Olen ennenkin hieman ihmetellyt, kun joskus harvoin uutisoidaan sen mielipiteistä niin aina se hölöttää "kateudesta". Kateus on sen mielestä syy kaikkiin maailman ongelmiin. No, nyt se selvyys tuli: äijä on pelkkä oikeistolainen k-pää.
Teemu Selänne on vastenmielinen oikeistolainen
13
227
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmistosta ei koskaan ole tullut yhtään huippu-urheilijaa
- Anonyymi
Linkki väitteeseesi, muutoin porvarivaletta.
- Anonyymi
Katkera Aloittaja todisti juuri Teemun puheet oikeaksi...
- Anonyymi
Oikeistolaiselle tyypillistä projisointia, olette itse kateellisia ja katkeria kaikille - jopa työttömille, ja luulette että muutkin sitten ovat.
- Anonyymi
Maine katoaa, sitä mukaa kun ura jää taakse....
- Anonyymi
Selänne on ihan tyypillinen lätkäjätkä. Kannattaisi olla hiljaa asioista mistä ei mitään ymmärrä. Rahatkin tienasi pelaamalla (leikkimällä) eikä millään oikealla työllä.
- Anonyymi
Väittää että ei ole käyttänyt dopingia.
Leuka vain on kasvanut vuosien saatossa... - Anonyymi
Jääkiekkoilijat ovat tunnetusti tyhmää porukkaa.
- Anonyymi
Suomen huippuälykkäin porukka seisoo leipäjonossa. He eivät leikkirahoja kaipaa, eivätkä ulkomaalaisten seassa häslää.
- Anonyymi
Teemu taisi sanoa jotain oikeaa kun vassu noin pimahti.
- Anonyymi
Aloittaja kateellinen, vasemmistolainen kusipää. Toteennäytetty.
- Anonyymi
Kyllä kommaria ottaa päähän kun pitää hakee vuokratukea ym muuta että voi käydä ostamassa härkäpapuja, Teemu jäi eläkkeelle kymmeniä miljoonia omaisuutta, ja nhl sijoitus neuvojat on ammattitaitosia että rahaa vaan tulee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117