Yle kertoo tapauksesta, jossa 40-vuotiasta henkilöä ei poistettu seurakunnan kerhotoiminnasta Vaasassa, vaikka tämä pyysi kymmenvuotiasta tyttöä yökylään. Tämä huolimatta siitä, että edellisestä pedofiliaepäilystä Vaasan seurakunnissa on vain muutama kuukausi.
https://yle.fi/a/74-20017496
https://eroakirkosta.fi/
Yle: Jälleen pedofiliaepäily kirkossa
7
1282
Vastaukset
- Anonyymi
Kirkkoherra toivottaa hänet tervetulleeksi seurakunnan aikuisten toimintaan. Ovatko vanhukset vaarassa?
- Anonyymi
Sanotaan että ihminen muuttuu ala-koulu ikäiseksi kun tarpeeksi vanhenee,no onko pedofiilit vanhan lihan perässä juoksioita?? Senhän tietää kaikki että eivät ole.Ei pidä olla huolissaan vanhusten puolesta tässä asiassa.
- Anonyymi
Isä tyrmistyi seurakunnan toiminnasta ja teki kantelun oikeusasiamiehelle, myös lapsiasiavaltuutettu moittii seurakuntaa. https://yle.fi/a/74-20018037
- Anonyymi
Kirkolla on tavallisesti näissä sellainen lähestymistapa, että esitetään kuin mitään ei olisi tapahtunut ja yritetään vaieta asia kuoliaaksi. Tapauksia on useita vuodessa, mutta enpä ole kertaakaan nähnyt yhdenkään piispan kommentoivan asiaa, saati sitten kirkon pahoittelevan tapahtunutta. Korkeintaan toimittajan työntäessä mikrofonin naamalle joku paikallinen kyky saa soperrettua jotain "yritämme parantaa" -vastausta.
- Anonyymi
Te olitte läsnä kun minä olin sairas,sanoo juutalainen jeesus uudessa testamentissaan.Kas Kas, eikö kirkoissa paasata juuri edellä mainitusta sekä juutalaisten jumalasta.Mites kävi Portugalissa? Oisko viikko tai 2 kun pedofiilit jäi kiinni katollisessa seurakunnassa kun taas papit sekä muut kirkon työntekijät olivat RAISKANNEET tuhansia esimurrosikäisiä poikia(alttari-pojat olivat suosittuja uhreja).Ranskan pedofiili skandaali tuli julki joulukuussa -21. Mietin sellaista juttua,kun kastetodistuksessa(olen syntynyt-67)jonka revin aikoinani,lukee että:Laskekaa lapset tyköni,älkää estelkö heitä sillä semmoinen on jumalan valtakunta sanoo jeesus juutalainen.Kirkoissa paasataan juutalais jeesuksesta sekä sen faijasta,niin mistä papisto sekä muu henkilö-kunta saa himonsa raiskata 5-12 vuotiaita poika lapsia? Oisko sittenkin niin että,laskekaa lapset tyköni.....Jos ajattelet että ei voi olla niin,puolestaan kysyn mitä hyvää juutalais jeesus on sinulle tehnyt? Tai oletko nähnyt? Jos raamattu onkin kierojen kirja,voi olla kirjailen minä. Minä olen eronnut kirkosta ja kehoitan muitakin tekemään niin jo pelkästään moraalisista syistä.5-12v. Lasten näpelöinti on VÄÄRIN ja olipa opettajana kuka tahansa niin vastuuseen on saatava.Minut raiskattiin juutalais jeesukseen toimesta 5 vuotiaana,mulle tuli eka orkku sekä:luki ja kirjoitus häiriö,tarkkaavaisuus häiriö,levottomuus ala-sekä ylä-asteella.Joten kysymys pedofiilien raiskauksista on paljon kattavampi(nekatiivisessa mielessä)kun moni osaa edes ajatella.No minä löysin Buddhalaisuuden ja olen siitä asiasta onnellinen,kiitos että luit kirjotukseni.
- Anonyymi
Pasi Palmu. Eikö tämä sama mies kylvettänyt jotain pikkutyttöä seurakunnan leirillä
- Anonyymi
Miksi Lari Launosen kirjoituksista puhutaan, kun on sekaantunut pikkutyttöön.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881277Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341018- 68954
- 39877
- 71843
- 83817
- 66812
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53797Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764