Aivan alusta saakka puhuu kuin mies olisi hänen yksinoikeutensa. Voiko naisen omanarvontunto enää alemmas joskus vajota, ja voiko stalkkerimaisemmin käyttäytyä.
Brooken puheet Ridgestä hänen "kohtalonaan" ovat uuvuttavaa kuultavaa
3
149
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tämä jankkaa minen koskaan lopu. Montako kertaa noi on pettäny toisiaan, eronneet, menneet uudelleen naimisiin ja taas vannottu ikuista rakkautta... Eiih... Noi jatkaa tuota vielä ysikymppisinäki. Ja samojen vanhojen exien kanssa vehdataan, petetään erotaan ja naidaan. Sitten taas ollaan onnellisena koko loppuelämän.. Booring🥱
- Anonyymi
Minä en ainakaan Brookena kuolaisi enää tuollaisen miehen perään, joka ei tiedä, että kummanko naisen ottaa. Lapsellinen mies tuo Ridge on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan Brookena kuolaisi enää tuollaisen miehen perään, joka ei tiedä, että kummanko naisen ottaa. Lapsellinen mies tuo Ridge on.
etkö tiedä että ridgeä ja brookea huijattiin? Thomas huijasi omaa isäänsä. jos ja aika varmasti kun valhe paljastuu niin mä vähän luulen että ridge hyppää takaisin brooken syliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066