Kuten kaikki tiedämme, niin välitysyhtiöt määrää työvuorot autoille. Minä poltin ne. Onko se uskonrauhan rikkomista? Tolpalla en uskalla asiasta sanoa, ettei minua polteta roviolla.
Poltin välitysyhtiön vuorolistat - tuleeko linnaa
10
175
Vastaukset
- Anonyymi
Ei boltilla ole vuorolistoja. joten tääkin oli provo.
- Anonyymi
Välityskielto tulee autolle, jos et noudata työvuoroja.
- Anonyymi
Autoille? Yleensä työvuorot määrätään työntekijöille, urpo
- Anonyymi
Moni tekee vuorot auton kanssa. Sinä teet kävellen vai? Onko mittari liimattu otsaasi?
- Anonyymi
Työvuorolistat poistui jo kauan aikaa sitten!
- Anonyymi
Listat on olemassa edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Listat on olemassa edelleen.
niin ovenpielissä on listat edelleen
- Anonyymi
Eivät ne sinun ajovuorojasi määrää.Sinä päätät,milloin ajat,jos ajat tarpeeksi isännän mielestä,niin kaikki hyvin.
- Anonyymi
Ajan koko päivän. Asiakkaita ei ole ollut. Ajoinko tarpeeksi?
- Anonyymi
oli haddu tilanne kun joku #inari ajqq rekkaa ja pössäy556ää sitten ylikuo4mqiw3na jo55q kukaqaqn ei näe mi5ään eteen sit55t3n vaikka pi5killä valoilla 3i nä3 s3n ei3smoo5in pössyb läpi...
Joku a5anan i4m3li 5aqi 3ina4i gekvettu.saataba otin kuvia tuollaisesta ?`össö-Heikistä heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2072015Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2771982Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano451282- 861197
- 751114
- 891088
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta411087Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1601064- 1171040
- 60934