USA haluaa sotia

Anonyymi-ap

Vuonna 2003 teeskenteli ja pakotti muut teeskentelemään, että joku uhkaa sitä. Aloitti teurastuksen ja tappamisen.

Nyt teeskentelee, että kiina olisi jotain palloja löhetellyt.

Usa uhkailee kiinaa. Miksi usa haluaa lopettaa elämän.

Eikö muita pelota.

8

1307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä Irakissa kehiteltiin monenlaisia massatuhoaseita USA:n, Israelin sekä Euroopan kristillisten maiden tuhoksi. He ehtivät aika pitkälle tutkimuksissaan ja joutuivat lopettamaan kehittelemisen. Sitten joukkotuhoaseita kehiteltiin Ukrainassa, ja Bideen poika Huntti oli siinä sijoittajana - kuinkas muuten, kohteena slaavilaiset... Mutta taisi epäonnistua taas, kiitos Putlerin. Mutta vuonna 2003 keväällä mummo sai profetian, jonka hän lähetti eteenpäin ja outoa, sen jälkeen alkoi tapahtumien vyöry lähi-idässä.

"Sinun avullasi minä hyökkään rosvojoukkoa vastaan, Jumalani avulla minä ryntään ylitse muurin. (2 Sam. 22 jae 30),
      Sinun avullasi minä hyökkään rosvojoukkoa vastaan; Jumalani avulla minä ryntään ylitse muurin.
      (Psalmi 18 jae 29)." Profetia kulkeutui suoraan George W. Bushille, että profetian mukaan he tulevat voittamaan "pahan akselin" eli ryntäävät rosvojen kimppuun . Suomi vetäytyi lännen koalitiosta ja PM Jäätteenmäki joutui eroamaan virastaan, vaikka Tarja oli hänet siihen tehtävään valinnut.
      Bush varmaan luetti profetiaviestin uskonnollisella neuvonantajallaan ja sai häneltä siunauksen. Siitä alkoi 20. maaliskuuta 2003 hyökkäys
      ja Saddam pidätettiin, mutta paljon pahaakin tapahtui ja molemmilla puolilla uhrit olivat erittäin suuret. Irakin sota päättyi 18.12.2011.

Lisätietoa englanniksi https://en.wikipedia.org/wiki/Iraq_and_weapons_of_mass_destruction
      Bushin hengellinen isä Billy Graham : https://fi.wikipedia.org/wiki/Billy_Graham#Politiikka

• Anonyymi

Siellä ei ollut mitään joukkotuhoaseita. Öljyn perässä se suuri saatana taas...

• Anonyymi

sotia pitää, että talous pysyy kunnossa. Ei se sen ihmeellisempää ole. Nothing personal.

• Anonyymi

Joku taisi hyökätä New Yorkin kimppuun usealla lentokoneella 2001 ? Eikö muistunut mieleen, ei ne kuvitelleet vaan ? Taisivat olla Saudeja ja Syyrian kansalaisia ? Oli väärä paikka hyökätä Irakiin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku taisi hyökätä New Yorkin kimppuun usealla lentokoneella 2001 ? Eikö muistunut mieleen, ei ne kuvitelleet vaan ? Taisivat olla Saudeja ja Syyrian kansalaisia ? Oli väärä paikka hyökätä Irakiin ?

Miten ne lentokoneet on pääsyt sinne ilmatilaan hyökkäämään? Jos ei niille annettu lupaa"hyökätä"

• Anonyymi

Venäjä ei halua sotia.

• Anonyymi

Venäjällä on vain rauhanohjuksia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      291
      6357
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2009
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1225
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      167
      1141
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1001
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      50
      991
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe