Harvoin saa nähdä yhtä kallista romua, kuin ensiavun risteyksessä tänään. Porsse ja Mersu ottivat keulojen kestävyydestä mittaa, en osaa sanoa, kumpi oli pahemmin rutus, mutta taitavat molemmat mennä lunastukseen. Poliisille vaihtelua, mopopoikien jahtaamiseen.
Kallista romua.
9
77
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottovasti sait näyttäviä kuvia. On aina osapuolille kiusallista kun kuvataan varsinkin kun oli porsse. Tuo Mersu nyt ei ole mikään ihme. Sen pelliä rytisee tämän tästä ja uutta saa halvalla.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17744177E
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei oo tapana kuvailla onnettomuuksia, ku olen pikemminkin "ensimmäisenä" auttamassa ohikulkijana, ennen ammattilaisten paikalle tuloa. Tällä kertaa vain ohikulkijana ja lapsen kanssa. Katson kyllä kuvia, jos lehtiin ilmestyy. Molemmat oli aika pakasta vedettyjä. Tiedän kyllä tuollaisen kuvaajan onnettomuus paikoilta ja olen vähän yrittänyt puhua "järkeä", en tosin kattonu rekkaria, et oliko hän nyt itse osallisena tällä kertaa.
- Anonyymi
Joo, joku oli huutanut, onko lanssi jo soitettu ( ensiapuun 20m). Ei se porshe kyllä ihan 50 ajanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, joku oli huutanut, onko lanssi jo soitettu ( ensiapuun 20m). Ei se porshe kyllä ihan 50 ajanut.
Oli noukka aika sisälle menny, luulis noin tyyriin vehkeen olevan kestävämpi. Veikkaasin 65km/h. Hakikohan joku pyörätuolia sisältä? Ohimennessäni oli hinausta jo paikalla.
- Anonyymi
Ei nyt ihan täysjärkinen, kun kaahaa noin hullun lailla kun porukkaa tulee samaan aikaan töihin. Lyhyt matka ainakin verikokeisiin.
- Anonyymi
Entinen mopopoika jäi kii het.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entinen mopopoika jäi kii het.
Oliko tämä partion kommentti?
- Anonyymi
oli varmaan sitten chicken-run, ja kumpikaan ei väistänyt testattiin vain törmäystyynyjen tehokkuutta nokkakolarissa='
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388