On olemassa vain yksi Jumala. Ja se et ole sinä.
Lyhyt kaunis virsi
33
615
Vastaukset
- Anonyymi
Juu en.
Minä olen olemassa ja useimmiten oikeassa tai ainakin valmis myöntämään että jostain asiasta en tiedä. Jumala taasen on mielikuvitusolento jonka sanotaan tuottaneen ammoin yhden harhaisen fiktiiviisen opuksen.- Anonyymi
Joka sanoo ettei Jumalaa ole, pitää itseään ylijumalana.
- Anonyymi
Lauseessa "Jumalaa ei ole" on jo määritelty Jumala.
Toiseksi, lause on mahdoton. Ei voi olla eikä ei-olla mitään mistä ei mitään tiedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan Raamatun mukaan se on hullu. Vai puhutko yleensäkään Raamatun Jumalasta vai esim. Allahista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Logiikkasi on tyypillistä vajakkitasoa!
- Anonyymi
ja SINÄ sen tiedät
- Anonyymi
älä jumalan puolesta tiedä, SINÄ
- Anonyymi
Ps:18:7 🪔
-repentnow-- Anonyymi
Saatana käytti Jeesusta kiusatessaan psalmia 91 hyppää katolta alas.
- Anonyymi
Juu, minä en olekaan jumalan luoma, vaan pitkän evoluution tulos.
- Anonyymi
Saunatonttu on Jumala, eikä muita ole.
- Anonyymi
oi herra jos mä matkamies maan
- Anonyymi
No kerropa kuka on Jumala? Nimi?
- Anonyymi
Markku
Yksi Jumala taivaan ja maan herra joka asuu pyhyydessä, ja niiden luon joilla nöyrä mieli.
- Anonyymi
älä nöyristele
Anonyymi kirjoitti:
älä nöyristele
Ei ole mitään nöyristelyä ,tosia asiat on kirjoitettu Raamatun sivulle uskovissa asuu henkensä kautta, henki joka vaikuttaa tahtomisen ja tekemisen, jokaisessa hänen omassaan.
- Anonyymi
Hän on Kaikkivaltias, el Shaddai, Jumalien Jumala? Vai joku muu?
Luin juuri hieman Qumranin kääröjä ja niissä pidetään Sankaria , Sankarikuningasta kaikkia jumalia ylempänä.
Hän miehet ja ratsut mereen suisti lauloivat naiset sankaristaan Exoduksen aikaan , mutta Danielin aikaan Sankarikuninkaana pidettiin jo Messias, Johtajaa Aleksanteri Suurta.
Myös virsikirjan Pyhää Kolminaisuutta koskevissa virsissä puhutaan sankarista.
Mutta onko niin että Kristuksen aikaan oli jo tuo Sankari nimi asettuva merkitsemään Karitsaa?
Eli suora kysymys: Onko jumalien Jumala, el Shaddai itsekin enkeli vai onko hän tuo ainoa Jumala. Mun mielestä Hän on Dionysios Areiopagitan enkelihierarkian perusteella vain enkeli. Ja kaiken lisäksi saattaa olla niin että jumalien Jumalan istuin vaihtaa omistajaa aika ajoin?
Jehova 4000 eKr hänelle tosi Jumala antoi kaiken Knowledgen
Krishna 3000 eKr hänelle tosi Jumala antoi kaiken Mahdin.
Aabraham 2000 eKr hänelle tosi Jumala antoi kaiken Siunauksen
Daavid 1000 eKr hänelle tosi Jumala antoi kaiken kuninkuuden
Mutta Daavidista alkaen vaihtui jumalien jumalat 300 vuoden välein:
900 ekr Salomo viisaus
600 ekr Nebukadnessar eläimet
300 ekr Aleksanteri Suuri rohkeus
0 jkr Jeesus Kristus valta
300 jkr Konstantinus Suuri vapaus
600 jkr Muhammed (saas) oikeus
900 jkr Kaarle Suuri, Otto, Vladimir ????
1200 jKr Tsingis Khan, 7 sääntökuntaa ????
1500 jkr Luther, Calvin, Zwingli ????
1800 jkr Vallankumous, Smith, Napoleon ???
