Meidän perhe käy kiertämässä ikh areenaa sisällä ympäri. Kunto kasvaa kohisten ja näemme samalla tummia ihmisiä oranssin pallon kanssa
Kyllä kelpaa kävellä
7
794
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Mustalaisia ei näy koskaan lenkkipoluilla, urheileeko Mustilaiset ?
- talviurheilu olis mahtavaa, vaikka hiihto tai mäkihyppy Mustilaisille ? -vai ?- Anonyymi
Täällä ikh lömpsitaan
- Anonyymi
1000 tunnista on vielä noin 950 tuntia käyttämättä kalliita kilometrejä 75000 euroa vuosi
- Anonyymi
On se hienoa kun ei tarvitse ulkona näinä silmiin ottvina aurinkopäivinä kävellä. Pöräyttää autölla IKH-hallille ja saa kävellä lämpimässä. Litran verran kyllä menee auton polttoainetta, mutta se on sen arvoista.
- Anonyymi
No jaa. Kai tuokin on positiivinen juttu että saadaan tätä paikkakunnan rapakuntoista rupusakkia aktivoitua edes jotenkin...
- Anonyymi
Kävely on lähes joka ukolle ja akalle sopiva liikunnan muoto. Eikä siihen kyllä mitään Areenaa tarvita!
Olen viimeiset kymmenisen vuoden ajan kävellyt viitisen tuhatta kilometriä vuodessa. Se tarkoittaa noin 14 kilometriä päivässä. Suosittelen muillekin!- Anonyymi
Hattua nostan tollaiselle kuntoilulle. IKH-hallissa kävely on käsittääkseni sosiaalinenkin tapahtuma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708