Postin auto tuo postilaatikkooni mainoksia ja ilmaisia sanomalehtiä. Samalla pakokaasuja pääsee ilmakehään ja ilmastonmuutos kiihtyy. Käyn hakemassa mainokset ja lehtiset ja heitän ne suoraan roskikseen. Jonain päivänä roska-auto tulee pakokaasuineen tyhjäämään roskikseni ja kuskaa paperit etapille poltettavaksi.
Paljon tulee näillekin paperinipuille kilometrejä ja päästöjä sekä hiilijalanjälkiä. Sitä ennen painokoneet on kuluttaneet sähköä. Paperin valmistukseen on kaadettu puita ja saastutettu luontoa. Sitten vielä polttolaitoksessakin syntyy päästöjä, joskin pieni prosentti muuttuu sähköksi, mutta vain pieni.
Mikä järki tällaisessa prosessissa on. Metsää hakataan, että saadaan paperia, josta mainoksia, jotka poltetaan. Ja hirveä rekkaralli tähän päälle. Ei ymmärrä. Kauhea hiilijalanjälki mainoslehtisellä, jota ei kukaan lue. Lopputuloksena savua ja hiilidioksiidia sekä ilmastonmuutos.
Eikö tämänkin prosessin voisi jättää väliin. Säästyisi paljon energiaa ja päästöjä.
Hölmölän hommaa tämäkin
22
244
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä horiset! Minä ainaki luen mainokset.
- Anonyymi
Kyllä niitä luetaan vaikka sinä et lue
- Anonyymi
Taidat olla boomeri.
- Anonyymi
Laita laatikkoosi EI MAINOKSIA/EI ILMAISJAKELUA kyltti.
Voi tehdä itse tai itse ostin valmiin Prisman suutarista.- Anonyymi
Jaa että pitäis itte maksaa jostain kyltistä tai vaivautua tekemään. Hei mun vapaa-ajalla on hintansa, ja se on 100 euroa tunti että mä nostan perseeni ja alan tehdä tuollaista. Sitten teen tai tilaan kyltin jos joku mulle siitä maksaa. Nii, jääpi tekemättä kun ei se kuulu mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että pitäis itte maksaa jostain kyltistä tai vaivautua tekemään. Hei mun vapaa-ajalla on hintansa, ja se on 100 euroa tunti että mä nostan perseeni ja alan tehdä tuollaista. Sitten teen tai tilaan kyltin jos joku mulle siitä maksaa. Nii, jääpi tekemättä kun ei se kuulu mulle.
Älä sitten kitaja turhista. Persaukisuutesi ei ole meidän muiden vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita sitten vaikka teipinpätkä ja kirjoita tussilla, äläkä valita.
- Anonyymi
Juu ja samat ilmaisjakelulehdet/mainokset saa netistä lukea, ilman jakelua ja pakokaasuja : (/) ; DD
- Anonyymi
Tunge se netti hanuriis.
- Anonyymi
Puhut asiaa.
- Anonyymi
Hölmö aloittaja.
- Anonyymi
Sanoo hän joka on hölmö itte.
- Anonyymi
Oot itekki hölmö
- Anonyymi
Posti jakaa ilmaisjakelut kilpailiat pankkien ja verotoimiston kirjeet ja muitakin kirjeitä
- Anonyymi
Postin auton kyljes lukee. Ympäristö ystävällinen kuljetus.
- Anonyymi
Juu, Suomi on hölmöä,.tuetaan työttömänä oloa, ettei tartte töihin mennä, sitten maksetaan takuueläkkeitä semmoisille, joita työnteko ei ole kiinnostanut!
- Anonyymi
Juu ja roskat lajitellaan eri astioihin, jotta saadaan pelastettua maapallo, niitä käy sitten tyhjentämässä neljä eri autoa!Surkuhupaisaa!
- Anonyymi
Postin jakeluautot on tosi vanhoja dieseleitä ajettu 200- 300tuhatta vuosiluku on auton ovessa
- Anonyymi
Italiasta kuljetetaan laivalla jätteitä tänne poltettavaksi. Ihme ku vihreille se on ok.
- Anonyymi
Eikö niillä ny muka oo vielä niitä kolmepyöräisiä akkumopoja
- Anonyymi
Älä huoli,posti ei enää tuo mainoksia ja sanomalehteä,roska autokaan ei enää tule pakokaasuineen eikä vie mitään etapille.Painokoneet on kiinni ja metsääkään ei hakata eikä ole rekkaralliakaan.Lopputulos on aivan ihku ,ei mene energiaa ja päästöjä,nih.
- Anonyymi
Demareilla on liikaa valtaa, niille on pääasia että on mahdollisimman paljon työpaikkoja ja kaikki tekee mahdollisimman vähän töitä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876