Näyttää siltä että Muhammedin (saas) jälkeen jumalien jumaluus hajaantui neljään viiva seitsemään eri osaan. Syystä tai toisesta Jumala järjestää palveluvuorot enkelien mielensä mukaan eroamaan toisistaan vuosisata toisensa jälkeen. Emme voi oppia täysin tuntemaan jumalien Jumalaa ja enkeleitä.- Anonyymi
Salomo ja kleopatrat ja Jerikon muurit on pystyssä nytkin.
- Anonyymi
Missä jumalanne oli Turkin ja Syyrian maanjäristysten aikaan?
Paineliko itse nappja jotka käynnistivät tuhon?
Miksi ei estänyt tuhoa?- Anonyymi
Awaited Mahdi Mirza Ghulam Ahmad kirjoitti 100 vuotta sitten koska Islam ei ota vastaan minua Mahdina Jumala lähettää kuusi maanjäristystä joista viimeinen on Punjabissa. Nuo järistykset tulevat aiheuttamaan helvetilliset olosuhteet maan päälle.
2004 Indonesia
2010 Haiti
2011 Fukushima
2023 Turkki 1+2
?????? Punjabi
Lisäksi on Mahdin tulon merkki komeetta kaksi hampainen. Pari viikkoa ennen järistystä oli Green comet ja Turkin kaksi järistystä oli nuo hampaat.
Mahdin tulon jokavuotiset merkit Alko 1.9.2011 .
Ne jotka kieltää Ahmadin olleen Mahdi tekee väärin. Mahdi on ollut ehkä läsnä jo 1870 luvulta lähtien ja hänen siunauksensa myös eli:
Totuus
Rauha
Oikeus
Vauraus
Knowledge
Selvää on että varsinkin 2011 jälkeen helvetti puhkesi maan päälle. Joten Ahmad oli siinä mielessä oikeassa.
- Anonyymi
Ps.82:6 Biblia (1776) Minä tosin sanoi: te olette jumalat, ja kaikki Korkeimman lapset; Joh.10:34 Jesus vastasi heitä: eikö teidän laissanne ole kirjoitettu minä sanon, te olette jumalat?
- Anonyymi
minä sanon, te olette jumalat?
ette ole vieläkään vastanneet
minulle
Pinkkaan Rupliaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä sanon, te olette jumalat?
ette ole vieläkään vastanneet
minulle
Pinkkaan RupliaanPinkaaatko rupliaan?
- Anonyymi
Ihan aiheellinen kysymys
- Anonyymi
Lestat lankesi pois armosta juutalaiset teki hengen herjan ja muut on vääriä opettajia. Jeesus kun tulee pilvissä silloin todella on maanjäristykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestat lankesi pois armosta juutalaiset teki hengen herjan ja muut on vääriä opettajia. Jeesus kun tulee pilvissä silloin todella on maanjäristykset.
Oikeaa opetusta
YSTÄVÄ SÄ LAPSIEN Alakansakoulun Raamatunhistoria. Kouluhallituksen hyväksymä 22.2.1950
Uskonto kirjasta luettua: Kun Jumala nyt kuuden pitkän luomispäivän jälkeen katsoi kaikkea, mitä hän oli tehnyt, niin hän näki, että kaikki oli kovin hyvää.
Silloin Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä, ja siksi Jumala siunasi sen päivän ja pyhitti sen meidänkin lepopäiväksemme.
1. Sunnuntai
2. Maanantai
3. Tiistai
4. KESKIVIIKKO
5. Torstai
6. Perjantai
7. Lauantai, sapatti
1234567---
- Anonyymi
Allah on ainoa Jumala,marian poika ei ole mitään muuta kun lähettiläs joka vihaa isäänsä ja on hinttareiden rakastaja.
- Anonyymi
Saatanan eksyttämää alkoi riepoon aloitus...
- Anonyymi
Jumalani on ankara itselle ei muille. Josef Stalin
- Anonyymi
Stalin istuukin nyt jumalan vasemmalla puolella heti hitleristä seuraavana.
- Anonyymi
Onneksi jumalia on satoja niin jokainen voi valita mieleisen.
- Anonyymi
Miksi hyvät asiat ovat usein helvetin hyviä yai jumalattoman hyviä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771