Pidätkö itsestäsi huolta?

Anonyymi-ap

49

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä olisi tehokas ja toisaalta myös vaikeasti saatava lääke? Halaus.

      • Ehdotan vielä paljon parempaa lääkettä: halauksia tietysti, mutta myös makoilua ihan rauhassa lusikassa kestohaliasennossa, läheisyyttä ja paijailua. Siinäpä vuoden 2023 haave. 😂 Liikuntaa myös tietysti ja tavoitteita kanssa dopaamiiinipitoisuuden varmistamiseksi. Eikä tuo seksikään tätä reseptiä pahentaisi. 😉


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Ehdotan vielä paljon parempaa lääkettä: halauksia tietysti, mutta myös makoilua ihan rauhassa lusikassa kestohaliasennossa, läheisyyttä ja paijailua. Siinäpä vuoden 2023 haave. 😂 Liikuntaa myös tietysti ja tavoitteita kanssa dopaamiiinipitoisuuden varmistamiseksi. Eikä tuo seksikään tätä reseptiä pahentaisi. 😉

        Juu, viimeisestä halauksesta on jo sen verran aikaa, että tässä alkaa jo muistamaan sen merkityksen mutta "kumma" kyllä, tuo seksin tarve ei enää tunnu yhtä tarpeelliselta, kuin ennen. Ed.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, viimeisestä halauksesta on jo sen verran aikaa, että tässä alkaa jo muistamaan sen merkityksen mutta "kumma" kyllä, tuo seksin tarve ei enää tunnu yhtä tarpeelliselta, kuin ennen. Ed.

        Itse halaan lapsia päivittäin. Samoin suurta osaa entisistä työkavereista ja ystävistä kun nähdään.

        Seksin tarve ei taas ole hävinnyt mihinkään, vaikka olen selibaatin valinnut aika pitkään tietoisesti (baarielämän aamuyön tuntien kohtaamiset on harvoin kovin mieltä ylentäviä).


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Itse halaan lapsia päivittäin. Samoin suurta osaa entisistä työkavereista ja ystävistä kun nähdään.

        Seksin tarve ei taas ole hävinnyt mihinkään, vaikka olen selibaatin valinnut aika pitkään tietoisesti (baarielämän aamuyön tuntien kohtaamiset on harvoin kovin mieltä ylentäviä).

        Oletko pedofiili vai miksi tuntemattomia lapsia halailet ja sekstaat lapsien kansss


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pedofiili vai miksi tuntemattomia lapsia halailet ja sekstaat lapsien kansss

        Omia halaan. Äideille se on ihan normaalia ja jopa toivottavaa. Kannattaa lukea jälkimmäinen kappale uudestaan.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Itse halaan lapsia päivittäin. Samoin suurta osaa entisistä työkavereista ja ystävistä kun nähdään.

        Seksin tarve ei taas ole hävinnyt mihinkään, vaikka olen selibaatin valinnut aika pitkään tietoisesti (baarielämän aamuyön tuntien kohtaamiset on harvoin kovin mieltä ylentäviä).

        Eli halaamisesta on tullut tapa-automaatio ystävien kanssa? Tuosta unettomuudesta näytin päässeeni eroon, kun lakkasin syömästä kuuden, seitsemän jälkeen illalla että kait ne puheet iltasyönnin haitallisuudesta pitää paikkansa. Olisi muuten aikeissa aloittaa jooga. Alkeiskurssia etsiskelen, toki kotonakin voi tehdä liikkeitä ja nykyään löytyy tuupista selkeitä perusjuttuja. Venytysharjoittelut on jo iltarutiinia ja joogaliikkeet olisivat oiva lisä. Myös hengitykseen tulee kiinnitettyä enemmän huomiota. Varsinkin ratin takana on aikaa keskittyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli halaamisesta on tullut tapa-automaatio ystävien kanssa? Tuosta unettomuudesta näytin päässeeni eroon, kun lakkasin syömästä kuuden, seitsemän jälkeen illalla että kait ne puheet iltasyönnin haitallisuudesta pitää paikkansa. Olisi muuten aikeissa aloittaa jooga. Alkeiskurssia etsiskelen, toki kotonakin voi tehdä liikkeitä ja nykyään löytyy tuupista selkeitä perusjuttuja. Venytysharjoittelut on jo iltarutiinia ja joogaliikkeet olisivat oiva lisä. Myös hengitykseen tulee kiinnitettyä enemmän huomiota. Varsinkin ratin takana on aikaa keskittyä.

