Kyllä nauratti makoisasti

Anonyymi-ap

Seurasin eilen kun lapualainen jäbä yritti iskeä naista. Kertoi suu vaahdossa kuinka monta lehmää on navetassa ja miten niitä lypsetään. Kunnon Uuno oli vauhdissa

17

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä nauramista siinä oli. Itse olen käyttänyt samaa iskukeinoa 10 vuotta ja aina on onnistunut. Olen kaatanut varmaan yli 200 naista em keinolla.

• Anonyymi

Rauhoitu, Atso nyt juttu lähti laukalle

• Anonyymi

Lehmipojat on amatöörejä. Keskipohjanmaalla niitä on kunnon sonnikasvattamojen isäntiä, niille ne naiset naukuu ja siitossonneista kyselee.

• Anonyymi

Monta sulla on?

• Anonyymi

Ettekö te tyhmät tiedä, että maanviljelijät on haluttuja, kun vetävät suuremmat tukiaiset ja sitten lisäansioita trukasti.

Tämä aloitus kirjoittaja oli joko Tyhmä ja pilkka osui omaan nilkkaan.

• Anonyymi

Maa kuuluu sen viljelijöille.

• Anonyymi

Ei maata voi omistaa.

• Anonyymi

Tiedoksi kaupunkilaisille junteille että se pelto jota viljellään eikä maa.

• Anonyymi

Maa on vain LAINASSA sen viljelijällä

• Anonyymi

Tänään yks tuki Jussi tuli p..askaiset verkkarit päällä ja roksit Jalas tanssimaan.

• Anonyymi

Ei maajussit vaatteita koreile. Heissä on sitä todellista miehisyyttä, joka vetoaa naisiin.
      Kymmenkunta vuotta sitten naiset tykkäsi poninhäntä-, nuttura- ja korvarengasmiehistä, mutta nyt rakastavat jälleen oikeita miehiä.

• Anonyymi

Köyhät ne vaatteilla koreilee.

• Anonyymi

"Oikea mies" ei kuitenkaan ole niittä jokka näyttäs olevan valeraskaana. Oikea mies pitää habituksensa kunnossa ei tarvi aikaansa viettää rilli ja teekoon jonoissa.

• Anonyymi

Maasta olet sinä tullut ja maaksi muuttuvan, mutta sinne koloon, et mitään saa itseäsi lukoonottamatta vietäväksi : DDDD

• Anonyymi

Paras kun kertoo siinä tanssiessa että paskaraappa se vasta vehje on, meille asennettiin männä viikolla

• Anonyymi

Kyllä ylivoimaisesti paras iskurepliikki mitä olen kuullut, kun poika oli vähän hermona eikä keksinyt mitään muuta sanottavaa. Kuului näin: ootko ollut ruikulla

• Anonyymi

Sinä varmaan leuhkit, miten hyvä palkka sinulla on, vaikka geeniperimäsi on niin huono, ettei kukaan suvustasi tienaa juuri mitään, lakkoilla kyllä osaatte sukupolvesta toiseen ja kuitenkin olette köyhiä, heikko palkkaisia ja ylivelkaantuneita!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6504
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3362
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2696
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2328
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1881
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1610
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1458
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe