Moses_Zuckerkandl ei ole todellinen historian henkilö

Anonyymi-ap

Aikalaisten historian kirjoitus ei tunne nimimerkkiä Moses_Zuckerkandl, joten hän ei ole todellinen historian henkilö.

Kuningas Omri ilmestyi tyhjästä, sillä häntä ennen ei ollut yhtään kuningasta tai edes ihmistä Israelissa, koska näistä ei ole Raamatun ulkopuolista mainintaa.

Heh hah !

8

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun ja Jeesuksen ero on tosiaan se, ettei Jeesus ole kirjoittanut Suomi24:lle eikä mihinkään muulle alustalle. Sama pätee Saunatonttuun ja Aku Ankkaan.

      • Hyvin sanottu. Jeesuksen tapaan myöskään Sinuhe egyptiläinen ei ole ikinä kirjoittanut mitään, vaikka Mika Waltari väittää niin. Waltari väittää lisäksi, että Sinuhe on elänyt oikeasti.


      • Anonyymi

        Entä jos Jeesuskin on kirjotellut nimimerkin takaa niin kuin MZ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos Jeesuskin on kirjotellut nimimerkin takaa niin kuin MZ?

        Ei ole. Jeesus aloittaisi kuitenkin aina näin: "Totisesti, totisesti minä sanon teille..." Tarinoista päätellen Jeesus kun oli hiukan aina ottanut huikan totia.


    • Anonyymi

      Suomi24 ateismipalstalla on luonnehdittu nimimerkkiä MZ, joten siitä on vähän kuin "Josefuksen" kirjoittamaa tekstiä olemassa. Samoin MZ on ilmeisesti kirjannut itse tekojaan palstalle ja muutamat opetuslapset ovat kompanneet ketjuissa?
      Mutta ilmeisesti palstan ulkopuolista aineistoa asiasta ja MZ:tan teoista ei ole?
      Ja palstalla asiasta on voinut kirjoittaa joku palsta-ateistinen hihhuli, joka ajaa kamelilla tai paimentaa vuohta. Muualla paitsi palsta-ateismissa eläintenhoito on ammatti siinä missä muutkin.

      • ”Mutta ilmeisesti palstan ulkopuolista aineistoa asiasta ja MZ:tan teoista ei ole?
        Ja palstalla asiasta on voinut kirjoittaa joku palsta-ateistinen hihhuli, joka ajaa kamelilla tai paimentaa vuohta.”

        Mutta minähän olen pelkkä nikki. Voin olla palstan ulkopuolella mitä tahansa ja se ei vaikuta MZ:n nikin olemassaoloon. Voin olla ihan hyvin myös palsta-ateistinen hihhuli, mutta edelleenkään se ei vaikuta MZ:n nikin olemassaoloon. Suurin osa varmaan uskoo, että nikin MZ taustalla on elävä ihminen. Näin todellakin on. Myös tekoäly voisi olla kohta varteenotettava vaihtoehto, mutta silti suurin osa pitäisi tekoäly MZ:a ihmisenä. Turingin testi läpäisy onkin yksi todiste taipumuksesta animismiin. Kun kohde vaikuttaa riittävän todelliselta ja elävältä, se tulkitaan eläväksi.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        ”Mutta ilmeisesti palstan ulkopuolista aineistoa asiasta ja MZ:tan teoista ei ole?
        Ja palstalla asiasta on voinut kirjoittaa joku palsta-ateistinen hihhuli, joka ajaa kamelilla tai paimentaa vuohta.”

        Mutta minähän olen pelkkä nikki. Voin olla palstan ulkopuolella mitä tahansa ja se ei vaikuta MZ:n nikin olemassaoloon. Voin olla ihan hyvin myös palsta-ateistinen hihhuli, mutta edelleenkään se ei vaikuta MZ:n nikin olemassaoloon. Suurin osa varmaan uskoo, että nikin MZ taustalla on elävä ihminen. Näin todellakin on. Myös tekoäly voisi olla kohta varteenotettava vaihtoehto, mutta silti suurin osa pitäisi tekoäly MZ:a ihmisenä. Turingin testi läpäisy onkin yksi todiste taipumuksesta animismiin. Kun kohde vaikuttaa riittävän todelliselta ja elävältä, se tulkitaan eläväksi.

        "Mutta minähän olen pelkkä nikki. Voin olla palstan ulkopuolella mitä tahansa"
        Kuten Saunatonttu tai A Ankara?

        "Suurin osa varmaan uskoo, että nikin MZ taustalla on elävä ihminen."
        Monet uskoo monenlaisiin asioihin. Ja osa ajattelee että uskonasioita ei ole.

        "Myös tekoäly voisi olla kohta varteenotettava vaihtoehto".
        Äly voi muodostaa abstrakteja hahmoja kuten A Ankka, S Tonttu ja MZ.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1573
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      69
      1263
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1198
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      998
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      862
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      764
    Aihe