Eikö ole jännä että lähestyy Ystävänpäivä? Oletko Jeesuksen Ystävä ???

Et kait olet pilkkajien joukkoissa maailman ja kirkkon kanssa ja riveissä, jotka sanovat että Jeesus on syntien ja publikaanien ystävä ?
Josta he iloitsevat ja sanovat että tällaisia saamme olla haureudessa ja syntisiä loppuun asti . Ja pelastumme silti..
Matteus 11
18 Sillä Johannes tuli, hän ei syö eikä juo, ja he sanovat: 'Hänessä on riivaaja'.
19 Ihmisen Poika tuli, hän syö ja juo, ja he sanovat: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!' Ja viisaus on oikeaksi näytetty teoissansa."
Luukas 7
33 Sillä Johannes Kastaja on tullut, ei syö leipää eikä juo viiniä, ja te sanotte: 'Hänessä on riivaaja'.
34 Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!'
Siis !! KAIKKI JOTKA TEKEVÄT KUIN PAAVALI SYDÄMESSÄ ON MINUN JA JEESUKSEN YSTÄVÄ. !!!
Siis seuratkaamme Paavali ja Hänen Tahtoa menemällä kaikkeen Pyhimpään Jeesuksen kanssa !!
Joh. 15:14
Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Siis !! Paavalilla oli Jumalan mielen mukainen Tahto sydämessä joka vei hänet ja hänen sisäisessä oleva liha Ristin kuolemaan missä hän muuttui Kristuksen kaltainen joka senjälken VOI..
Room. 7
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
Siis kaikki on kiinni tästä>> tulla Jeesuksen Ystävä >> Tahdon tehdä hyvä ,, Tee minut Herra >> Hyvän tekojen tekevä...
Synnintekijä, ei ole koskaan Jeesuksen mielen mukainen tekijä eikä ystävä.
Älä anna kirkko ja seurakunnat pettää sinua..

5

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluan olla Jeesuksen ystävä, mutta Hänen pyhyyttään kunnioittaen. Jeesus tuli taivaasta ihmiseksi, Sovitti Aatamin ja Eevan tuottaman synnin, joka teki meidät kelvottomiksi Hänen ikuisiksi lapsikseen. Jeesuksen, ainoan kelvollisen sovittajan teko Golgatalla, palautti kelpoisuutemme Jumalan ikuisina lapsina. Nyt ystävämme Jeesus, hoitelee ihmiskunnan kaikkivaltiaan arvovallalla, tämän maailmanajan loppuun. Tuomitsee pahan ja hyvän, lopullisesti eroon toisistaan. Näyttää, että lopunajat alkavat toteutua, Ennusteitten kiroukset alkavat kumuloitua maailman ylle. Korona, Putin, Sodat, Iran, energia, maanjäristykset jne... Mutta ystävämme Jeesus on luvannut pitää huolen omistaan.

• Me ollaan ainoastaan Jeesuksen Ystävä jos halutaan tehdä Jeesuksen Tahto , joka me ei pystytä ilman että meitä muutetaan Jeesuksen kaltainen , Ristinkuoleman kautta !!!

• Anonyymi

Jeesus ystävä , mitä etuja sillä saa ?

• Etu on siinä että Hän vie Ystävät Taivaaseen !!

• Ja eihän Jeesuksen äit ja Veli sellaisia ollut , että Jeesus olis hyväksyneet heitä edes sukulaiseksi , puhumatta siitä ystävänä.
      Mark. 3
      31 Ja hänen äitinsä ja veljensä tulivat, seisahtuivat ulkopuolelle ja lähettivät hänen luoksensa kutsumaan häntä.
      32 Ja kansanjoukko istui hänen ympärillään, ja he sanoivat hänelle: "Katso, sinun äitisi ja veljesi tuolla ulkona kysyvät sinua".
      33 Hän vastasi heille ja sanoi: "Kuka on minun äitini, ja ketkä ovat minun veljeni?"
      34 Ja katsellen ympärilleen niihin, jotka istuivat hänen ympärillään, hän sanoi: "Katso, minun äitini ja veljeni!
      35 Sillä joka tekee Jumalan tahdon, se on minun veljeni ja sisareni ja äitini."
      Myöhemmin he kyllä ymmärsi kuka Jeesus oli ja sai Jeesukselta kasten ja Uudestisyntyi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3733
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2454
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      33
      1993
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      21
      1745
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1689
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1598
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      100
      1582
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1409
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      96
      1408
    Aihe