Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tunnen itseni naiseksi, miksi minua sorretaan

Anonyymi-ap

Olen syntynyt mieheksi ja kai minua nykyisin pidetään miehenä. Olen kuitenkin viime aikoina tuntenut itseni naiseksi. Miksi palkkani laskee jos vaihdan sukupuoleni naiseksi?

40

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Surullisia uutisia, mutta sukupuolta ei voi vaihtaa.
      :)

      • Anonyymi

        Kyllä voi, munat pois, siinä se.


      • Anonyymi

        Voe tokkiinsa! Sukupuolen vaihtaminen on nykyisin helppoa, aikuiselle. Jos ei ole epävarma ihminen, joka haluaa kokeilla välillä ja taas uudestaan. Olisi pitänyt laki tehdä sellaiseksi, että sukupuolensa voisi vaihtaa kerran kuukaudessa. Joku tietysti haluaisi, että vaihdoksen voisi tehdä kahdesti päivässä, mutta taitaa olla liikaa vaadittu se.

        Sukupuoli on mielipidekysymys. Oma päätös. Se ei ole biologiaa. Ja sukupuoli-identiteetin jokainen voi valita haluamassaan muodossa, samoin sukupuolen ilmaisun.

        Seksuaalinen suuntautuminen taas on biologiaa, jota ei voida koulutuksella, painostuksella, kidutuksella, millään keinolla muuttaa. Se on syntymälähtöinen asia, josta ei voi valittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voe tokkiinsa! Sukupuolen vaihtaminen on nykyisin helppoa, aikuiselle. Jos ei ole epävarma ihminen, joka haluaa kokeilla välillä ja taas uudestaan. Olisi pitänyt laki tehdä sellaiseksi, että sukupuolensa voisi vaihtaa kerran kuukaudessa. Joku tietysti haluaisi, että vaihdoksen voisi tehdä kahdesti päivässä, mutta taitaa olla liikaa vaadittu se.

        Sukupuoli on mielipidekysymys. Oma päätös. Se ei ole biologiaa. Ja sukupuoli-identiteetin jokainen voi valita haluamassaan muodossa, samoin sukupuolen ilmaisun.

        Seksuaalinen suuntautuminen taas on biologiaa, jota ei voida koulutuksella, painostuksella, kidutuksella, millään keinolla muuttaa. Se on syntymälähtöinen asia, josta ei voi valittaa.

        Sukupuolia on tasan kaksi kappaletta, mies ja nainen. X kromosomi, ja Y kromosomi jotka kehossa määrittelee mitä sorttia joku on.

        Näiden lisäksi on lukematon määrä MIELISAIRAUKSIA joita sairastavat kuvittelevat olevansa vaikkapa koira, kissa, tai esimerkiksi mies voi kuvitella olevansa nainen.Fyysisesti hänestä ei koskaan tule naista, vaikka leikeltäisi mitä.Hän on vain silvottu mies.

        Kun puhutaan aikuisten miesten halusta käyttää naistenvessaa mielisairautensa johdosta, todettakoon että ennen kyseinen sakki käytti wc tiloja mielisairaaloissa ja se oli hyvä se.Nykyään noita juhlitaan television roska ohjelmissa ja nostetaan jalustalle sen sijaan että suljettaisiin osastolle ja koitettaisiin auttaa.

        Sodoma ja Gomorra on palannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuolia on tasan kaksi kappaletta, mies ja nainen. X kromosomi, ja Y kromosomi jotka kehossa määrittelee mitä sorttia joku on.

        Näiden lisäksi on lukematon määrä MIELISAIRAUKSIA joita sairastavat kuvittelevat olevansa vaikkapa koira, kissa, tai esimerkiksi mies voi kuvitella olevansa nainen.Fyysisesti hänestä ei koskaan tule naista, vaikka leikeltäisi mitä.Hän on vain silvottu mies.

        Kun puhutaan aikuisten miesten halusta käyttää naistenvessaa mielisairautensa johdosta, todettakoon että ennen kyseinen sakki käytti wc tiloja mielisairaaloissa ja se oli hyvä se.Nykyään noita juhlitaan television roska ohjelmissa ja nostetaan jalustalle sen sijaan että suljettaisiin osastolle ja koitettaisiin auttaa.

        Sodoma ja Gomorra on palannut.

        Enemmän ne ovat naisia jotka haluaa sukupuolettomia vessoja, miehet kannattaa perinteistä jakoa syntymä sukupuolen mukaan. Transuja taas on molemmissa sukupuolissa.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­N­­­y­­m­­f­o­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17746047W

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Hae turvapaikkaa Somaliasta. Niin ne muutkin tekee.

    • Anonyymi

      Uhriudu sillä naisen euro on noin 85 senttiä.

      • Anonyymi

        kai vaihdoit työpaikkaa sillä et naisena voi työskennellä muulla kuin matalapalkka-alalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kai vaihdoit työpaikkaa sillä et naisena voi työskennellä muulla kuin matalapalkka-alalla

        Toki, naisena vaihdan työpaikkaani ja valitan sitten kuinka miehet sortavat minua kun palkkani alenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki, naisena vaihdan työpaikkaani ja valitan sitten kuinka miehet sortavat minua kun palkkani alenee.

        Et siis naisena voi olla paremmin palkatuissa töissä esim. ahtaajana?


      • Anonyymi

        Pitäisi olla 80c suhteessa työaikaan ja työtehoon, nykyään naisen euro on 1,20c miehiin verrattuna ja kun ottaa huomioona leskeneläkkeet, muut eläkkeet jne, naisen euro on vähintään 1,50€. Alkakaapa tehdä töitä ja maksaa omat eläkkeenne.


    • Anonyymi

      Onneksi voit mennä uimahallissa hakemaan tukea ja lohdutusta naisten puolelta suihkussa ja saunassa, se voimaannuttaa kummasti.

      • Anonyymi

        Naiset tukevat toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset tukevat toisiaan.

        Totta, ei haittaa vaikka olisi pitkä parta ja killuttimet jalkovälissä!


    • Anonyymi

      Enemmän taitaa olla ämmiä mitkä haluaa tiirailemaan miesten puolelle, "siivoojathan" siellä käy jatkuvasti.

      Tässäkin yksi ämmä mikä kiirehtinyt ilmoottamaaj olevansa mies, mutta haluaa pitää uikkarit jalassa ettei vaan kukaan näkisi ett' on oikeasti nainen. Näkeehän sen muutenkin, ihan sama kuinka paljon mieshormoneja ottaisi, ei se sukupuoli niillä eikä silpomisillakaan muutu.

      "Moni on sanonut minulle, että jos olet trans ja ulkona kaapista, armeija voi olla tosi toksinen paikka, Aron kertoo.

      Hän jakaa Tiktokissa avoimesti kokemuksiaan elämästä transmiehenä ja on jokseenkin tottunut vihakommentteihin. Kenties sen takia Aronia huolettavat ennemminkin asepalvelukseen liittyvät käytännön haasteet.

      – Käsitykseni mukaan siellä ei ole esimerkiksi erillisiä suihkuja, mikä olisi este, koska minusta ei olisi mukavaa mennä yhteissuihkuun naisten eikä miestenvuorolla.

      – Jos siellä voitaisiin jotenkin järjestää asia, enkä erottuisi massasta, moni ei varmaan edes hiffaisi sitä, että minulla on transtausta.

      Kutsunnoissa voisi ehkä kysyä, onko tällaisia asioita otettu lainkaan huomioon. Erityisen kiinnostavaa se olisi, sillä keskustelu kaikille pakollisesta asevelvollisuudesta on noussut moneen kertaan pinnalle."
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c2d4390a-7daa-4cba-a094-8280e20f53e9

      Intti pakolliseksi akoillekin, mutta transut sille puolelle minkä vehkeet on ollut jalkovälissä syntyessä.

    • Anonyymi

      mitä tehdään jos kesken varusmiespalveluksen alkaa tuntea itsensä naiseksi, eihän silloin voi käydä miesten kanssa wc:ssä tai suihkussa?

      • Anonyymi

        Silloin voi lähteä kotiin, koska naisilla ei ole velvollisuuksia, vaan ainoastaan oikeuksia.


    • Anonyymi

      Ja, jos palkkasi ei laske, lahjoita vaikka 15 senttiä jokaisesta eurostasi punaiselle ristille. Se tekee sinut varmasti enemmän naisellisemmaksi.

      • Anonyymi

        Ei tee, naiselliseksi tekee kun yrittää viedä rahat muilta.


      • Anonyymi

        vaihda työpaikkaa, koska naisena et voi olla töissä miesvaltaisilla aloilla.


    • Anonyymi

      Minä kävin 5-vuoden prosessin. Ei tehty ilmoituksella.muutaman kerran sain turpiin ja rahaa kiristettiin ja iltasin ei ulos voinu mennä.Ei mitään autuasta elämää.mitä kahdetti

    • Anonyymi

      Pidä vanha työpaikkasi mutta pyydä palkanalennus sillä sinun euro on naisena vain 84 senttiä.

      • Anonyymi

        Täytyykö minun alkaa tehdä puolet vähemmän töitä kuten muut naiset kun tunnen itseni naiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyykö minun alkaa tehdä puolet vähemmän töitä kuten muut naiset kun tunnen itseni naiseksi?

        Työt menisivät sinulta aika vähiin, jos tekisit vielä puolet vähemmän kuin nykyisin. 🤣🤣🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työt menisivät sinulta aika vähiin, jos tekisit vielä puolet vähemmän kuin nykyisin. 🤣🤣🤣😂

        Totta, akat vaan laiskottelee päivät pitkät kun miehet tekee työt.


    • Anonyymi

      Olet saanut luojalta naisen sielun. Näin minä sen näkisin.

    • Anonyymi

      Jos tunnen itseni musliminaiseksi pääsenkö uimaan heidän kanssaan vai pitääkö minun käydä uimassa yleisellä vuorolla?

      • Anonyymi

        Useissa kaupungeissa sorretuille musliminaisille tarjotaan omaa uintivuoroa. Ei kai silloin Suomessa kysytä onko sunnalainen vai siialainen. Vai kysytäänkö?


    • Anonyymi

      Naiset eivät saa uida Suomessa ilman uimapukujen yläsosaa. Mieluiten toivotaan että laitat päällesi burkhan.

      • Anonyymi

        Itsehän ne ovat utareensa seksualisoineet, ei saisi katsoa tai sitten haluvat eistellä väkisin joka paikassa, koskaan ei ole hyvä.


    • Anonyymi

      Se kellä on munat on mies ja kellä on pill.,on nainen.Pitääkö teille tolloille se vääntää rautatiekiskosta!!

    • Anonyymi

      Transunaiset ovat urheilukentillä miehiä.

      • Anonyymi

        Järjestäkööt transut omat kisansa, ketään ei kiinnosta.


      • Anonyymi

        Sukupuolella ei ole väliä enää nykyään, ei tarvita eri sarjoja naisille tai miehille.


    • Anonyymi

      Oletko spermapankin sijoittaja, vai miksi palkka laskisi naiseuden myötä?

      • Anonyymi

        Aika moni taho on julistanut, että nainen saa samasta työstä pienempää palkkaa kuin mies. Jos se pitää paikkansa, niin sitten ihmisen palkka laskee, jos hän vaihtaa sukupuolensa miehestä naiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni taho on julistanut, että nainen saa samasta työstä pienempää palkkaa kuin mies. Jos se pitää paikkansa, niin sitten ihmisen palkka laskee, jos hän vaihtaa sukupuolensa miehestä naiseksi.

        Nuo jotka pitävät suurinta mölyä naisen eurosta ovat itse suurituloisia. Useimpa ovat saaneet työpaikkansa suhteissa esim. johonkin puolueeseen. Poliittinen virkanimitys on tasa-arvon vastainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo jotka pitävät suurinta mölyä naisen eurosta ovat itse suurituloisia. Useimpa ovat saaneet työpaikkansa suhteissa esim. johonkin puolueeseen. Poliittinen virkanimitys on tasa-arvon vastainen.

        Tulee mieleen kuinka RKP:n edustaja sai vähemmistövaltuutetun pestin ohi pätevämpien. Eipä tainnut edes itse olla pätevä virkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee mieleen kuinka RKP:n edustaja sai vähemmistövaltuutetun pestin ohi pätevämpien. Eipä tainnut edes itse olla pätevä virkaan.

        Poliittinen virkanimitys on selkeästi tasa-arvolain vastainen. Jostain kummasta syystä tähän ei puututa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe