Seinäjoen valtatie 18, Vaasa- Jyväskylä- Viipuri ei ole kärkihanke? Voi itku... kuinka kepun Panda valtatielle nyt käykään.
Onneksi on VT16 ja VT13, sujuvaan matkailuun.
Seinäjoen valtatie
24
180
Vastaukset
- Anonyymi
sininen tie on paras reitti vaasasta jyväskylään
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17745107W
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Veneskosken-Kouran ohitus-oikaisutie on tärkein
Tuurin ja Ähtärin talouselämälle ja turismille. - Anonyymi
Kustannushyötysuhde oli jutun mukaan 0,49. Eli ei mitään järkeä toteuttaa. Suhdeluvun pitäisi olla yli 1, niin vasta silloin hankkeella olisi yhteiskunnallista hyötyä. Tässä tapauksessa kustannukset olisi huomattavasti suuremmat mitä hyödyt. Ei ole järkeä ostaa 1 eurolla hikistä 50 centin kolikkoa.
- Anonyymi
Multian hyötysuhde on mitä esität.
Elinkeinoelämä ja turismi liikkuvat nykyään kumipyörillä.
Haapamäenradan sähköistäminen Jyväskylään maksaa 95 milj, euroa, radan pohjatyöt 50 milj.
Uusi valtatie 18 Jyväskylään asti maksaa 75 milj. e.
Käyttöasteet……hyötysuhteet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multian hyötysuhde on mitä esität.
Elinkeinoelämä ja turismi liikkuvat nykyään kumipyörillä.
Haapamäenradan sähköistäminen Jyväskylään maksaa 95 milj, euroa, radan pohjatyöt 50 milj.
Uusi valtatie 18 Jyväskylään asti maksaa 75 milj. e.
Käyttöasteet……hyötysuhteet.Liikkukoot turismi ja elinkeinoelämä nyt vaikka millä tahansa pyörillä. Niin tuolla välillä sitä nyt vaan on rajallinen määrä, eikä se hyötysuhde nouse yli ykkösen, vaikka millä kulkuneuvolla tuota väliä kulkisi. Väki vaan ei riitä, yksinkertaista matematiikkaa.
- Anonyymi
Ei ole tarvetta uusille teille kunhan vanhat pysyvät edes kunnossa.
- Anonyymi
Vaikea laskea kun on niin
vaikea kulkea Alavudella ja Ähtäriin.
- Anonyymi
Tottahan valtatie 18 olisi yhteiskunnalle edullinen. Ei tarvitse vuosikymmeniin uusia päällystettä, kun ei tiellä ole liikennettä kuluttamassa pinnoitetta.
- Anonyymi
Pidetään nyt vaan olemassa olevat tiet kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidetään nyt vaan olemassa olevat tiet kunnossa.
Joku paikallinen ministeri sai satoja tuhansia sähköradan suunnitteluun Keuruulle päin.
Mikä oli hyötykerroin, kun junat ovat aina viikolla aivan tyhjiä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku paikallinen ministeri sai satoja tuhansia sähköradan suunnitteluun Keuruulle päin.
Mikä oli hyötykerroin, kun junat ovat aina viikolla aivan tyhjiä ?Samanlainen tapaus oli aikoinaan oli ratahanke 60 luvulla Saarijärvi Kannonkoski Haapajärvi, täysin tarpeeton.
- Anonyymi
Etelä~Nurmosta kaikki hyöty irti.
Mitä tilalle. - Anonyymi
Viipuri on suljettu seuraavat sata vuotta.
- Anonyymi
Vieläkö joku ihan vakavissaan olisi rakentelemassa metsään valtateitä, jossa ei ole mitään toimintaa?
Pidettäisiin niillä suunnittelurahoilla edes "sininen tie" kohtuullisessa kunnossa.- Anonyymi
Tuuria ja Ähtärin ei voi jättää yksin paitsioon.
Ruotsi-Vaasa-Seinäjoki-Tuuri,Ähtäri—Jyväskylä-Itä-Suomi.
Yritä lapualainen ymmärtää kokonaisuuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuuria ja Ähtärin ei voi jättää yksin paitsioon.
Ruotsi-Vaasa-Seinäjoki-Tuuri,Ähtäri—Jyväskylä-Itä-Suomi.
Yritä lapualainen ymmärtää kokonaisuuksia.Jees, totta puhut.
- Anonyymi
Varoja tarvitaan paitsi pandojen ylläpitoon myös mainontaan ja matkailusiltojen rakentamiseen esim. Ruotsin puolelta Vaasaan ja edelleen läpi maakunnan Seinäjoen kautta Ähtäriin.
Meillä on upea uusi laiva liikennöimässä Merenkurkussa, miksi emme hyödyntäisi sitä niin, että matkailijoille olisi tarjolla Vaasasta edelleen läpi maakuntien reittejä, joiden päätepisteenä olisi Ähtärin pandat ja eläinpuisto.- Anonyymi
Kukaan ei halua ahteriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei halua ahteriin.
Ähtäri on kuoleva kylä ja pian osa Alavuden kaupunkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ähtäri on kuoleva kylä ja pian osa Alavuden kaupunkia.
Turismi ryöpsähtää Vaasan uudelta laivalta.
Tuuri, Ähtäri, Seinäjoki, kiinnostaa kaikkia, paitsi lapualaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuuri, Ähtäri, Seinäjoki, kiinnostaa kaikkia, paitsi lapualaisia.Taas rannikolle valtaosa MEIDÄN tierahoistamme.
Tuuri ja Ähtäri elävät turismista.
Valtatie 18 on Suomenselän valtimo, mutta
osittainen
kylätietaso sapettaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuuri, Ähtäri, Seinäjoki, kiinnostaa kaikkia, paitsi lapualaisia.taitaa turistit ajella alahärmään powerparkkiin eikä ähtäriin.
- Anonyymi
>Turismi ryöpsähtää Vaasan uudelta laivalta.
Tuuri, Ähtäri, Seinäjoki, kiinnostaa kaikkia, paitsi lapualaisia.<
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391