Mutta
Puhutaan että on nissi, missä tämä nissi on ja mitä ihmettä se tarkoittaa.
Muutin Lappajärvelle
15
1042
Vastaukset
- Anonyymi
Nissi on Lappajärven Kirkonkylän keskusta. Noin 300m säteellä oleva alue
ex-S-marketin risteyksestä eli Nissin risteyksestä. Sana Nissi tulee hepreankielen sanoista YEHOWAH NISSI eli Herra on lippumme. - Anonyymi
Nassen isoveli.
- Anonyymi
Muuttoliike Lappajärvelle on kasvamassa.
- Anonyymi
Haukaa huumoria.
- Anonyymi
Varikset muuttaa Kauhavalta. Sielon kaikki tarhat konkurssissa, täällä vaan runnataan.
- Anonyymi
Muutit Lappajärvelle? Hae äkkiä ammattiapua
- Anonyymi
Viisaat muuttavat esimerkiksi Lappajärvelle.
- Anonyymi
Lappajärvi on ihan hyvä paikka asua
- Anonyymi
Asua, mutta ei elää!
- Anonyymi
Paljon muuttanut kuntaan
- Anonyymi
Laitatko kioskin koulunristeyksen tyhjälle tontille?
- Anonyymi
Mitä sillä kioskilla tekee,kukaan kumminkaan siinä asioi nähtiinhän sen jo kaupastakin,kannata mikään pikkukylässä.
- Anonyymi
Nissi onpi vanha sukunimi. Eli herra Nissi asui Nissin kulmilla kauan kauan sitten.
- Anonyymi
Nissillä on monta merkitystä ja kaikkein huvittavin liittyy talouteen " markkinarako tai sauma " sitä se lienee ollutkin ennen .
https://www.google.com/search?q=Nissi&oq=Nissi&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCDIzNDlqMGo0qAIBsAIB&client=ms-android-samsung-ss&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 - Anonyymi
Nississä on näyttävä liikenneympyrä. Esimerkiksi Tokiossa ei ole yhtä näyttävää liikenneympyrää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658