Teemu Selänne kommentoi uutista suomalaisten lihansyönnistä – ”Kommaritouhua parhaimmillaan” https://www.is.fi/urheilu/art-2000009372969.html
Tässä olen Teemun kassa samaa mieltä.
Aina syöty ja jaksettu tehdä töitä...siis töitä ja niin tehdään jatkossakin.
Lihatuotteiden syömisen pannaan..
14
66
Vastaukset
- Anonyymi
en ole persu mutta oon sitä mieltä että viimeaikaiset uutiset on kamalia ihan maidontuottajien, karjatilallisten kuin myös etenkin tavallisten&pienituloisten suomen kansalaisten näkökulmasta katsottuna. Kala on esim paljon kalliimpaa kuin possunliha&naudanliha eikä köyhillä oo varaa ostaa kallista kalaa. Maito on aina ollut tärkeä tekijä suomessa joka ravitseva juoma. Kasvisruokia tulee lisää kauppoihin ja ne jauhelihat jotka korvataan kasvisvaihtoehdoilla , ovat useimmiten nämä kasvisruoat kalliimpia.
- Anonyymi
Ihmetellyt aina Selänteen puheita !! Taitaakin olla oikein natsipersu !!ö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmetellyt aina Selänteen puheita !! Taitaakin olla oikein natsipersu !!ö?
siis mihin selänteen kommentteihib nyt oikein viittaat eli viittaatko nyt tähän mielipitteeseen jossa selänne puolustaa maitoa ja lihaa? Jos tarkoitat sitä niin oot kyllä tosi uskomaton tyyppi ettäs kehtaatkin huh huoh. Eli ootko sitä mieltä että maidon ja lihan puolustajat on persuja /natsipersuja? Ootko ihan tosissasi? Vai viittaatko selänteen muihin mielipiteisiin ja mitä hän on oikein sanonut? Persu en ole sillä niil on liikaa kylmänoloisia mielipiteitä. On toki persuilla joskus ihan hyviäkin mielipitteitä.
- Anonyymi
Nyhtökaura on yli kolme kertaa kalliimpaa kuin edullisin jauheliha.
Jos haluaa kauraa, niin voi syödä kauraleipää, se on edullisempaa.- Anonyymi
vai olisko hyvä että voisi syödä myös lihaa??
- Anonyymi
itse olen sekasyöjä. syön lihaa, kasviksia ja viljatuotteita muun muassa ja juon vettä ja maitoa. Nythän ne puhhuu että maito ja liha pitäs laittaa isompaan banniin. Ei siin oo mittään järkkee.
- Anonyymi
Joillakin on ikävä tapa leimata persuksi heti jos on jossakin asiassa samaa mieltä persujen kanssa. Eikä persut suinkaan ole tässä asiassa eri mieltä sillä muun muassa keskusta on sitä mieltä että ruokaturvaa ei pidä vaarantaa ja keskusta kuten persut on sitä mieltä että liha ja maito on tärkeitä ruoka-aineita. ja onpa monta demaria myös jotka tätä mieltä. kokoomuslaisista myös iso osa kannattaa lihaa ja maitoa.
- Anonyymi
ja lisään sanomalla että on niil persuilla fiksujakin kannanottoja vaikka on paljon myös sitten niitä tyhymiä mielipitteitä.
- Anonyymi
en suinkaan äänestä persuja vaan yleensä keskustaa mut oon meleko kaikkiruokainen puolueiden suhteen sillä voisin äänestää myös demareita, rkp puoluetta ja kokoomusta. mitään muuta puoluetta en äänestäisi. Vihreistä osa vetää överiksi mutta on myös fiksumpia vihreitä ajattelijoita jotka ei ole tavoitteissaan niin suuruudenhulluja&lapsellisia&epäloogisia.
- Anonyymi
Punavihreiden idelogia on se, ettei kukaan saa valita sitä ruokaa, mitä pistää suuhunsa. Jokainen suupala pitäisi kysyä heidän puoluetoimistoilta. Koskaan ei puhutasiitä, millaisia hivenaineita ja vitamiinejä kustakin ruoasta saadaan. Nyt huuhaa hallitus riitelee lihansyönnistä, joten älyttömäksi on mennyt maailma.
Ihmisillä on monenlaisia tarpeita työn ja sairauksien suhteen, mitä voi suuhunsa pistää. - Anonyymi
Diktatuuri tunkeutuu asuntoosi.
Diktatuuri päättää mitä sinä siellä syöt.
Diktatuuri estää asunnon menettämisen uhalla tupakointisi omistamassasi asunnossa.
Tämä on vasta alkua. Diktatuuri ja totalitärismi on tämän maan suunta,
Paetkaa kun viel voitte! - Anonyymi
Suurin osa halal-lihasta tuodaan ulkomailta, kuten Latviasta.
Voidaanhan muutin lihatuotteet alkaa tuomaan sieltä, jos kotimainen tuotanto ajetaan alas... - Anonyymi
Jääkiekkoilija pysyköön kaukalossaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3381376Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941335- 1581218
- 681041
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31919Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos60897Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27852Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46829