Maskit vähentävät tartuntoja vähän tai eivät ollenkaan, näytön taso kohtalainen
Luotettavimpana pidetty tutkimuskatsaus löysi enemmän näyttöä käsien pesun vaikuttavuudesta.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000009375500.html
... Mutta kukin tyylillään.
Maski huijaus
20
91
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä pahaa? Moni yrittäjä rikastui maskikaupalla.
- Anonyymi
Niin ja vähän konnatkin, hallituksen avustuksella. Hyvä asia oli se, että paljastui tämä näiden itse kehuma "huoltovarmuus", jota ei ollut ollenkaan.
Kyllä kai ne vähän suojas? Meinaan kukaan ei sairastanut edes nuhaa ja kun maskipakko poistettiin, iski kaikki taudit päälle kerralla. Näin yksinkertaista asiaa harva ei tainnut ymmärtää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja vähän konnatkin, hallituksen avustuksella. Hyvä asia oli se, että paljastui tämä näiden itse kehuma "huoltovarmuus", jota ei ollut ollenkaan.
Kyllä kai ne vähän suojas? Meinaan kukaan ei sairastanut edes nuhaa ja kun maskipakko poistettiin, iski kaikki taudit päälle kerralla. Näin yksinkertaista asiaa harva ei tainnut ymmärtää?Lintilä on erikoistunut jakamaan rahaa epärehellisille yrittäjille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kai ne vähän suojas? Meinaan kukaan ei sairastanut edes nuhaa ja kun maskipakko poistettiin, iski kaikki taudit päälle kerralla. Näin yksinkertaista asiaa harva ei tainnut ymmärtää?Huoltovarmuus varastossa oli vuonna 2012 vanhentuneita maskeja, eli ei tämän hallituksen moka, nitä olisi pitänyt uusia ja kaksi aiempaa hallitusta ja ainakin Sipilän hallituksen olisi pitänyt nähdä tuleva tilanne, kun oli kuulemma niin hyvä kaikessa.
Näin yksinkertaisena, viimeinen lause on kommentissasi totta.
- Anonyymi
Itse käytän maskia myös siksi että kasvojentarkistus, jota jotkus kaupat tms harrastavat, epäonnistuu.
- Anonyymi
Mulla on ruma
Sänkinen pärstä
Maskin kanssa olen
Varmempi - Anonyymi
Anarkovässykät ovat peittäneet naamansa mielenosoituksissaan jo vuosien ajan. Pelkureita kun ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anarkovässykät ovat peittäneet naamansa mielenosoituksissaan jo vuosien ajan. Pelkureita kun ovat.
Ja nyt se on "laillista" covidin varjolla, jotenka toki tilannetta kannattaa hyödyntää niin kauan kuin se on mahdollista.
Joissain Aasian maissahan on maskit olleet normaalia jo vuosia (kymmeniä?) jotenka toivottavasti meillä päädytään samaan. Mielummin pistän maskin kuin tulen kasvotunnistetuksi kaupoissa. - Anonyymi
Ei se maski sitä estä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt se on "laillista" covidin varjolla, jotenka toki tilannetta kannattaa hyödyntää niin kauan kuin se on mahdollista.
Joissain Aasian maissahan on maskit olleet normaalia jo vuosia (kymmeniä?) jotenka toivottavasti meillä päädytään samaan. Mielummin pistän maskin kuin tulen kasvotunnistetuksi kaupoissa.Sinä olet ilmeisesti jotenkin tärkeä henkilö kun et halua tulla tunnistetuksi kaupassa ja sen vuoksi pidät maskia? Oletko järjestelmälle vaarallinen henkilö? Varjostetaanko sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ilmeisesti jotenkin tärkeä henkilö kun et halua tulla tunnistetuksi kaupassa ja sen vuoksi pidät maskia? Oletko järjestelmälle vaarallinen henkilö? Varjostetaanko sinua?
Miksi kukaan haluaisi tulla tunnistetuksi kaupassa?
Järjestelmälle vaaralliset ei mene kauppaan, ne istuu sellissä kusi sukassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi tulla tunnistetuksi kaupassa?
Järjestelmälle vaaralliset ei mene kauppaan, ne istuu sellissä kusi sukassa.Sinä olet ainut henkilö kaupassa jolla on maski. Sen perusteella sinut tunnistetaan jo kaukaa. Siellä menee salainen agentti. 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ainut henkilö kaupassa jolla on maski. Sen perusteella sinut tunnistetaan jo kaukaa. Siellä menee salainen agentti. 🤣🤣
Mutta kun muitakin käyttäviä edelleen on siellä missä mä asun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissain Aasian maissahan on maskit olleet normaalia jo vuosia (kymmeniä?) jotenka toivottavasti meillä päädytään samaan. Mielummin pistän maskin kuin tulen kasvotunnistetuksi kaupoissa.Kasvojentunnistus on iso ongelma rosvoille!
- Anonyymi
Onko vaikeuksia luetun ymmärtämisessä? Tutkimuksissa ei ole selvää miten hyvin maskeja on pidetty.
Nooh, kerro nimesi niin seuraavan kerran sinut leikataan ilman maskia ja kädet pesemättä.- Anonyymi
Ajatelit että olisin referoinut koko artikkelin?
Kai ymmärsit että tutkimus koski normi kansaa, ja nimenomaan tätä viimeisintä tilanetta, kaikille muille se näyttää olleen selvää.
Miksi pidät arkielämää ja leikkaus tilanetta samana ?
Clickbait on varmaan myös ihan outoa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelit että olisin referoinut koko artikkelin?
Kai ymmärsit että tutkimus koski normi kansaa, ja nimenomaan tätä viimeisintä tilanetta, kaikille muille se näyttää olleen selvää.
Miksi pidät arkielämää ja leikkaus tilanetta samana ?
Clickbait on varmaan myös ihan outoa...Sehän olisi ongelmasi, teit siitä mieleisen päätelmän.
Mietippä moni asia ei toimi tässä maailmassa että tehdään sinne päin?
Outoa? Entä vahvistusharha sinulle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän olisi ongelmasi, teit siitä mieleisen päätelmän.
Mietippä moni asia ei toimi tässä maailmassa että tehdään sinne päin?
Outoa? Entä vahvistusharha sinulle?Hyvin sekavaa ajatuksenjuoksua. Sitä se maskin käyttäminen teettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sekavaa ajatuksenjuoksua. Sitä se maskin käyttäminen teettää.
Tuliko termi vastaan mitä et ymmärrä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142