Seurasin eilen kun lapualainen jäbä yritti iskeä naista. Kertoi suu vaahdossa kuinka monta lehmää on navetassa ja miten niitä lypsetään. Kunnon Uuno oli vauhdissa
Kyllä nauratti makoisasti
17
191
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä nauramista siinä oli. Itse olen käyttänyt samaa iskukeinoa 10 vuotta ja aina on onnistunut. Olen kaatanut varmaan yli 200 naista em keinolla.
- Anonyymi
Rauhoitu, Atso nyt juttu lähti laukalle
- Anonyymi
Lehmipojat on amatöörejä. Keskipohjanmaalla niitä on kunnon sonnikasvattamojen isäntiä, niille ne naiset naukuu ja siitossonneista kyselee.
- Anonyymi
Monta sulla on?
- Anonyymi
Ettekö te tyhmät tiedä, että maanviljelijät on haluttuja, kun vetävät suuremmat tukiaiset ja sitten lisäansioita trukasti.
Tämä aloitus kirjoittaja oli joko Tyhmä ja pilkka osui omaan nilkkaan. - Anonyymi
Maa kuuluu sen viljelijöille.
- Anonyymi
Ei maata voi omistaa.
- Anonyymi
Tiedoksi kaupunkilaisille junteille että se pelto jota viljellään eikä maa.
- Anonyymi
Maa on vain LAINASSA sen viljelijällä
- Anonyymi
Tänään yks tuki Jussi tuli p..askaiset verkkarit päällä ja roksit Jalas tanssimaan.
- Anonyymi
Ei maajussit vaatteita koreile. Heissä on sitä todellista miehisyyttä, joka vetoaa naisiin.
Kymmenkunta vuotta sitten naiset tykkäsi poninhäntä-, nuttura- ja korvarengasmiehistä, mutta nyt rakastavat jälleen oikeita miehiä.- Anonyymi
Köyhät ne vaatteilla koreilee.
- Anonyymi
"Oikea mies" ei kuitenkaan ole niittä jokka näyttäs olevan valeraskaana. Oikea mies pitää habituksensa kunnossa ei tarvi aikaansa viettää rilli ja teekoon jonoissa.
- Anonyymi
Maasta olet sinä tullut ja maaksi muuttuvan, mutta sinne koloon, et mitään saa itseäsi lukoonottamatta vietäväksi : DDDD
- Anonyymi
Paras kun kertoo siinä tanssiessa että paskaraappa se vasta vehje on, meille asennettiin männä viikolla
- Anonyymi
Kyllä ylivoimaisesti paras iskurepliikki mitä olen kuullut, kun poika oli vähän hermona eikä keksinyt mitään muuta sanottavaa. Kuului näin: ootko ollut ruikulla
- Anonyymi
Sinä varmaan leuhkit, miten hyvä palkka sinulla on, vaikka geeniperimäsi on niin huono, ettei kukaan suvustasi tienaa juuri mitään, lakkoilla kyllä osaatte sukupolvesta toiseen ja kuitenkin olette köyhiä, heikko palkkaisia ja ylivelkaantuneita!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423