Julistetaan että saat sellaisena syntisenä tulla Jumalan luokse.

Ja monesti kuulee että uskova saa pysyä samanlaisen loppuun asti.

Mutta eikö sitten olleet nuo jotka Paavalin kanssa kulkeneet oikeita uskovia kun ne eivät pysyneet samanlaisia syntisiä saastaisia loppuun asti >>

Tit. 3:3

Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.

Ko.l 3
5 Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta,
6 sillä niiden tähden tulee Jumalan viha,
7 ja niissä tekin ennen vaelsitte, kun niissä elitte.

16

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suosittelen Jeesuksen evankeliumin julistamiista taivasten valtakunnan tulemisesta maan päälle Paavalin evankeliumin sijasta, niin katoaa kaikki synti!

• Olet aikamoinen höpöttäjä..

Kuka sanoi sinulle ??

Luuk. 15:7

Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

Luuk. 15:10

Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen."

Luuk. 11:32

Niiniven miehet nousevat tuomiolle yhdessä tämän sukupolven kanssa ja tulevat sille tuomioksi; sillä he tekivät parannuksen Joonaan saarnan vaikutuksesta, ja katso, tässä on enempi kuin Joonas.

Luuk. 13:3

Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte.

Luuk. 13:5

Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte."

Luuk. 13:14

Mutta synagoogan esimies, joka närkästyi siitä, että Jeesus paransi sapattina, rupesi puhumaan ja sanoi kansalle: "Kuusi päivää on, joina tulee työtä tehdä; tulkaa siis niinä päivinä parannuttamaan itseänne, älkääkä sapatinpäivänä".

Luuk. 13:32

Niin hän sanoi heille: "Menkää ja sanokaa sille ketulle: 'Katso, minä ajan ulos riivaajia ja parannan sairaita tänään ja huomenna, ja kolmantena päivänä minä pääsen määräni päähän'.

Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen."

Luuk. 16:30

Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.

Luuk. 17:15

Mutta yksi heistä, kun näki olevansa parannettu, palasi takaisin ja ylisti Jumalaa suurella äänellä

Luuk. 24:47

ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.

• Savis kirjoitti:

Olet aikamoinen höpöttäjä..

Kuka sanoi sinulle ??

Luuk. 11:32

Niiniven miehet nousevat tuomiolle yhdessä tämän sukupolven kanssa ja tulevat sille tuomioksi; sillä he tekivät parannuksen Joonaan saarnan vaikutuksesta, ja katso, tässä on enempi kuin Joonas.

Luuk. 13:3

Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte.

Luuk. 13:5

Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte."

Luuk. 13:14

Mutta synagoogan esimies, joka närkästyi siitä, että Jeesus paransi sapattina, rupesi puhumaan ja sanoi kansalle: "Kuusi päivää on, joina tulee työtä tehdä; tulkaa siis niinä päivinä parannuttamaan itseänne, älkääkä sapatinpäivänä".

Luuk. 13:32

Niin hän sanoi heille: "Menkää ja sanokaa sille ketulle: 'Katso, minä ajan ulos riivaajia ja parannan sairaita tänään ja huomenna, ja kolmantena päivänä minä pääsen määräni päähän'.

Luuk. 16:30

Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.

Luuk. 17:15

Mutta yksi heistä, kun näki olevansa parannettu, palasi takaisin ja ylisti Jumalaa suurella äänellä

Luuk. 24:47

ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.

Mark. 1:4

niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.

Mark. 1:15

ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".

Mark. 6:12

Niin he lähtivät ja saarnasivat, että oli tehtävä parannus.

Luuk. 3:3

Ja hän vaelsi kaikissa seuduissa Jordanin varrella ja saarnasi parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi,

Luuk. 3:8

Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä, älkääkä ruvetko sanomaan mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham', sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.

Luuk. 4:23

Niin hän sanoi heille: "Kaiketi aiotte sanoa minulle tämän sananlaskun: 'Parantaja, paranna itsesi'; 'tee täälläkin, kotikaupungissasi, niitä suuria tekoja, joita olemme kuulleet tapahtuneen Kapernaumissa'."

Luuk. 5:32

En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä parannukseen."

Luuk. 10:13

Voi sinua, Korasin! Voi sinua, Beetsaida! Sillä jos ne voimalliset teot, jotka teissä ovat tapahtuneet, olisivat tapahtuneet Tyyrossa ja Siidonissa, niin nämä jo aikaa sitten olisivat säkissä ja tuhassa istuen tehneet parannuksen.

• Savis kirjoitti:

niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.

ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".

Ja hän vaelsi kaikissa seuduissa Jordanin varrella ja saarnasi parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi,

Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä, älkääkä ruvetko sanomaan mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham', sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.

Luuk. 4:23

Niin hän sanoi heille: "Kaiketi aiotte sanoa minulle tämän sananlaskun: 'Parantaja, paranna itsesi'; 'tee täälläkin, kotikaupungissasi, niitä suuria tekoja, joita olemme kuulleet tapahtuneen Kapernaumissa'."

Luuk. 5:32

En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä parannukseen."

Luuk. 10:13

Voi sinua, Korasin! Voi sinua, Beetsaida! Sillä jos ne voimalliset teot, jotka teissä ovat tapahtuneet, olisivat tapahtuneet Tyyrossa ja Siidonissa, niin nämä jo aikaa sitten olisivat säkissä ja tuhassa istuen tehneet parannuksen.

Matt. 3:2

ja sanoi: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".

Matt. 3:8

Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä,

Matt. 3:11

Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.

Matt. 4:17

Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".

Matt. 8:7

Hän sanoi hänelle: "Minä tulen ja parannan hänet".

Matt. 11:20

Sitten hän rupesi nuhtelemaan niitä kaupunkeja, joissa useimmat hänen voimalliset tekonsa olivat tapahtuneet, siitä, etteivät ne olleet tehneet parannusta:

Matt. 11:21

"Voi sinua, Korasin! Voi sinua, Beetsaida! Sillä jos ne voimalliset teot, jotka ovat tapahtuneet teissä, olisivat tapahtuneet Tyyrossa ja Siidonissa, niin nämä jo aikaa sitten olisivat säkissä ja tuhassa tehneet parannuksen.

Matt. 12:41

• Anonyymi

Synnit eivät katoa maailmasta ennenkuin Jeesus on tullut pelastamaan meidät synnin kuoleman ja perkeleen vallasta. Kukaan ei pääse taivaaseen synteineen,

• Anonyymi kirjoitti:

Synnit eivät katoa maailmasta ennenkuin Jeesus on tullut pelastamaan meidät synnin kuoleman ja perkeleen vallasta. Kukaan ei pääse taivaaseen synteineen,

Näin se on . Ja sentakia on järkyttävä kun kuulee nuo jotka julistavat että uskova pysyvät synnissä loppuun asti.

• Anonyymi

Minä en tunne yhtään ihmistä, joka olisi tullut synnittömänä Jeesuksen luokse.

• Minäkään en tunne . Mutta olen kyllä lukenut niistä jotka on muuttunut täysin Kristuksen kaltaisia Oikeissa Herätyksen kautta. Täytyy tulla synnintuntoa nääs. Oletko kuullut että jossain olis sellainen Herätys jossain joka muutta ihminen. Onko Jumala lopettanut antamaan oikeita Herätyksiä kokonaan, kun he rakastui vääryyteen ?? Onko vielä mahdollisuus että tulee Suomen Oikea Herätys ? Vai onko antikristukset saaneet Jumala vetäytymään Pois ??

• Anonyymi

Pirun vaikeaa kun se hippi on piileskellyt jo 2000 vuotta teillä tietämättömillä, puhua pukahtamatta.

• Anonyymi kirjoitti:

Pirun vaikeaa kun se hippi on piileskellyt jo 2000 vuotta teillä tietämättömillä, puhua pukahtamatta.

No se järjestyy heti kun menet polville ja rukoilet näytäyty minulle. Voi olla että toivoit silloin ettet olisit uhonnut Hänelle..

• Anonyymi

Tulkoon nyt se jumala ensin tänne niin katotaan mikä se on miehiään. Ei oo paljon vaadittu, sillehän kaikki on mahdollista.

• Niin sanoi Appiukko myös uhoten . Puhuis nyt edes . Vastasin että kunpuhuu nin toivot ettei koskaan olis puhunut.

Appiukko tuli keittiöön sai sydänkohtauksen ja meni niin nopeasti ettei kukaan ehtinyt elvyttää..
        Jumala oli puhunut !!!!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin sanoi Appiukko myös uhoten . Puhuis nyt edes . Vastasin että kunpuhuu nin toivot ettei koskaan olis puhunut.

Appiukko tuli keittiöön sai sydänkohtauksen ja meni niin nopeasti ettei kukaan ehtinyt elvyttää..
        Jumala oli puhunut !!!!!

Perin vittumainen jumala sulla.
        Huonoo ruokaa teit?
        Parane pian.

• Anonyymi kirjoitti:

Perin vittumainen jumala sulla.
        Huonoo ruokaa teit?
        Parane pian.

En ollut paikkalla vaan hänen vaimo. Olen jo saanut Jeesukselta avun !! Toivon että sinä rakas saat myös pian avusi.

• Anonyymi

Voi viettelyksiä, viettelysten täytyy kyllä tulla, mutta voi sitä ihmistä jonka kautta ne tulevat. Parempi olisi hänelle myllynkivi kaulassa heitettynä mereen kuin että viettelisi yhdenkin näistä vähäisistä.

Joskus tulee sekin maailma, jossa tosiaan vallitsee teokratia ja syntejä on harvemmin kuin muulloin.

Silloin jos joku puhuu Mooseksen lakia vastaan hänet armotta kahden todistajan todistuksella tuomitaan kuolemaan.

• Aivan näin rakas ! Ei missään nimessä vastaan vaan puoleen me täytämme Mooseksen lakki rakastamalla vihollinen. Jumalan Rakkaudesta kaikki on kiinni ja Rakkauutta Häntä kohtaan !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4988
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2781
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2544
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1953
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1862
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1709
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      90
      1703
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1583
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1348
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1210
    Aihe