Vaikka osaltamme onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan taholtamme kuitenkin todeta, että Tuurin saunassa panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta viimeaikaisia absurdeja väittämiä.
Tuurin Saunassa
12
653
Vastaukset
- Anonyymi
Taas nauretaan kippurassa. toi on todella hyvä
Palstavahti fani - Anonyymi
kyllä oli hyvä sauna ...kiitoksia kaikille komistuksille,,,,,nähdään ja nautitaan
- Anonyymi
Kotkassa uusi par 3 golf kenttä, santalahdesta n 10 km
Ei creencardia ei jäsen maksuja vauvasta vaariin
Par 3 9 reikää Vain 8 euroa
E passi smartum pankkisiirto mobilpay
OS Jokipolku62 koivula kotka - Anonyymi
Mulla on rumatikki mukana saunassa.
- Anonyymi
Se on hyvä tehdä niin , että ottaa mukaansa saunaan. Rumatikki on erittäin suosittu kapine varkaille,
Syksyllä varastavat eniten, kun talvi on tulossa. - Anonyymi
Minä otan aina kytkimenumpivauhtipyörän mukaani saunaan ,kyllä siittä riittää juttua alalauteella .
- Anonyymi
Minä käyn aina naisten saunassa rumatikin kanssa Rauhalahdessa.
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Olin lauteiten alla, oli hyvät näkymät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin lauteiten alla, oli hyvät näkymät.
Tuurissa on miestenpuolella Alde miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuurissa on miestenpuolella Alde miehiä.
Onko siellä reinoille varattu oma vuoro?
- Anonyymi
Joo kyllä varasin yöllä klo 01;36 meille saunan Rauhalahdesta , kun tuli suuri ikävä Reinoani.
Palstavahti Kuopiosta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067718Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733571Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322057Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221906- 361679
- 441494
- 551452
- 221441