Verensokeri 7, 4 kolmen tunnin paaston jälkeen. Pitääkö olla huolissaan. On tablettilääkitys.
Aika harvakseltaan tullut mitattua. Nyt ollut väsymystä. Johtuuko väsymys tuosta korkeahkosta sokeri arvosta ????
Verensokeri 7,4
Anonyymi-ap
3
98
Vastaukset
- Anonyymi
Ratkaisevampaa on että mitä verensokeri oli ennen tuota kolmen tunnin paastoa. Ilmeisesi söit silloin (mitä ja kuinka paljon?). Aterian jälkeen kolmen tunnin kuluttua tuollainen verensokeriarvo ei ole aivan mahdottoman suuri, mutta voi osoittaa hieman heikentynyttä sokerinsietoa. Ehkäpä lääkitystä pitäisi muuttaa.
- Anonyymi
Ensimmäisenä tulisi jättää hiilihydraattipitoiset syömiset pois ja sitten vasta selvittää tilanne, mikäli tästä huolimatta on vielä ongelmia.
- Anonyymi
Täällähän meitä lääkäreitä on, mitäs sitä suotta kyseleen oikeelta lääkäriltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087153
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434554- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431257