Eli listatkaapa asioita jotka tekevät Ned Flandersista ärsyttävän...
Mikä tekee Flandersista ärsyttävän?
8
2340
Vastaukset
- Hihku...
Musta se on yksi sarjan hauskimmista hahmoista, tosi nössö.
- Homer
Mun kaverin mielestä se on ärsyttävä enkä tajua miksi ja hän ei kerro joten kaikki Flandersia vihaavat saavat nyt listata mikä tekee siitä ärsyttävän kun en tajua...
Heh, nössö. Totta xD - Maynard&Zed
Homer kirjoitti:
Mun kaverin mielestä se on ärsyttävä enkä tajua miksi ja hän ei kerro joten kaikki Flandersia vihaavat saavat nyt listata mikä tekee siitä ärsyttävän kun en tajua...
Heh, nössö. Totta xDFlandersissa ärsyttää se, että hän on nössö jeesushiippari, eli hänhän on republikaanin perikuva ;)
- lyyli
Homer kirjoitti:
Heh, nössö. Totta xD... että sarja on simpsonien, useimmiten homerin näkökulmasta kirjoitettu, ja katsoja samastuu homeriin. Homer on kateellinen Flandersille hänen perheestään, elintasostaan, ja taitaapa homer vieroksua myöskin flandersin uskonnollisuutta, joka sarjassa esitetään ajoittain jossain määrin tekopyhyytenä. Lisäksi Flandersin ja Homerin välillä on ajoittain konflikteja, jotka onnistuvat rassaamaan homerin jo ennestään lyhyttä pinnaa. Homer ei pidä Flandersistä -> katsoja samastuu Homeriin -> katsoja ei pidä Flandersista.
- Xara
Hän on ruma viiksekäs ällöttävä ylilempeä ja mukasymppis G-sustelija, jolla on kamala nasaaliääni.
- Starre
Taidan olla vähän tyhmä, mutta millainen on nasaali ääni?
- make
Starre kirjoitti:
Taidan olla vähän tyhmä, mutta millainen on nasaali ääni?
Nasaaliääni tarkoittaa Nylon Beat - tyyppistä (ärsyttävää) nenä-ääntä.
- Jaku-1
Ned Flanders on välillä hauskakin tyyppi mutta aina ärsyttävän siitä tekee just joku että se on semmonen "jeesus-hiipari", outo rukoilija ja semmonen. ja sitten kun se sanoo aina sillä tyhmällä äänellään: "oukkelis doukkelis" tai jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466