Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lyhyt kaunis virsi

On olemassa vain yksi Jumala. Ja se et ole sinä.

20

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu en.
      Minä olen olemassa ja useimmiten oikeassa tai ainakin valmis myöntämään että jostain asiasta en tiedä. Jumala taasen on mielikuvitusolento jonka sanotaan tuottaneen ammoin yhden harhaisen fiktiiviisen opuksen.

      • Anonyymi

        Joka sanoo ettei Jumalaa ole, pitää itseään ylijumalana.


      • Anonyymi

        Lauseessa "Jumalaa ei ole" on jo määritelty Jumala.

        Toiseksi, lause on mahdoton. Ei voi olla eikä ei-olla mitään mistä ei mitään tiedä.


    • Anonyymi

      ja SINÄ sen tiedät

      • Anonyymi

        älä jumalan puolesta tiedä, SINÄ


    • Anonyymi

      Ps:18:7 🪔
      -repentnow-

    • Anonyymi

      Juu, minä en olekaan jumalan luoma, vaan pitkän evoluution tulos.

    • Anonyymi

      Saunatonttu on Jumala, eikä muita ole.

    • Anonyymi

      oi herra jos mä matkamies maan

    • Anonyymi

      No kerropa kuka on Jumala? Nimi?

      • Anonyymi

        Markku


    • Yksi Jumala taivaan ja maan herra joka asuu pyhyydessä, ja niiden luon joilla nöyrä mieli.

      • Anonyymi

        älä nöyristele


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä nöyristele

        Ei ole mitään nöyristelyä ,tosia asiat on kirjoitettu Raamatun sivulle uskovissa asuu henkensä kautta, henki joka vaikuttaa tahtomisen ja tekemisen, jokaisessa hänen omassaan.


    • Anonyymi

      Hän on Kaikkivaltias, el Shaddai, Jumalien Jumala? Vai joku muu?
      Luin juuri hieman Qumranin kääröjä ja niissä pidetään Sankaria , Sankarikuningasta kaikkia jumalia ylempänä.

      Hän miehet ja ratsut mereen suisti lauloivat naiset sankaristaan Exoduksen aikaan , mutta Danielin aikaan Sankarikuninkaana pidettiin jo Messias, Johtajaa Aleksanteri Suurta.

      Myös virsikirjan Pyhää Kolminaisuutta koskevissa virsissä puhutaan sankarista.

      Mutta onko niin että Kristuksen aikaan oli jo tuo Sankari nimi asettuva merkitsemään Karitsaa?

      Eli suora kysymys: Onko jumalien Jumala, el Shaddai itsekin enkeli vai onko hän tuo ainoa Jumala. Mun mielestä Hän on Dionysios Areiopagitan enkelihierarkian perusteella vain enkeli. Ja kaiken lisäksi saattaa olla niin että jumalien Jumalan istuin vaihtaa omistajaa aika ajoin?

      Jehova 4000 eKr hänelle tosi Jumala antoi kaiken Knowledgen
      Krishna 3000 eKr hänelle tosi Jumala antoi kaiken Mahdin.
      Aabraham 2000 eKr hänelle tosi Jumala antoi kaiken Siunauksen
      Daavid 1000 eKr hänelle tosi Jumala antoi kaiken kuninkuuden
      Mutta Daavidista alkaen vaihtui jumalien jumalat 300 vuoden välein:

      900 ekr Salomo viisaus
      600 ekr Nebukadnessar eläimet
      300 ekr Aleksanteri Suuri rohkeus
      0 jkr Jeesus Kristus valta
      300 jkr Konstantinus Suuri vapaus
      600 jkr Muhammed (saas) oikeus
      900 jkr Kaarle Suuri, Otto, Vladimir ????
      1200 jKr Tsingis Khan, 7 sääntökuntaa ????
      1500 jkr Luther, Calvin, Zwingli ????
      1800 jkr Vallankumous, Smith, Napoleon ???

      Näyttää siltä että Muhammedin (saas) jälkeen jumalien jumaluus hajaantui neljään viiva seitsemään eri osaan. Syystä tai toisesta Jumala järjestää palveluvuorot enkelien mielensä mukaan eroamaan toisistaan vuosisata toisensa jälkeen. Emme voi oppia täysin tuntemaan jumalien Jumalaa ja enkeleitä.

    • Anonyymi

      Missä jumalanne oli Turkin ja Syyrian maanjäristysten aikaan?
      Paineliko itse nappja jotka käynnistivät tuhon?
      Miksi ei estänyt tuhoa?

      • Anonyymi

        Awaited Mahdi Mirza Ghulam Ahmad kirjoitti 100 vuotta sitten koska Islam ei ota vastaan minua Mahdina Jumala lähettää kuusi maanjäristystä joista viimeinen on Punjabissa. Nuo järistykset tulevat aiheuttamaan helvetilliset olosuhteet maan päälle.

        2004 Indonesia
        2010 Haiti
        2011 Fukushima
        2023 Turkki 1+2
        ?????? Punjabi

        Lisäksi on Mahdin tulon merkki komeetta kaksi hampainen. Pari viikkoa ennen järistystä oli Green comet ja Turkin kaksi järistystä oli nuo hampaat.

        Mahdin tulon jokavuotiset merkit Alko 1.9.2011 .

        Ne jotka kieltää Ahmadin olleen Mahdi tekee väärin. Mahdi on ollut ehkä läsnä jo 1870 luvulta lähtien ja hänen siunauksensa myös eli:

        Totuus
        Rauha
        Oikeus
        Vauraus
        Knowledge

        Selvää on että varsinkin 2011 jälkeen helvetti puhkesi maan päälle. Joten Ahmad oli siinä mielessä oikeassa.


    • Anonyymi

      Ps.82:6 Biblia (1776) Minä tosin sanoi: te olette jumalat, ja kaikki Korkeimman lapset; Joh.10:34 Jesus vastasi heitä: eikö teidän laissanne ole kirjoitettu minä sanon, te olette jumalat?

      • Anonyymi

        minä sanon, te olette jumalat?
        ette ole vieläkään vastanneet
        minulle
        Pinkkaan Rupliaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe