Nuoriso kylällä

Anonyymi-ap

Minkä verran nuorten keskuudessa pyörii päihteet nykysin? tuntuu että, ylimielisiä ovat ja ns ”pikkuvanhoja”.

14

1631

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huumeita, viinaa... Kaikkea on saatavilla ja näitä käytetään...

• Anonyymi

On se surullista.

• Anonyymi

Niin on. Kantakauhavalla ja härmissä tuntuu huumeita liikkuvan valitettavan paljon... Tietyt täysikäiset hengailee vasiten 13-15 vuotiaiden tenavien kanssa ja niille sitten diilataan ties mitä. Koko kylä tietää hakurit ja välittäjät. Kortesjärvi tieten säilynyt ainakin tältä huumeongelmalta kuuleman mukaan, sieltä"savustetaan" kaveripiireistä ulos aika helposti mikäli käyttää huumeita. Taas kun kantakauhavalla se tuntuu olevan tiettyihin piireihin pääsemisen ehto.
        Kamalaa katsoa miten kauhavallakin on jo niin "isoon kaupungin" meininkiä...
        Äitini oli eräs ilta kävelemäs halpahallin ohi niin jotain 13-14 vuotiaan näköisiä oli juovuspäissään siinä huudellut epäasiattomuuksia ja sotkeneet samalla halpahallin seinää ketsupilla ja ties millä 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on. Kantakauhavalla ja härmissä tuntuu huumeita liikkuvan valitettavan paljon... Tietyt täysikäiset hengailee vasiten 13-15 vuotiaiden tenavien kanssa ja niille sitten diilataan ties mitä. Koko kylä tietää hakurit ja välittäjät. Kortesjärvi tieten säilynyt ainakin tältä huumeongelmalta kuuleman mukaan, sieltä"savustetaan" kaveripiireistä ulos aika helposti mikäli käyttää huumeita. Taas kun kantakauhavalla se tuntuu olevan tiettyihin piireihin pääsemisen ehto.
        Kamalaa katsoa miten kauhavallakin on jo niin "isoon kaupungin" meininkiä...
        Äitini oli eräs ilta kävelemäs halpahallin ohi niin jotain 13-14 vuotiaan näköisiä oli juovuspäissään siinä huudellut epäasiattomuuksia ja sotkeneet samalla halpahallin seinää ketsupilla ja ties millä 🤔

Paskat. Markis ollu jo 10 vuotta sitten kannabisrinki jossa kymmeniä ihmisiä. Se on vaan piäni paikkakunta ja turvat piretään tukos!

• Anonyymi

Todella surullista ja niin totta.

• Anonyymi

Kovasti tilastot näyttää nollaa. Seinäjoki maan top 10 listalla. Siellä käydään pyhän aikana pössäyttelemässä.

• Anonyymi

No kautta aikaan on nuoret vedelleet ties mitä.
      Minun nuoruudessa ryypättiin väkeviä ja mitä ny tarjolla oli. Jokku haisteli tinneriä liimaa tai pensaa saadaksee nuppinsa sekaasi.
      Ny nuoret sekottaa huumeet. Sama lopputulos.
      Turha tuata kauhistella. Näin se on ennenki ollu se tehtii vaa paremmi piilos

• Anonyymi

Ja iha fiksua meistä on kasvanu

• Anonyymi

Koulukeskuksessa myydään huumeita kouluajalla. Herätkää jo tähän päivään...

• Anonyymi

Nuoret tosiaan myy huumeita,tupakkaa,nuuskaa Kauhavalla, ja ovat ylimielisiä, ja häjyylöö ja tunkeutuu toisten ihmisten pihoihin rikkomaan tavaroita, ja poliisi ei puutu siihen! Kyllä Kauhavalle pitäisi muutos tulla ja poliisien puuttua asioihin😡

• Anonyymi

Sakin hivutusta! Eikhä opi ku kerran opetetaan!
      Kun ei kerra omat vanhemmat viitti yhtää mitää

• Anonyymi

Oppi mennee kantapään kautta.

• Anonyymi

Lopputulos on tämä, kun vapaan kasvatuksen saaneet ihmistrt ovat nyt itse saaneet lapsia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1429
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1225
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      201
      1209
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      217
      1195
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      999
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      926
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      798
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      765
    Aihe