        Ei halaaminen ole missään mielessä automaattinen tapa, toisten kanssa se vaan tuntuu luontevalta ja oikealta. Ja toisten ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli halaamisesta on tullut tapa-automaatio ystävien kanssa? Tuosta unettomuudesta näytin päässeeni eroon, kun lakkasin syömästä kuuden, seitsemän jälkeen illalla että kait ne puheet iltasyönnin haitallisuudesta pitää paikkansa. Olisi muuten aikeissa aloittaa jooga. Alkeiskurssia etsiskelen, toki kotonakin voi tehdä liikkeitä ja nykyään löytyy tuupista selkeitä perusjuttuja. Venytysharjoittelut on jo iltarutiinia ja joogaliikkeet olisivat oiva lisä. Myös hengitykseen tulee kiinnitettyä enemmän huomiota. Varsinkin ratin takana on aikaa keskittyä.

        Oletko huomannut että sokeri haittaa uneen pääsyä?


    • Anonyymi

      Olen aina ollut huono nukkumaan. Ihan jo nuorena valvoin ja kuuntelin Pekka Saurin Yöradiota. Sitten mietin että hienot ja onnelliset ihmiset nukkuvat ja minä olen niin huono etten osaa edes sitä. Valvon ja murehdin vain. Koko elämä on oikeastaan mennyt niin. En ymmärrä kuinka joku ihminen voi olla niin onnellinen että voi vain heittää murheet sivuun kuin kaulaliinan olkapäälle ja ryhtyä nukkumaan?

      • Anonyymi

        Ismo Leikolan mielestä niillä on tyhjä pää. Aivotoiminta lakkaa, kun he menevät makuulle ja valot sammuu. Itselläni illalla pimeässä vasta rupeaa raksuttamaan ja päälle käyvät kaikki ongelmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ismo Leikolan mielestä niillä on tyhjä pää. Aivotoiminta lakkaa, kun he menevät makuulle ja valot sammuu. Itselläni illalla pimeässä vasta rupeaa raksuttamaan ja päälle käyvät kaikki ongelmat.

        Sitä olen myös ihmetellyt miksi juuri kuorsaajat nukahtavat heti. En ole koskaan tavannut unetonta kuorsaajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ismo Leikolan mielestä niillä on tyhjä pää. Aivotoiminta lakkaa, kun he menevät makuulle ja valot sammuu. Itselläni illalla pimeässä vasta rupeaa raksuttamaan ja päälle käyvät kaikki ongelmat.

        Ismo on huumorimiehiä. Asia on juuri päinvastoin.

        Minkä vähemmän sinulla on aivotoimintaa, sen vähemmän tarvitset unta. Esim. mentaalisesti kehitysvammaisten unentarve on hyvin vähäinen.
        Uni on ensisijaisesti aivojen lepoa.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ismo on huumorimiehiä. Asia on juuri päinvastoin.

        Minkä vähemmän sinulla on aivotoimintaa, sen vähemmän tarvitset unta. Esim. mentaalisesti kehitysvammaisten unentarve on hyvin vähäinen.
        Uni on ensisijaisesti aivojen lepoa.

        -keinovaginamies-

        Aina te pelimiehet sotkette jos joku kunnon mies on kerrankin saanut vastauksen alakuloiseen viestiinsä. Te tulette tunkemaan siihen väliin kun osaatte ja tiedätte toki kaiken.


    • Lemmikki, musiikki, puutarha, loikoilu, mukavat ihmiset, rakastettu olo auttaa paljon jaksamaan, vaikkei helppoa olekkaan.

      Nyt kun on flunssa ja 38 astetta kuumetta, särkee joka paikkaa ja fibromyalgia oikein ryöhääntyy aina näistä viiruksista ja bakteereista. Olo on aivosumua, fatiikkia ja kipua kauttaaltaan.

      https://themighty.com/wp-content/uploads/2015/12/AO.jpg

      https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQzRIsXc2bB53gh6oLQoBw4B-eLy1AOmpBB4A&usqp=CAU

      Kuvaava kuva, kun sanat ei riitä kertomaan.

      • Näyttää ja kuulostaa hurjalta. Otan osaa ja lähetän virtuaalihalin! Toivottavasti menee nopeasti ohi!


      • Voi sinnuu 😪 Kurjaa sairastaa!
        Kunpa voisin jotenkin helpottaa vointiasi..

        Pikaista toipumista❣️ *hali*


      • Citrinella kirjoitti:

        Näyttää ja kuulostaa hurjalta. Otan osaa ja lähetän virtuaalihalin! Toivottavasti menee nopeasti ohi!

        Ja tuosta puuttui alavartalo, joka näyttää samanlaiselta kipuna. Kiitti. 🤗

        Talvet on pahimpia, siksi mä etelän lämpöön, tasalämpöön kaipaisin. Silloin on helpompaa ja vähemmän kipuja, paitsi sairastelujen jälkeen on aina helvetti irti.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Voi sinnuu 😪 Kurjaa sairastaa!
        Kunpa voisin jotenkin helpottaa vointiasi..

        Pikaista toipumista❣️ *hali*

        Eiköhän tämä tästä huhti-toukokuussa taas lopulta vähän helpotu. Kesät on yleensä terveintä aikaa. 😊

        Hali. 🤗❤️


      • Anonyymi

        Voi ei, todella ikävä kuulla 😕 Toivottavasti kuume hellittää pian ja kivut sen myötä ❤️ Lämpimiä ajatuksia sinne!


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ja tuosta puuttui alavartalo, joka näyttää samanlaiselta kipuna. Kiitti. 🤗

        Talvet on pahimpia, siksi mä etelän lämpöön, tasalämpöön kaipaisin. Silloin on helpompaa ja vähemmän kipuja, paitsi sairastelujen jälkeen on aina helvetti irti.

        Miten olisi etelän loma? Jos ottaa äkkilähtölennot ja halvan asunnon eli välttämättä maksa kovin paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, todella ikävä kuulla 😕 Toivottavasti kuume hellittää pian ja kivut sen myötä ❤️ Lämpimiä ajatuksia sinne!

        Kiitos. ❤️ Tänään nousi, nyt hikoiluttaa lääkkeen takia. Ehkäpä se, jos hyvin käy ei kiusaa monta päivää. 🤧

        Mulle harvoin kuumetta edes tulee.


      • Paranemisia sulle ja toivottavasti menis nopeaa ohi❤️ sekun tosissaan pahentaa tuota kipuilua entisestään,huh että inhottaa ajatuskin. Ja tuo sairaus on niin inhottava jo itsestään, ettei siihen paljoa enää toivois muita sairauksia päälle 😓


      • Citrinella kirjoitti:

        Miten olisi etelän loma? Jos ottaa äkkilähtölennot ja halvan asunnon eli välttämättä maksa kovin paljon.

        Mulle se sopisi, puolisolle ei. Ja muksujen koulut... Ja rahastakaan kiinni ole, piti lähteä jo koronan alkuun Espanjaan, mutta sen matkayhtiö perui. Kyllä sapetti.

        Nyt on hamsteri, ei sitä henno yksin jättää. Ja porukoilla toivutaan aivoinfarktista, joten ei sinnekkään huolehdittavia voi raahata. Olen muutenkin kuukausia heille kuskina, kun autoilut on autoiltu toistaiseksi.

        Joutuu lykkäämään. 😑


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mulle se sopisi, puolisolle ei. Ja muksujen koulut... Ja rahastakaan kiinni ole, piti lähteä jo koronan alkuun Espanjaan, mutta sen matkayhtiö perui. Kyllä sapetti.

        Nyt on hamsteri, ei sitä henno yksin jättää. Ja porukoilla toivutaan aivoinfarktista, joten ei sinnekkään huolehdittavia voi raahata. Olen muutenkin kuukausia heille kuskina, kun autoilut on autoiltu toistaiseksi.

        Joutuu lykkäämään. 😑

        Plus mulla alkaa oma kuntoutus mikä kestää kesän korville.


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Paranemisia sulle ja toivottavasti menis nopeaa ohi❤️ sekun tosissaan pahentaa tuota kipuilua entisestään,huh että inhottaa ajatuskin. Ja tuo sairaus on niin inhottava jo itsestään, ettei siihen paljoa enää toivois muita sairauksia päälle 😓

        Kiitos. ❤️🤗

        Nojuu, sitten on kulumat, ahtaumat, TOS, spondyloosi etenevä, väljää nivelissä, ne muljahtelee sijoiltaan. Välillä miettii, että helvetti, kun myytäisi edes varaosia kuin autoon. ☺️

        Menis uusiksi koko immeinen. Onneksi ne virtsakivet edes on nyt kolmessa osassa ja stabiilina munuaisessa aloillaan. 👍

        Ja diabetes ja verenpainetauti kondiksessa. 👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kiitos. ❤️🤗

        Nojuu, sitten on kulumat, ahtaumat, TOS, spondyloosi etenevä, väljää nivelissä, ne muljahtelee sijoiltaan. Välillä miettii, että helvetti, kun myytäisi edes varaosia kuin autoon. ☺️

        Menis uusiksi koko immeinen. Onneksi ne virtsakivet edes on nyt kolmessa osassa ja stabiilina munuaisessa aloillaan. 👍

        Ja diabetes ja verenpainetauti kondiksessa. 👍

        Saman sanon sinulle kuin siskolle, Että en ymmärrä miksi yhden pienen ihmisen pitää kantaa niin paljon sairauksia elämässään, kun joku taas ei joudu mitään ❤️ joskus elämä on epäreilua. Oon niin pahoillani sun puolesta 😔


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Saman sanon sinulle kuin siskolle, Että en ymmärrä miksi yhden pienen ihmisen pitää kantaa niin paljon sairauksia elämässään, kun joku taas ei joudu mitään ❤️ joskus elämä on epäreilua. Oon niin pahoillani sun puolesta 😔

        Se on osin geneettistä ja yksin asia johtaa toiseen. Tulee jatkumo. Lapsena alkoi 7v. auralliset migreenikohtaukset 2-4x viikko ja ne onneksi loppui päälle 30v. Ne on ehkä pahinta mitä tiedän hermokivun TOS lisäksi. Ja IBS oireet on myös järkkyjä.

        Nämä muut kivutkin on rasittavia, mutta ne sentäs välillä vaihtaa paikkaa ja volyymia. Jopa ihan hetkittäin poiskin. Kulumakivut haittaa liikkumista, muttei niinkään levossa.

        Näitä sietää, kunnes tulee joku tauti ja sitten ne villiintyy ne kivutkin. Kroppa menee ihan ulalle.

        Nämä on ristini kannettavana. Onneksi sain vahvan psyyken, niin en hajoa, vaikka väsyn. 👍

        Jollain jotain muuta sitten riesanaan.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mulle se sopisi, puolisolle ei. Ja muksujen koulut... Ja rahastakaan kiinni ole, piti lähteä jo koronan alkuun Espanjaan, mutta sen matkayhtiö perui. Kyllä sapetti.

        Nyt on hamsteri, ei sitä henno yksin jättää. Ja porukoilla toivutaan aivoinfarktista, joten ei sinnekkään huolehdittavia voi raahata. Olen muutenkin kuukausia heille kuskina, kun autoilut on autoiltu toistaiseksi.

        Joutuu lykkäämään. 😑

        Joskus joutuu haaveita lykkäämään, ihan tuttua. Kyllä se kuitenkin jossain kohtaa onnistuu varmasti.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Se on osin geneettistä ja yksin asia johtaa toiseen. Tulee jatkumo. Lapsena alkoi 7v. auralliset migreenikohtaukset 2-4x viikko ja ne onneksi loppui päälle 30v. Ne on ehkä pahinta mitä tiedän hermokivun TOS lisäksi. Ja IBS oireet on myös järkkyjä.

        Nämä muut kivutkin on rasittavia, mutta ne sentäs välillä vaihtaa paikkaa ja volyymia. Jopa ihan hetkittäin poiskin. Kulumakivut haittaa liikkumista, muttei niinkään levossa.

        Näitä sietää, kunnes tulee joku tauti ja sitten ne villiintyy ne kivutkin. Kroppa menee ihan ulalle.

        Nämä on ristini kannettavana. Onneksi sain vahvan psyyken, niin en hajoa, vaikka väsyn. 👍

        Jollain jotain muuta sitten riesanaan.

        Joo. Tuota geeniperimää on tässä selvitetty omassakin perheessä kaikenmoisista sairauksista,niitä kun tulee kuin sieniä sateella. Mutta en tänne nyt viitti enempiä availla asiaa 😊

        Mutta jaksamista ja onneksi psyyke on kunnossa. Eihän sitä muuten jaksais. Ja isot tsempit, Sä kyllä pärjäät,sen näkee sun kirjoituksesta, vahva ihminen ❤️


      • Citrinella kirjoitti:

        Joskus joutuu haaveita lykkäämään, ihan tuttua. Kyllä se kuitenkin jossain kohtaa onnistuu varmasti.

        Onnistuu se vielä. 😊👍


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo. Tuota geeniperimää on tässä selvitetty omassakin perheessä kaikenmoisista sairauksista,niitä kun tulee kuin sieniä sateella. Mutta en tänne nyt viitti enempiä availla asiaa 😊

        Mutta jaksamista ja onneksi psyyke on kunnossa. Eihän sitä muuten jaksais. Ja isot tsempit, Sä kyllä pärjäät,sen näkee sun kirjoituksesta, vahva ihminen ❤️

        Sehän se meilläkin on, nämä kulkee suvussa kaikki. Enää kilpirauhasen vajaatoiminta puuttuu, niin on kaikki mitä suvussakin. 😂

        Sekin varmaan vielä tulee, kun on jo struumaakin toisella puolella. Endometrioosi sentäs rauhottunut, kun kuukautisia ei oo.

        Mummoutumisesta on hyötyäkin. 👍

        Kiitos, joo. Nämä kivut on jo tuttuja 1996 vuodesta ja päänsäryt 1981 vuodesta. Ei niitä karkuunkaan pääse. 😬

        Huumori auttaa murheeseen. ❤️🤗


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kiitos. ❤️ Tänään nousi, nyt hikoiluttaa lääkkeen takia. Ehkäpä se, jos hyvin käy ei kiusaa monta päivää. 🤧

        Mulle harvoin kuumetta edes tulee.

        Toivotaan, että kuume laskee nopeaan ❤️ Joskus olen kuullut sanottavan, että kuume vie pöpöt nopeammin mennessään, mutta en tiedä onko vain urbaani legenda. Minullekaan ei tule juuri koskaan kuumetta, taitaa olla n 20 vuotta kun olin edellisen kerran kuumeessa 🤔

        Kuume tuntuu todella kurjalta, itselläni se vie ihan kaikki voimat. Silloin kun se iskee, se iskee rajusti.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sehän se meilläkin on, nämä kulkee suvussa kaikki. Enää kilpirauhasen vajaatoiminta puuttuu, niin on kaikki mitä suvussakin. 😂

        Sekin varmaan vielä tulee, kun on jo struumaakin toisella puolella. Endometrioosi sentäs rauhottunut, kun kuukautisia ei oo.

        Mummoutumisesta on hyötyäkin. 👍

        Kiitos, joo. Nämä kivut on jo tuttuja 1996 vuodesta ja päänsäryt 1981 vuodesta. Ei niitä karkuunkaan pääse. 😬

        Huumori auttaa murheeseen. ❤️🤗

        Joo, kyllä itsekin semmonen että huumoria kehiin vaan 😂 se auttaa monessa asiassa 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan, että kuume laskee nopeaan ❤️ Joskus olen kuullut sanottavan, että kuume vie pöpöt nopeammin mennessään, mutta en tiedä onko vain urbaani legenda. Minullekaan ei tule juuri koskaan kuumetta, taitaa olla n 20 vuotta kun olin edellisen kerran kuumeessa 🤔

        Kuume tuntuu todella kurjalta, itselläni se vie ihan kaikki voimat. Silloin kun se iskee, se iskee rajusti.

        Olen kanssa kuullut, että paranee pikemmin kuumeen kanssa kuin ilman. Toivotaan. 😊

        Tänä talvena toinen flunssa missä kuumetta.

        Kyllä se sairaan olon tekee, vie voimat. Minäkin oon tänään lähinnä möllöttänyt. Pyykkiä koneseen laittanut, en juuri muuta ole jaksanut.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Olen kanssa kuullut, että paranee pikemmin kuumeen kanssa kuin ilman. Toivotaan. 😊

        Tänä talvena toinen flunssa missä kuumetta.

        Kyllä se sairaan olon tekee, vie voimat. Minäkin oon tänään lähinnä möllöttänyt. Pyykkiä koneseen laittanut, en juuri muuta ole jaksanut.

        Nyt kannattaakin antaa keholle rauha toipua, liika touhuilu vaan pitkittää huonoa oloa. Hyvällä omallatunnolla siis vain lepoa ja möllöttelyä 😊

        Meilläkin on parhaillaan flunssapöpö talossa. Poika oli eilen treeneistä tullessaan flunssainen ja itsellä aivan kuin olisi tuloillaan, mutta onneksi vaikuttaa olevan perusflunssa. Tänä talvena flunssia onkin riittänyt, koskaan ei ole tässä talossa niin lo taa flunssaa ollut kaudessa kuin tänä talvena 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kannattaakin antaa keholle rauha toipua, liika touhuilu vaan pitkittää huonoa oloa. Hyvällä omallatunnolla siis vain lepoa ja möllöttelyä 😊

        Meilläkin on parhaillaan flunssapöpö talossa. Poika oli eilen treeneistä tullessaan flunssainen ja itsellä aivan kuin olisi tuloillaan, mutta onneksi vaikuttaa olevan perusflunssa. Tänä talvena flunssia onkin riittänyt, koskaan ei ole tässä talossa niin lo taa flunssaa ollut kaudessa kuin tänä talvena 😬

        Juu, ei passaa hosua. Eikä kyllä jaksaiskaan, vaikka yritinkin. 😅

        Tänä talvena on ollut normaalia enemmän vaikka millaista pöppiäistä. Jotenkin ärhäköityneet vissiin ja tarttuu, kun oltiin karanteeneissa. Kun normisti altistuksia tulee, vastustuskykykin on parempi. Kun karanteeni ja välttely taas heikentää sitä vastustuskyvyn kehittymistä.

        Toivotaan ettette tule kovin kipeiksi kumpikaan. 😊🤗


    • Anonyymi

      Pyrin siihen.
      Ensisijaisesti suosin seksiä ja lepoa :) Sen jälkeen ulkoilua ja hyötyliikuntaa. Aivojumppa harrastusten ja välillä työnkin muodossa on myös tärkeää.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Näitä kun lukee, niin ei voi olla saamatta hymyä ja välillä jopa naurua ääneen. Ruoka tuo mielihyvää ja Jukkapojan biisi..

    • En tarpeeksi. Tarvisin(?) osa-aika Justiina Puupään, joka kaulimen kanssa kysyy lähdettäiskö lenkille. Omaa itseä näyttää olevan helppo höynäyttää kaikenlaisilla verukkeilla.

    • Anonyymi

      Pyrkimys on kova huolehtia itsestäni, mutta unet jäävät usein olemattomiksi stressin takia. Se on melkoinen oravanpyörä. En nuku, koska stressaan ja stressaan herkemmin, koska en nuku. Se tietenkin vaikuttaa kaikkeen muuhunkin kuten siihen, etten jaksa liikkua niin tehokkaasti, kuin pitäisi tai jaksa nähdä ystäviäni niin usein, kuin oikeasti tahtoisin.

      Eli vastaus on ei, en pidä huolta itsestäni.

      • Anonyymi

        Ostin juuri Kärkkäiseltä Univision tyynyn joka purkaa sähköä kehosta. Tyynyyn on kudottu hiilikuitua.

        Olen nukkunut hyvin ja mieli on ollut tyhjempi seuraavana päivänä.

        Kun otin tyynyn käyttöön, niin oli yksi ikävä juttu juuri sinä päivänä tapahtunut. Kun olin käyttänyt tyynyä, niin asia ei ollutkaan heti herätessä mielen päällä, kuten yleensä ihan aina minulla jos jotain on. Oikein ihmettelin.

        Hinta oli vaan 25 € ja tyyny oli muutenkin hyvä. Oli myös yhden hengen peitto ja sen ajattelin tilata myös. Stressaan paljon ja päässä pyörii asiat.


    • Anonyymi
    • Mielestäni kyllä, vaikka unirytmini on ollut viime aikoina vähän outo ja tukka taas melkein Alonson tyylinen moppi, mutta nukutaan nyt silloin kun tuntuu ja kevään tullen toki parturiin. 👍

      Unirytmini meni käytännössä viime vuonna sekaisin, kun heräsin pidemmän aikaa joskus aamuyöstä kolmelta ja menin iltakasilta nukkumaan, välttyen enimmiltä yhteydenotoilta varsinaisten aukioloaikojen ulkopuolella 🙄 Ja varmaan sekin sekoitti sisäistä kelloa kun otin lääkkeeni yleensä kerralla heti aamusta, ja määrällisesti vähän ominpäin jonkin aikaa. Ajattelin että se on helppo korjata menemällä nukkumaan vähitellen myöhemmin, mutta vuodenvaihteen molemmin puolin nukuin tyyliin 8h unet ja 4h päikkärit päälle vähän kelloa katsomatta. 😄 Tuohon liittyi myös kahvinjuonnin suorastaan liikakäyttö, joten jonkinlaisista "laskuista" voitaneen jopa puhua 😯
      Nyttemmin olen nukkunut noin 9-10h kerralla enkä juurikaan päikkäreitä tai miten sen nyt ottaa, kun olen mennyt puoliltapäivin nukkumaan ja herännyt alkuillasta 😄

      Tosin ei tätä unta varmaan ikuisesti riitä enkä itsekään pidä rytmiä normaalina, mutta mennään nykyisellään näin. Vaikka toisessa ketjussa hiukan näreänä Uncle A:n suuntaan uhosinkin yksinäni työkyvyttömyyseläkkeeni pysyvyyttä, niin kyllä mä keväämmällä jatkan noita sivutoimisia työjuttujani tienaamisrajojen puitteissa ja siihen mennessä koitan saada rytmin korjattua. Mutta se on huono lähtökohta olettaa, että työnteko itsessään parantaisi uupumusoireitani, elämänhallintaa, lääkkeiden syömistä jne. Päinvastoin, kunhan olen saanut vihdoinkin aikani levätä ihan luvan kanssa ja sivusto nurin (ei jahkailua ilmoituksista), niin en mä sano etteikö ne työjutut osaltaan tekisi hyvää voinnilleni, mutta vielä ei ole niiden aika. Pitää vain tunnistaa milloin on sopivan levännyt, normaali olo lääkkeiden normaalilla annoksella, ja että se kipinä hommiin ei lähtisi mistään valtavasta näyttämisen- tai servaamisenhalusta vaan oman elämäni lähtökohdista 🙄

    • Ilmiselvästi en pidä. En pidä yksin nukkumisesta, joten en nuku. Saatan nukahtaa, mutta kolmen tunnin päästä herään ja sitten uni lähestyy seuraavan kerran vasta vähän ennen heräämisaikaa.

      Jossakin rooleissa kannattelen muiden jaksamista, joten tiedän asiasta jotakin, mutta suutarin lapsilla jne.

      Luulen/Toivon tuntevani itseni kuitenkin sen verran hyvin, että pystyn jäähdyttelemään ja luopumaan tietyistä asioista, jos alan mennä ylikierroksille. Suunnitelmat sen suhteen ovat muutenkin jo toteutusvaiheen alussa 👍

      Pitää kuitenkin olla iloinen ja kiitollinen niistä hyvistä asioista, joita elämässäni on ollut sekä siitä, mitä on juuri nyt, eikä rypeä itsesäälissä tai murehtia liikaa jotakin mennyttä aikaa.

      • Anonyymi

        Minä puolestani rakastan yksin nukkumista. Ärsyttävää jos mies keikkuu vieressä, huitoo minua unissaan ja kuorsaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä puolestani rakastan yksin nukkumista. Ärsyttävää jos mies keikkuu vieressä, huitoo minua unissaan ja kuorsaa.

        Ei minua ole kyllä mies koskaan huitonut unissaan. Ehkä joskus jättänyt hiukseni kätensä alle tai ottanut unissaan pepusta kiinni, mutta ei muuta. - Ja kuorsaushan on jopa rauhoittavaa unilääkettä. 🙂

        Sinun miehesi taitaa olla kovin levoton nukkuja?


    • Anonyymi

      Asiahan on pihvi ellei ananas.

    • Anonyymi

      Missikisoistako poimittu. Moniko tuntee onnistuneita transleikkuun läpi menneitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      125
      3004
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1245
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1231
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1013
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      990
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      48
      911
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      894
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe