Millä on käteni ottaa silikonit pois hytin ulkopuolelta saumoista ettei tule naarmuja.
Kyse siis tuon otsakyhmyn saumoista. Ei katolta vaan sivuista pystyssumat.
Dethleffsin silikonisaumojen poisto
1
713
Vastaukset 1
- Anonyymi
Toivottavasti siellä ei ole silikonia, koska sitä ei kuulu matkailulaitteiden ulkopinnoilla olla. Butyylimassa on alkuperäinen tiiviste ja sen poistoon ei oikein yhtä ainoaa patenttikonstia ole. Se riippuu onko leveä vai kapea sauma. Esimerkiksi kattoluukun vaihdossa vanhojen massojen poistoon toimii akkupora johon laitetaan vaikkapa puutikku. Sitä tikkua aletaan pyörittämään tiivistemassassa koneella, jolloin massa alkaa takertua tikkuun lumipalloefektin lailla. Eikä jää naarmuja. Mutta kuten sanottu se ei toimi joka kohdassa välttämättä. Mutta älä laita silikonia ainakaan tilalle, eikä sikaflexiä tms liimaavaa ainetta. Butyylimassa ja rullalla oleva butyylinauha ovat ainoita oikeita tiivistemateriaaleja ulkopinnoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525