Moses_Zuckerkandl ei ole todellinen historian henkilö

Anonyymi-ap

Aikalaisten historian kirjoitus ei tunne nimimerkkiä Moses_Zuckerkandl, joten hän ei ole todellinen historian henkilö.

Kuningas Omri ilmestyi tyhjästä, sillä häntä ennen ei ollut yhtään kuningasta tai edes ihmistä Israelissa, koska näistä ei ole Raamatun ulkopuolista mainintaa.

Heh hah !

8

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun ja Jeesuksen ero on tosiaan se, ettei Jeesus ole kirjoittanut Suomi24:lle eikä mihinkään muulle alustalle. Sama pätee Saunatonttuun ja Aku Ankkaan.

• Hyvin sanottu. Jeesuksen tapaan myöskään Sinuhe egyptiläinen ei ole ikinä kirjoittanut mitään, vaikka Mika Waltari väittää niin. Waltari väittää lisäksi, että Sinuhe on elänyt oikeasti.

• Anonyymi

Entä jos Jeesuskin on kirjotellut nimimerkin takaa niin kuin MZ?

• Anonyymi kirjoitti:

Entä jos Jeesuskin on kirjotellut nimimerkin takaa niin kuin MZ?

Ei ole. Jeesus aloittaisi kuitenkin aina näin: "Totisesti, totisesti minä sanon teille..." Tarinoista päätellen Jeesus kun oli hiukan aina ottanut huikan totia.

• Anonyymi

Suomi24 ateismipalstalla on luonnehdittu nimimerkkiä MZ, joten siitä on vähän kuin "Josefuksen" kirjoittamaa tekstiä olemassa. Samoin MZ on ilmeisesti kirjannut itse tekojaan palstalle ja muutamat opetuslapset ovat kompanneet ketjuissa?
      Mutta ilmeisesti palstan ulkopuolista aineistoa asiasta ja MZ:tan teoista ei ole?
      Ja palstalla asiasta on voinut kirjoittaa joku palsta-ateistinen hihhuli, joka ajaa kamelilla tai paimentaa vuohta. Muualla paitsi palsta-ateismissa eläintenhoito on ammatti siinä missä muutkin.

• ”Mutta ilmeisesti palstan ulkopuolista aineistoa asiasta ja MZ:tan teoista ei ole?
        Ja palstalla asiasta on voinut kirjoittaa joku palsta-ateistinen hihhuli, joka ajaa kamelilla tai paimentaa vuohta.”

Mutta minähän olen pelkkä nikki. Voin olla palstan ulkopuolella mitä tahansa ja se ei vaikuta MZ:n nikin olemassaoloon. Voin olla ihan hyvin myös palsta-ateistinen hihhuli, mutta edelleenkään se ei vaikuta MZ:n nikin olemassaoloon. Suurin osa varmaan uskoo, että nikin MZ taustalla on elävä ihminen. Näin todellakin on. Myös tekoäly voisi olla kohta varteenotettava vaihtoehto, mutta silti suurin osa pitäisi tekoäly MZ:a ihmisenä. Turingin testi läpäisy onkin yksi todiste taipumuksesta animismiin. Kun kohde vaikuttaa riittävän todelliselta ja elävältä, se tulkitaan eläväksi.

• Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

”Mutta ilmeisesti palstan ulkopuolista aineistoa asiasta ja MZ:tan teoista ei ole?
        Ja palstalla asiasta on voinut kirjoittaa joku palsta-ateistinen hihhuli, joka ajaa kamelilla tai paimentaa vuohta.”

Mutta minähän olen pelkkä nikki. Voin olla palstan ulkopuolella mitä tahansa ja se ei vaikuta MZ:n nikin olemassaoloon. Voin olla ihan hyvin myös palsta-ateistinen hihhuli, mutta edelleenkään se ei vaikuta MZ:n nikin olemassaoloon. Suurin osa varmaan uskoo, että nikin MZ taustalla on elävä ihminen. Näin todellakin on. Myös tekoäly voisi olla kohta varteenotettava vaihtoehto, mutta silti suurin osa pitäisi tekoäly MZ:a ihmisenä. Turingin testi läpäisy onkin yksi todiste taipumuksesta animismiin. Kun kohde vaikuttaa riittävän todelliselta ja elävältä, se tulkitaan eläväksi.

"Mutta minähän olen pelkkä nikki. Voin olla palstan ulkopuolella mitä tahansa"
        Kuten Saunatonttu tai A Ankara?

"Suurin osa varmaan uskoo, että nikin MZ taustalla on elävä ihminen."
        Monet uskoo monenlaisiin asioihin. Ja osa ajattelee että uskonasioita ei ole.

"Myös tekoäly voisi olla kohta varteenotettava vaihtoehto".
        Äly voi muodostaa abstrakteja hahmoja kuten A Ankka, S Tonttu ja MZ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      90
      6505
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      457
      4591
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      122
      2530
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2339
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      0
      2111
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      29
      1118
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      1020
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      990
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      97
      916
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      66