Naapurillani on Teslan sähköauto. Hän kertoi, ettei Viking Line suostunut ottamaan hänen autoaan laivaan. Sen tietysti ymmärtää, jos auto syttyisi laivassa palamaan, kun sähköauton palon sammutus kestää viikon.
Sähköauto laivaan ?
27
1367
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi Silja ottaa myös sähköautoja, tilaa laivalippusi sieltä.
- Anonyymi
Siis vain Viking Line ajattelee asiakkaiden turvallisuutta.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17741161k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sähköauto ei sovellu muutoinkaan matka-autoksi. Kaupassa käyntiin kaupunkialueella voi olla ihan passeli.
- Anonyymi
Miksi sinun pitää valehdella?
- Anonyymi
Jos ajat Teslalla, tuet venäjän sotaa.
- Anonyymi
Patteriautothan voi palon sattuessa tiputtaa suoraan mereen. Laivoihin pitää vaan tehdä pudotus-luukku sähköautoille.
- Anonyymi
Tai ne voi ajaa rampin vierestä mereen jo ennen laivaan menoa.
- Anonyymi
Siis joku oikeesti uskaltaa lähtee sähköautolla ulkomaille.Täytyy kyl olla hyvät vakuutukset.Lähikauppaan mennes kiva ja hiljanen peli.
- Anonyymi
Niin edullista ajoa että kannattaa ajaa Haaparannan kautta 👍
- Anonyymi
Vuokraamosta paloturvallinen auto ulkomaille lähtiessä.
- Anonyymi
Tornion kautta sitten.
- Anonyymi
Kestääkö akku josmlaitaa lämpöö pakkasellakin
- Anonyymi
Hommaa pilkkihaalarit.
Etulasi irti niin ei jäätyminen haittaa näkyvyyttä
- Anonyymi
Olen suunnattoman vahingoniloinen.
- Anonyymi
Kommareiden halpaan menneet ihmiset lähinnä säälittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommareiden halpaan menneet ihmiset lähinnä säälittää.
Tämä ilmastoöyhötys on kommareiden käsialaa. Pitää muistaa että se aate on vaikuttanut sadan miljoonan ihmisen kuoleman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ilmastoöyhötys on kommareiden käsialaa. Pitää muistaa että se aate on vaikuttanut sadan miljoonan ihmisen kuoleman.
Ilmasto on muuttunut, sen näkee kyllä, mutta vihervassujen öyhötys on jotain käsittämätöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmasto on muuttunut, sen näkee kyllä, mutta vihervassujen öyhötys on jotain käsittämätöntä.
He ajattelevat että kun Suomi tekee itsarin, tämä pelastaa ilmaston.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He ajattelevat että kun Suomi tekee itsarin, tämä pelastaa ilmaston.
Näin hulluja ajatellaan punikkien ajatuspajoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He ajattelevat että kun Suomi tekee itsarin, tämä pelastaa ilmaston.
Puolassa yksi hiilivoimala tuottaa saman verran päästöjä kuin koko Suomi yhteensä.
- Anonyymi
Jos patteriauto seisoo päivän lataamatta autokannella, paljon se syö akkua tuona aikana?
- Anonyymi
Ei syö akkua, sillä ei ole hampaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei syö akkua, sillä ei ole hampaita.
Se alkaa syödä laivan rakenteita suureen sähkönälkäänsä
- Anonyymi
Mulla vanha Pösö J5 asuntoauto , marraskuussa jätän talvisäiliöön ja huhtikuussa ulos.- Akuista kaapelit sinä aikana irti .- Hyvin on aina talven jälkeen lähtenyt käyntiin :)
Rumatikki - Anonyymi
Viking ottaa sähköautoja laivaan, paitsi viallisia tietenkin. Sähköautohan ei itsestään syty palamaan, vaan se vaatii jonkin ulkopuolisen "sytyttäjän". Mutta koska polttomoottoriauto voi syttyä, on hirvittävä riski, jos sen viereen on pysäköity sähköauto. Miksei muuten sähkiksiä laiteta eri paikkaan kauas polttiksista?
- Anonyymi
Eiköhän se palava bensavehjekin sytytä vieressään olevan toisen bensavehkeen. Kumpi sitten syttyy nopeammin palossa, akku auton rungon sisällä, vaiko bensa peltipöntössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579