En ymmärrä miksi esim optikkoliikkeiden mainokset on niin kuin asiakkaat olisivat täysiä idiootteja, itse valitsen optikon mainonnan perusteella. Enkä ymmärrä sitäkään miksi minun pitäisi hankkia kahdet tai jopa kolmet silmälasit kun ei oo kunnolla varaa ensimmäisiinkään. Ja vielä tuo uutuus: kk-maksu, ei lasien omaksi hankkimista? Antakee armoo,,,
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ainakin specsaversin mainosten aikana pitää laittaa tv äänettömälle, sen verran korneja ovat, naisääni mainoksessa saa jo ihon kananlihalle. En käyttäisi kauppaa,,,
- Anonyymi00007
Mainos on ällöttäväkun musta ihminen mainostaa ei innosta ostamaan pinkin värinen kieli näkyy kun huuliaan lipovat voiko olla ällömpää.
- Anonyymi
Vaikka mainosten onkin tarkoitus jäädä mieleen pitäisi mainosten pysyä asiallisina /informatiivisina eikä yliampuvina lässytyksinä,,, useimmat tehty kuin pikkulapsille,,,
- Anonyymi
Ärsyttävimpiä mainoksia ovat koko ajan you tubessa toistuvat Marko Pyhäjärven verkkomarkkinakurssi mainokset. Sama mainos tulee joka raosta aina esiin. Todella ärsyttävää.
- Anonyymi00005
Entäs se mainosten määrä? Ei kymmentä minuuttia saa olla rauhassa, kun jo täytyy kääntää kaukosäätimestä ääni pois. Opettaja sanoi 50 vuotta sitten kauppaopistossa, että mainokset maksavat kymmeniä tuhansiä markkoja laaki. Kyllä tässä maassa rahaa on ja se näytetään.
- Anonyymi00006
Orpon ja Purran pitää iskeä juuri sinne eli mainosten rahoitukseen kyllä kato kävisi mainokset vähenisi radikaalisti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812506Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422116Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28965- 32867
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6538- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33492