Olen tapailumiehen luona

Anonyymi-ap

Haluatko kysyä jotain ennen kun menemme nukkumaan?

30

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan kaikki hyvin?

      • Anonyymi

        On on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on

        Se on hyvä! Hyvää yötä sinne.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­y­­­m­­­f­o­­­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17735082a

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Onko tällä tapailumiehellä uniasua? Ja jos on, niin minkälainen?

    • Anonyymi

      Onkos sul tyyny hyvin, ettei niska tuu kipeeksi yön aikana?

    • Anonyymi

      Jätä se sika!

    • Tuota mitäs tehdään silloin, kun nukkuu 3h päiväunet, n. Klo 16-19, sitten tulee yö. On jo. Ja pitäisi taas nukkua. Eikä ihan hirveästi nukuta. Vähän kyllä, että ehkä mä saan unenpäästä kiinni, jos vaan käyn pötkölleen.

      Mutta, mikäli ei näin käy, uni ei tuu niin ideoita millä se uni sitten varmana tulee. Viina ja päihteet ei käy. Etukäteen sanon, ei maistu.

      • Jos en enää hillu 1h sisällä täällä, oon nukkumassa ja nukahtanut. Mutta kunhan kysyin.


      • Anonyymi

        Päihteet on ihania.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jos en enää hillu 1h sisällä täällä, oon nukkumassa ja nukahtanut. Mutta kunhan kysyin.

        Minä saan unen päästä kiinni melatoniinin ja äänikirjan avulla. Aina välillä käy niin, että nukun vain sen 3 tuntia ja loppuyö menee pohdiskellessa.. - Usein laitan kuulokkeet takaisin korville ja kuuntelen sitten äänikirjaa, vaikka vähän horroksessa.

        Nytkin olen valvonut reilu tunnin verran, eikä väsytä.. Vain silmiä painaa vähän. Lepuutan niitä ja kroppaa, keskityn hyvään kirjaan ja lepään edes sillä tavoin. 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minä saan unen päästä kiinni melatoniinin ja äänikirjan avulla. Aina välillä käy niin, että nukun vain sen 3 tuntia ja loppuyö menee pohdiskellessa.. - Usein laitan kuulokkeet takaisin korville ja kuuntelen sitten äänikirjaa, vaikka vähän horroksessa.

        Nytkin olen valvonut reilu tunnin verran, eikä väsytä.. Vain silmiä painaa vähän. Lepuutan niitä ja kroppaa, keskityn hyvään kirjaan ja lepään edes sillä tavoin. 🙂

        Huomenta, mähän nukahdin 5 minuutissa maate laitettuani. Täytyy sanoa, että hyvät on unenlahjat. Nukuin aamuun asti.

        Se on kuulemma monella naisella niin, että unentarve ikääntyessä vähenee ja jos on yömurehtija, ajatukset alkaa laukkaamaan yöllä. Sekin haittaa. Murheille pitäisi järjestää oma hetki päivään jottei ne yöllä tulisi mieleen. Vaan helpommin sanottu, kun tehty.

        Muista kyllä mitä oli yöt, kun nukkui vaan horroksessa ja kuuli kaiken ympäriltään. Fibromyalgian toteamisen aikaan niin oli ollut liki 5 vuotta. Nukuin koiranunta ja olin päivät ihan zombi.

        Triptyl palautti uneni ja murheiden miettimisen siirtäminen muuhun ajankohtaan.

        Pitkä prosessi. Luulen, että vaihdevuosien kiihtyessä unen vähyyskin taas tulee kuvioon mukaan. Niin se tuntuu menevän monen naisen elämässä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Huomenta, mähän nukahdin 5 minuutissa maate laitettuani. Täytyy sanoa, että hyvät on unenlahjat. Nukuin aamuun asti.

        Se on kuulemma monella naisella niin, että unentarve ikääntyessä vähenee ja jos on yömurehtija, ajatukset alkaa laukkaamaan yöllä. Sekin haittaa. Murheille pitäisi järjestää oma hetki päivään jottei ne yöllä tulisi mieleen. Vaan helpommin sanottu, kun tehty.

        Muista kyllä mitä oli yöt, kun nukkui vaan horroksessa ja kuuli kaiken ympäriltään. Fibromyalgian toteamisen aikaan niin oli ollut liki 5 vuotta. Nukuin koiranunta ja olin päivät ihan zombi.

        Triptyl palautti uneni ja murheiden miettimisen siirtäminen muuhun ajankohtaan.

        Pitkä prosessi. Luulen, että vaihdevuosien kiihtyessä unen vähyyskin taas tulee kuvioon mukaan. Niin se tuntuu menevän monen naisen elämässä.

        Huomenta 🙂
        Minä pilasin jo reilu 20 vuotta sitten yöuneni.. Olen aina ollut herkkä heräilemään. Lasten tullen en osannut juuri lainkaan nukkua, etenkin kun poikakin nukkui aluksi tosi vähän. - Sitten kun aloitin "harrastukset", jotka vievät aikaa, niin minulle jäi aikaa nukkua noin 3-4 tuntia yössä ja siksi tarvitsin nukahtamislääkkeen, jotta saan varmasti unen päästä heti kiinni. Ja eihän siitä tietysti hyvää seurannut.

        Nyt osaan olla jo varovaisempi ja tunnistan satunnaiset nukahtamisongelmat. Onhan ne toki edelleen olemassa, eikä päivällä tarvitse tapahtua kuin jokin isompi juttu, niin seuraavan yön unet ovat mitä.ovat.. Ajatukset vain pyörivät päässä. - Nytkin torkahdin kyllä aamulla vielä hetkeksi, mutta näin painajaista, mistä heräsin juuri ennen kelloradion ääntä.

        Jos saan nukutuksi 7 tuntia yössä, olen tosi tyytyväinen. 6,5h riittää, mutta sen alle alkaa olla vähän huteraa.

        Näillä mennään tämä päivä. 😄
        Maksaa päivää 🙋‍♀️


      • Xena-183 kirjoitti:

        Huomenta 🙂
        Minä pilasin jo reilu 20 vuotta sitten yöuneni.. Olen aina ollut herkkä heräilemään. Lasten tullen en osannut juuri lainkaan nukkua, etenkin kun poikakin nukkui aluksi tosi vähän. - Sitten kun aloitin "harrastukset", jotka vievät aikaa, niin minulle jäi aikaa nukkua noin 3-4 tuntia yössä ja siksi tarvitsin nukahtamislääkkeen, jotta saan varmasti unen päästä heti kiinni. Ja eihän siitä tietysti hyvää seurannut.

        Nyt osaan olla jo varovaisempi ja tunnistan satunnaiset nukahtamisongelmat. Onhan ne toki edelleen olemassa, eikä päivällä tarvitse tapahtua kuin jokin isompi juttu, niin seuraavan yön unet ovat mitä.ovat.. Ajatukset vain pyörivät päässä. - Nytkin torkahdin kyllä aamulla vielä hetkeksi, mutta näin painajaista, mistä heräsin juuri ennen kelloradion ääntä.

        Jos saan nukutuksi 7 tuntia yössä, olen tosi tyytyväinen. 6,5h riittää, mutta sen alle alkaa olla vähän huteraa.

        Näillä mennään tämä päivä. 😄
        Maksaa päivää 🙋‍♀️

        Mukavaa päivää! 👋😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päihteet on ihania.

        Sinähän se fiktiivisten hahmojen päihteidenkäytöstä tiedät yhtä paljon kuin tosielämän henkilöiden ja varsinkin näin parhaaseen tuumailuaikaan keskellä yätä. Onneksi juttujen harhaisuus näkyy ja kuuluu kauas ja parempi kun et itse näe


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Huomenta, mähän nukahdin 5 minuutissa maate laitettuani. Täytyy sanoa, että hyvät on unenlahjat. Nukuin aamuun asti.

        Se on kuulemma monella naisella niin, että unentarve ikääntyessä vähenee ja jos on yömurehtija, ajatukset alkaa laukkaamaan yöllä. Sekin haittaa. Murheille pitäisi järjestää oma hetki päivään jottei ne yöllä tulisi mieleen. Vaan helpommin sanottu, kun tehty.

        Muista kyllä mitä oli yöt, kun nukkui vaan horroksessa ja kuuli kaiken ympäriltään. Fibromyalgian toteamisen aikaan niin oli ollut liki 5 vuotta. Nukuin koiranunta ja olin päivät ihan zombi.

        Triptyl palautti uneni ja murheiden miettimisen siirtäminen muuhun ajankohtaan.

        Pitkä prosessi. Luulen, että vaihdevuosien kiihtyessä unen vähyyskin taas tulee kuvioon mukaan. Niin se tuntuu menevän monen naisen elämässä.

        Sinä olet mieheksi kyllä varsinainen hormonitoiminnan asiantuntija ja selität pätevämmin kuin alan ammattilaiset


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet mieheksi kyllä varsinainen hormonitoiminnan asiantuntija ja selität pätevämmin kuin alan ammattilaiset

        Se on välillä rasite, jos ja kun seurassa on ihmisiä jotka ei ymmärrä edes alkeita ja on silti ymmärtävinään kaiken.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Se on välillä rasite, jos ja kun seurassa on ihmisiä jotka ei ymmärrä edes alkeita ja on silti ymmärtävinään kaiken.

        Jos tuntuu ettei ymmärrä, voi aina opiskella lisää.

        "Mikä auttaa vaihdevuosien unettomuuteen?
        Estrogeenin vaikutus unen laatuun on suurin niillä naisilla, joilla on muita vaihdevuosioireita. Unettomuutta käsittelevän Käypä Hoito -suosituksen mukaan hormonihoito (joko estrogeeni tai estrogeeni-progesteroniyhdistelmähoito) on ensisijainen hoitomuoto vaihdevuosi-ikäisten naisten univaikeuksien hoidossa."

        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01157


    • Jep, yhden asian, koska nussitaan?

      • Miksi sinun tarvitsisi sitä kysyä, tietää, mieshuorani?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Miksi sinun tarvitsisi sitä kysyä, tietää, mieshuorani?

        Rande kysyy itseltään mielenkiintoisia juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rande kysyy itseltään mielenkiintoisia juttuja.

        Räntömillä menee manian puolelle taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rande kysyy itseltään mielenkiintoisia juttuja.

        Joo, esimerkiksi tämä aloitus ja nämä omituiset sivukeskustelut rekattuna ja ilman. Tuon toisen kommentin piti varmaan olla tämän toisen eli g-lover hahmon vuorosana, mutta mistäpä sitä aina muistaa kun on selaimia kymmeniä auki 👍😂


    • Anonyymi

      Mikä on tapailu mies?

    • Anonyymi

      Haluan kysyä. Mikäli avaruus on ääretön. Saattaako olla mahdollisesti mielummin multiversumi ja yli 4 ulottuvuutta?

      >simiti<

    • Anonyymi

      Otatko tapailumieheltä kakkoseen?

      • Anonyymi

        Vähän kuin meillä. :)

        Iaskin..väärin


    • Anonyymi

      Aloitin terveelliset elämäntavat tapailunaisen takia. Ja nyt olen nukkunut monta viikkoa jo todella huonosti. Ei mitään järkeä olla raitiskaan ja lopetin herkkujen syömiset että laihtuisinkin mutta unta en saa kuunnolla. Herään öisin monta kertaa. Taidan alkaa ryyppäämään taas.

      • Anonyymi

        Eikö olisi parempi vaihtoehto se, että puhut sen naisen kanssa. jota koko ajan ajattelet.?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe