Mika Aaltola sooloilee

Anonyymi-ap

Aaltola esiintyi joku aika sitten Putous-ohjelmassa.
Pyrkiikö hän valtakunnan ykköspelleksi, kun oman viran hoitaminen ei pysy hanskassa?

https://yle.fi/a/74-20017251

23

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielipidevaikuttaja? Onko hän yhtä tyhmä kuin mielipidepankki?

      • Saattaa hyvinkin olla, mutta minä kysyisin niin päin, että hänkö yhtä viisas kuin MPP.


      • Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

        Saattaa hyvinkin olla, mutta minä kysyisin niin päin, että hänkö yhtä viisas kuin MPP.

        Aivan sama kummin päin kyselet. Ei se viisaus siitä lisäänny. Mikä siinä lie, onko niin, että pitää olla tyhmä ollakseen demari, vai tekeekö demarius noin tyhmäksi? Voinet kokemusasiantuntijana tuota valaista


      • Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

        Saattaa hyvinkin olla, mutta minä kysyisin niin päin, että hänkö yhtä viisas kuin MPP.

        Narsisti kyselee ihan vaan itseltään sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama kummin päin kyselet. Ei se viisaus siitä lisäänny. Mikä siinä lie, onko niin, että pitää olla tyhmä ollakseen demari, vai tekeekö demarius noin tyhmäksi? Voinet kokemusasiantuntijana tuota valaista

        Ei lisäänny varmaan. Mutta pitäisikö lisääntyäkään, jos se parempi kuin muilla.

        Voin valistaa. Se menee nimittäin niin päin, että pitää olla tyhmä ollakseen persu. Persuus ei enää tyhmennä, koska pohjaa ei voi kuitenkaan rikkoa. Jos kerran olet persu, surun valitteluni siitä, mutta kaikkihan eivät voi olla viisaita.


      • Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

        Ei lisäänny varmaan. Mutta pitäisikö lisääntyäkään, jos se parempi kuin muilla.

        Voin valistaa. Se menee nimittäin niin päin, että pitää olla tyhmä ollakseen persu. Persuus ei enää tyhmennä, koska pohjaa ei voi kuitenkaan rikkoa. Jos kerran olet persu, surun valitteluni siitä, mutta kaikkihan eivät voi olla viisaita.

        Vai parempi kuin muilla? Parempi kuin kaikilla muilla? Vaiko vain parempi kuin muilla demareilla?


      • Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

        Saattaa hyvinkin olla, mutta minä kysyisin niin päin, että hänkö yhtä viisas kuin MPP.

        Saattaa hyvinkin olla yhtä tyhmä kuin sinä?


    • Anonyymi

      Kenkää vaan ja uusia fiksumpia tilalle.

    • Anonyymi

      Kapikin on ollut teeveessä. Itse kertoi siitä, että oli päässyt jonkun hupiohjelman yleisöön taputtamaan studio-ohjaajan merkistä kuin mikäkin sirkuseläin.
      Kaikki "meriittinsä" se esiin tuokin ja lopulta kyselee itseltään oman poikansa kuulumisia.

    • Anonyymi

      Pirkka pekka petelius on Suomen ykkös pelle.
      Mainio ilveilijä.
      Eduskunnan vähiten puheita pitänyt.

      • Anonyymi

        Persujenkin kannattaisi puheitaan vähentää. Ei se määrä, vaan laatu, nääs nääs...


    • Hän on pyrkinyt mielipidevaikuttajan rooliin ja onnistunutkin siinä. Oikeinko vai väärin... en enää tiedä.

      • Anonyymi

        Heippa Moktar Gubta

        keskusta sivujen mainospyörittäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa Moktar Gubta

        keskusta sivujen mainospyörittäjä

        Persuissa tyhmyys tiivistyy, usein jopa hulluus.


      • Anonyymi

        Se rooli ei sovi tutkijalle. Uskottavuus on mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se rooli ei sovi tutkijalle. Uskottavuus on mennyt.

        Tutkin asiaa ja huomasin Aaltolan tulleen isukiksi 53-vuotiaana.

        >>>Aaltola on naimisissa Kirsi Aaltolan kanssa, ja heille syntyi huhtikuussa 2022 esikoislapsi<<<

        Se siitä ja sitten itsensä juttua Turkin matkasta.

        >>>Hänen matkaansa Turkkiin on kritisoitu sen jälkeen, kun hän kirjoitti Twitterissä, ettei Turkilla ole Suomen nato-jäsenyyden kanssa ongelmaa, vaan ongelma on Ruotsin kanssa. Aaltola kertoo Turkissa monen odottavan, että Suomi viestittäisi jollakin tavalla, että se on halukas liittymään Natoon ilman Ruotsia. <<<

        Aaltolan muuten kerrotaan olevan ensimmäinen UPI:n johtaja, jolla ei ole puoluesidonnaisuuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkin asiaa ja huomasin Aaltolan tulleen isukiksi 53-vuotiaana.

        >>>Aaltola on naimisissa Kirsi Aaltolan kanssa, ja heille syntyi huhtikuussa 2022 esikoislapsi<<<

        Se siitä ja sitten itsensä juttua Turkin matkasta.

        >>>Hänen matkaansa Turkkiin on kritisoitu sen jälkeen, kun hän kirjoitti Twitterissä, ettei Turkilla ole Suomen nato-jäsenyyden kanssa ongelmaa, vaan ongelma on Ruotsin kanssa. Aaltola kertoo Turkissa monen odottavan, että Suomi viestittäisi jollakin tavalla, että se on halukas liittymään Natoon ilman Ruotsia. <<<

        Aaltolan muuten kerrotaan olevan ensimmäinen UPI:n johtaja, jolla ei ole puoluesidonnaisuuksia?

        Ei pidä paikkaansa. Mm. Vaahtorannalla eikä Tiilikaisella ole puoluesidonnaisuuksia, vaikka oikeistolaisia ovatkin. Molemmat osasivat olla pahemmin politikoimatta, vastoin kuin Aaltola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Mm. Vaahtorannalla eikä Tiilikaisella ole puoluesidonnaisuuksia, vaikka oikeistolaisia ovatkin. Molemmat osasivat olla pahemmin politikoimatta, vastoin kuin Aaltola.

        Tiilikainen on natoeukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Mm. Vaahtorannalla eikä Tiilikaisella ole puoluesidonnaisuuksia, vaikka oikeistolaisia ovatkin. Molemmat osasivat olla pahemmin politikoimatta, vastoin kuin Aaltola.

        Tarinaa UPI:sta.
        https://www.ts.fi/puheenvuorot/1073958190


    • Anonyymi

      Nyt kannattaa kaikkien vastustaa NATOon liittymistä siihen asti kunnes uusi eduskunta on valittu.
      Ei tämän hallituksen aikana pidä liittyä.

      Pelottaako nato hihhuleita? ;))

    • Anonyymi

      Punikki tuomiojan houreita.

      • Anonyymi

        "

        Osa Ulkopoliittisen instituutin päättäjistä ajattelee, että Aaltolaan iski sodan alkamisen jälkeen ”vauhtisokeus”

        "

        Keitä nuo päättäjät ovat? "Punikki" Tuomiojako siellä on päättämässä ja peräti monikossa?
        Tyhmähän sinä olet, eli ilmeinen persu.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe