Sähköauto laivaan ?

Anonyymi-ap

Naapurillani on Teslan sähköauto. Hän kertoi, ettei Viking Line suostunut ottamaan hänen autoaan laivaan. Sen tietysti ymmärtää, jos auto syttyisi laivassa palamaan, kun sähköauton palon sammutus kestää viikon.

27

1367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi Silja ottaa myös sähköautoja, tilaa laivalippusi sieltä.

      • Anonyymi

        Siis vain Viking Line ajattelee asiakkaiden turvallisuutta.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17741161k

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sähköauto ei sovellu muutoinkaan matka-autoksi. Kaupassa käyntiin kaupunkialueella voi olla ihan passeli.

    • Anonyymi

      Miksi sinun pitää valehdella?

      • Anonyymi

        Jos ajat Teslalla, tuet venäjän sotaa.


    • Anonyymi

      Patteriautothan voi palon sattuessa tiputtaa suoraan mereen. Laivoihin pitää vaan tehdä pudotus-luukku sähköautoille.

      • Anonyymi

        Tai ne voi ajaa rampin vierestä mereen jo ennen laivaan menoa.


    • Anonyymi

      Siis joku oikeesti uskaltaa lähtee sähköautolla ulkomaille.Täytyy kyl olla hyvät vakuutukset.Lähikauppaan mennes kiva ja hiljanen peli.

    • Anonyymi

      Niin edullista ajoa että kannattaa ajaa Haaparannan kautta 👍

    • Anonyymi

      Vuokraamosta paloturvallinen auto ulkomaille lähtiessä.

    • Anonyymi

      Tornion kautta sitten.

    • Anonyymi

      Kestääkö akku josmlaitaa lämpöö pakkasellakin

      • Anonyymi

        Hommaa pilkkihaalarit.
        Etulasi irti niin ei jäätyminen haittaa näkyvyyttä


    • Anonyymi

      Olen suunnattoman vahingoniloinen.

      • Anonyymi

        Kommareiden halpaan menneet ihmiset lähinnä säälittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommareiden halpaan menneet ihmiset lähinnä säälittää.

        Tämä ilmastoöyhötys on kommareiden käsialaa. Pitää muistaa että se aate on vaikuttanut sadan miljoonan ihmisen kuoleman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ilmastoöyhötys on kommareiden käsialaa. Pitää muistaa että se aate on vaikuttanut sadan miljoonan ihmisen kuoleman.

        Ilmasto on muuttunut, sen näkee kyllä, mutta vihervassujen öyhötys on jotain käsittämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmasto on muuttunut, sen näkee kyllä, mutta vihervassujen öyhötys on jotain käsittämätöntä.

        He ajattelevat että kun Suomi tekee itsarin, tämä pelastaa ilmaston.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ajattelevat että kun Suomi tekee itsarin, tämä pelastaa ilmaston.

        Näin hulluja ajatellaan punikkien ajatuspajoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ajattelevat että kun Suomi tekee itsarin, tämä pelastaa ilmaston.

        Puolassa yksi hiilivoimala tuottaa saman verran päästöjä kuin koko Suomi yhteensä.


    • Anonyymi

      Jos patteriauto seisoo päivän lataamatta autokannella, paljon se syö akkua tuona aikana?

      • Anonyymi

        Ei syö akkua, sillä ei ole hampaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei syö akkua, sillä ei ole hampaita.

        Se alkaa syödä laivan rakenteita suureen sähkönälkäänsä


    • Anonyymi

      Mulla vanha Pösö J5 asuntoauto , marraskuussa jätän talvisäiliöön ja huhtikuussa ulos.- Akuista kaapelit sinä aikana irti .- Hyvin on aina talven jälkeen lähtenyt käyntiin :)

      Rumatikki

    • Anonyymi

      Viking ottaa sähköautoja laivaan, paitsi viallisia tietenkin. Sähköautohan ei itsestään syty palamaan, vaan se vaatii jonkin ulkopuolisen "sytyttäjän". Mutta koska polttomoottoriauto voi syttyä, on hirvittävä riski, jos sen viereen on pysäköity sähköauto. Miksei muuten sähkiksiä laiteta eri paikkaan kauas polttiksista?

      • Anonyymi

        Eiköhän se palava bensavehjekin sytytä vieressään olevan toisen bensavehkeen. Kumpi sitten syttyy nopeammin palossa, akku auton rungon sisällä, vaiko bensa peltipöntössä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe