Vaikka osaltamme onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan taholtamme kuitenkin todeta, että Tuurin saunassa panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta viimeaikaisia absurdeja väittämiä.
Tuurin Saunassa
12
762
Vastaukset
- Anonyymi
Taas nauretaan kippurassa. toi on todella hyvä
Palstavahti fani - Anonyymi
kyllä oli hyvä sauna ...kiitoksia kaikille komistuksille,,,,,nähdään ja nautitaan
- Anonyymi
Kotkassa uusi par 3 golf kenttä, santalahdesta n 10 km
Ei creencardia ei jäsen maksuja vauvasta vaariin
Par 3 9 reikää Vain 8 euroa
E passi smartum pankkisiirto mobilpay
OS Jokipolku62 koivula kotka - Anonyymi
Mulla on rumatikki mukana saunassa.
- Anonyymi
Se on hyvä tehdä niin , että ottaa mukaansa saunaan. Rumatikki on erittäin suosittu kapine varkaille,
Syksyllä varastavat eniten, kun talvi on tulossa. - Anonyymi
Minä otan aina kytkimenumpivauhtipyörän mukaani saunaan ,kyllä siittä riittää juttua alalauteella .
- Anonyymi
Minä käyn aina naisten saunassa rumatikin kanssa Rauhalahdessa.
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Olin lauteiten alla, oli hyvät näkymät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin lauteiten alla, oli hyvät näkymät.
Tuurissa on miestenpuolella Alde miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuurissa on miestenpuolella Alde miehiä.
Onko siellä reinoille varattu oma vuoro?
- Anonyymi
Joo kyllä varasin yöllä klo 01;36 meille saunan Rauhalahdesta , kun tuli suuri ikävä Reinoani.
Palstavahti Kuopiosta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6052172- 1081088
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,211035Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4907Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 81812
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89742- 63725
- 65563