Minkä verran nuorten keskuudessa pyörii päihteet nykysin? tuntuu että, ylimielisiä ovat ja ns ”pikkuvanhoja”.
Nuoriso kylällä
14
1631
Vastaukset
- Anonyymi
Huumeita, viinaa... Kaikkea on saatavilla ja näitä käytetään...
- Anonyymi
On se surullista.
- Anonyymi
Niin on. Kantakauhavalla ja härmissä tuntuu huumeita liikkuvan valitettavan paljon... Tietyt täysikäiset hengailee vasiten 13-15 vuotiaiden tenavien kanssa ja niille sitten diilataan ties mitä. Koko kylä tietää hakurit ja välittäjät. Kortesjärvi tieten säilynyt ainakin tältä huumeongelmalta kuuleman mukaan, sieltä"savustetaan" kaveripiireistä ulos aika helposti mikäli käyttää huumeita. Taas kun kantakauhavalla se tuntuu olevan tiettyihin piireihin pääsemisen ehto.
Kamalaa katsoa miten kauhavallakin on jo niin "isoon kaupungin" meininkiä...
Äitini oli eräs ilta kävelemäs halpahallin ohi niin jotain 13-14 vuotiaan näköisiä oli juovuspäissään siinä huudellut epäasiattomuuksia ja sotkeneet samalla halpahallin seinää ketsupilla ja ties millä 🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Kantakauhavalla ja härmissä tuntuu huumeita liikkuvan valitettavan paljon... Tietyt täysikäiset hengailee vasiten 13-15 vuotiaiden tenavien kanssa ja niille sitten diilataan ties mitä. Koko kylä tietää hakurit ja välittäjät. Kortesjärvi tieten säilynyt ainakin tältä huumeongelmalta kuuleman mukaan, sieltä"savustetaan" kaveripiireistä ulos aika helposti mikäli käyttää huumeita. Taas kun kantakauhavalla se tuntuu olevan tiettyihin piireihin pääsemisen ehto.
Kamalaa katsoa miten kauhavallakin on jo niin "isoon kaupungin" meininkiä...
Äitini oli eräs ilta kävelemäs halpahallin ohi niin jotain 13-14 vuotiaan näköisiä oli juovuspäissään siinä huudellut epäasiattomuuksia ja sotkeneet samalla halpahallin seinää ketsupilla ja ties millä 🤔Paskat. Markis ollu jo 10 vuotta sitten kannabisrinki jossa kymmeniä ihmisiä. Se on vaan piäni paikkakunta ja turvat piretään tukos!
- Anonyymi
Todella surullista ja niin totta.
- Anonyymi
Kovasti tilastot näyttää nollaa. Seinäjoki maan top 10 listalla. Siellä käydään pyhän aikana pössäyttelemässä.
- Anonyymi
No kautta aikaan on nuoret vedelleet ties mitä.
Minun nuoruudessa ryypättiin väkeviä ja mitä ny tarjolla oli. Jokku haisteli tinneriä liimaa tai pensaa saadaksee nuppinsa sekaasi.
Ny nuoret sekottaa huumeet. Sama lopputulos.
Turha tuata kauhistella. Näin se on ennenki ollu se tehtii vaa paremmi piilos- Anonyymi
Ja iha fiksua meistä on kasvanu
- Anonyymi
Koulukeskuksessa myydään huumeita kouluajalla. Herätkää jo tähän päivään...
- Anonyymi
Nuoret tosiaan myy huumeita,tupakkaa,nuuskaa Kauhavalla, ja ovat ylimielisiä, ja häjyylöö ja tunkeutuu toisten ihmisten pihoihin rikkomaan tavaroita, ja poliisi ei puutu siihen! Kyllä Kauhavalle pitäisi muutos tulla ja poliisien puuttua asioihin😡
- Anonyymi
Sakin hivutusta! Eikhä opi ku kerran opetetaan!
Kun ei kerra omat vanhemmat viitti yhtää mitää - Anonyymi
Oppi mennee kantapään kautta.
- Anonyymi
Lopputulos on tämä, kun vapaan kasvatuksen saaneet ihmistrt ovat nyt itse saaneet lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011209Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2171195Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765