi
Onko se uusi toimari Sirkka Olli vai Olli Sirkka?
- Anonyymi
Ei ainakaan saa mitään aikaan.
- Anonyymi
Ei vaan toimi vieläkään!
- Anonyymi
"Oma Helen palvelee sinua kellon ympäri juuri silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Oma Helenissä hoidat helposti sopimukseesi ja muihin energia-asioihisi liittyvän asioinnin."
Pitäisikö kokeilla yöllä klo 3? - Anonyymi
Se Sirkka Olli pitää erottaa.
- Anonyymi
Onko Helenin puhelin- ja nettiliittymälaskut maksamatta?
- Anonyymi
Tammikuussa julkastu viesti että puhelinpalvelussa on ruuhkaa ja sama viesti pyörii siellä vieläkin. Ilmeisesti ihmiset ovat kusessa erääntyneiden laskujensa kansa mutta Lintilä se lähettää vain kuvia märistä kainaloista. Ja toinen matkusteli australiassa kun olisi pitänyt sähkötukea miettiä,
- Anonyymi
Poliitikot pitäisi heittää ulos Helenin kahvittelukerhoista.
- Anonyymi
Miksei Helsingissä toimi enää mikään?
- Anonyymi
Asiakaspalvelun tila oli tämä jo 8.9.2022.
”Valitettavasti asiakaspalvelumme on tällä hetkellä erittäin ruuhkautunut. Tilanne on muuttunut nopeasti ja muuttuu koko ajan. Ihmisillä on paljon kysymyksiä ja huolia, joista he haluavat keskustella”, Anu-Elina Hintsa kertoo.
Eihän niillä ole ollut fyysistä asiakaspalvelua enää 2019 jälkeen, vain puhelin ja sähköposti, joista puhelimella ei pääse edes jonoon ja sähköpostipalvelu on ollut jo viikkoja suljettu. Olisikohan tuon Hintsan aika jo tehdä johtopäätös ja erota. - Anonyymi
Ei pääse asiakaspalveluun puhelimella, ei palautteen kautta, ei omaHELEN sivujen kautta eikä edes niiden asioista vastaava johtokaan ota mitään kantaa ja jättää vastaamatta viestiin.
Täysin Nolla 0 nada ei mitään tyhjää on asiakaan suunta HELENiltä ja pitäs saada sopimuksen suhteen jotain tehtyä.
V..u mitä toimintaa. - Anonyymi
Ai niin unohtu mainita, että palautteenkaan kautta ei kukaan vastaa tai jätettyyn soittopyyntöön.. täys NOLLA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690