Katsotaan miten tubetus kehittyy

Anonyymi-ap

Pari kuukautta on nyt videoita tubeen sitten laitettu.
Ei joka päivä, mutta muutaman kerran viikossa 2-4 videota nyt aluksi ja 50 videota on jo laitettu.
Katselukertoja on jo tullut 543 ja jopa 2 tilaajaa on tullut.
Meikä ajatteli, ettei varmaan kukaan viitsi katsella videoitani, mutta näyttää niitä joku katsovan.
Ihan kiinnostava katsoa lähteekö katsojaluvut miten kehittymään...

Tekeekös muut palstalaiset videoita tubeen???
Hyviä aiheita olis sinkkun treffit, sinkun elämää, ätmin elämää. ätmin päivä, peräkammarin pojan päivä ym.

22

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tee. Katson mielelläni kaikkia, niin että päästään jopa tutustumaan. Laita linkki, laita linkki, laita linkki 📣 :)

      • Anonyymi

        En laita linkkia, en mainosta kanavaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laita linkkia, en mainosta kanavaani.

        No voi harmi. Tiedä kuitenkin, ettei siellä harrastajia löydetä. Kaikille puskemaan hyvään hintaan ostettua näkyvyyttä.


    • Mitä mäkin nyt tubeen muka laittaisin?!

      Kesällä kasvimaan hoitoa. 😄

      • Anonyymi

        Pelivideoita olen tubeen laittanut. En mä omaa pärstääni ole tubeen laittanut, ainakaan vielä, mut pelivideon selostusta olen joihinkin videoihin liittänyt ääniraidalla ja editointi ohjelmalla käsitellyt.
        Yhden videot tekoon menee helposti useampi tunti, kun pelaamiseen menee aikaa ja paras otos sitten renderöidään ja tallennetaan videotiedoksi, että parempi laatu ja ladataan sitten tubeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelivideoita olen tubeen laittanut. En mä omaa pärstääni ole tubeen laittanut, ainakaan vielä, mut pelivideon selostusta olen joihinkin videoihin liittänyt ääniraidalla ja editointi ohjelmalla käsitellyt.
        Yhden videot tekoon menee helposti useampi tunti, kun pelaamiseen menee aikaa ja paras otos sitten renderöidään ja tallennetaan videotiedoksi, että parempi laatu ja ladataan sitten tubeen.

        Okei. Noi on mun miehelle ehkä tutumpia juttuja. 😃


      • Anonyymi

        Kuvaa turinointia eli kun kirjoittelet viestejä palstalle 👏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaa turinointia eli kun kirjoittelet viestejä palstalle 👏

        Heh, tylsän näköistä. Istun sängyllä, ryysyissäni ja ilmehdin juttujen mukaan. Välillä häippään ihan muihin puuhiin ja höpinät jää vaiheeseen.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, tylsän näköistä. Istun sängyllä, ryysyissäni ja ilmehdin juttujen mukaan. Välillä häippään ihan muihin puuhiin ja höpinät jää vaiheeseen.

        Ihan mielenkiintoiselta kuulostaa ainakin Facen ruoka- ja hiihtokuviin verrattuna 🤭




    • Anonyymi

      Olisi se kuitenkin mukavaa, jos linkin saisi tälle porukalle. Tuskin se siitä näkyvyyttä saisi, mutta paljon kakkaa on ja kateutta vastapalkkioksi saisit. Ei täällä pikkuympyröissä ehkä mitään muuta :)

      • Anonyymi

        Laitetaan harkintaan, voin ehkä linkin laittaa.....


    • Anonyymi

      Itsekin olen tehnyt jonkinlaisia videoita tubeen harrastuksista jo vuosia, naamaani en siellä näytä ja hyvä etten ole laittanutkaan kun kokemukset tubesta on huonoja.

      Puolet katsojista on kärsimättömiä adhd tapauksia, jotka jaksavat katsoa korkeintaan 15 sekuntia, vain joku ykkösprosentti jaksaa katsoa videon kokonaan. Sitten on trolleja jotka keksivät kaikenlaisia "ongelmia" vaatien tubettajalta ratkaisuja niihin, minkä selvittäminen veisi kohtuuttomasti aikaa ja vaivaa, tietenkään mitään ei moisesta vastineeksi saisi, ei edes peukkua saati tilausta. Yksikin kinusi pelitallennustiedostoa eräästä pelistä jonka online tuki on jo lopetettu, kun oli muka hävittänyt omansa.
      Lisäksi on teetätetty turhaa työtä erään pelikonsolin emolevyn transistorien arvoista, pyytäjä lupasi laittaa kuvia omasta projektistaan, mutta niitä ei ole koskaan näkynyt, tuskinpa mitään projektia on koskaan ollutkaan, kunhan halusi vaan pompottaa ja aiheuttaa turhaa vaivaa tubettajalle...

    • Anonyymi

      Kyllä pitäis olla jokin suoritettava koulutus ettei kuka vaan pääsisi tubettamaan.

      • Anonyymi

        Se oli alunperin You tube, sinä, kuka tahansa kadunmies voit julkaista tekemiäsi videoita koko maailman nähtäväksi.
        Nyt se on muuttunut lähinnä Corporation tubeksi, siellä voi menestyä enimmäkseen vain ammattimaiset tubettajat, algoritmikin suosii vain heitä ja hyljeksii pienempiä kanavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli alunperin You tube, sinä, kuka tahansa kadunmies voit julkaista tekemiäsi videoita koko maailman nähtäväksi.
        Nyt se on muuttunut lähinnä Corporation tubeksi, siellä voi menestyä enimmäkseen vain ammattimaiset tubettajat, algoritmikin suosii vain heitä ja hyljeksii pienempiä kanavia.

        Siinä, että kuka tahansa julkaisee höpnlöpön videoita, ei ole mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä, että kuka tahansa julkaisee höpnlöpön videoita, ei ole mitään järkeä.

        Ok, boomer, olet varmaan myös edelleen sitä mieltä, kuten vielä 60-luvulla että valokuvia ei oteta kuin häistä ja hautajaisista, ja niistäkin niukasti!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, boomer, olet varmaan myös edelleen sitä mieltä, kuten vielä 60-luvulla että valokuvia ei oteta kuin häistä ja hautajaisista, ja niistäkin niukasti!!!

        Kyllä niistäkin kuvista turhat joutaa ulos eli kuvan ulkopuolelle.


    • Anonyymi

      Olen tehnyt pelivideoita tubeen. Katsojia ollut 32000 parhaimmillaan. Nyt en ole vähään aikaan tehnyt uusia videoita mutta teen vielä.

    • Anonyymi

      Liian suuret oli oletukset.....
      Silloin tuli viikossa kymmeniä tilaajia, mut niin vaan sekin hiipuu, ei ole tullut pariin viikkoon yhtään uutta tilaajaa ja katsojamäärätkin on muutama kymmen päivässä.
      Ei ole vielä edes 200 tilaajaa ja 1000 tilaajaan on matkaaaaa.
      Tätä menoa menee muutama vuosi, että on 1000 tilaajaa.
      Ei se niin helppoa ollutukaan. kuin kuvittelisi.

      • Anonyymi

        Kaikki hypetykset on aina vain voittajien kertomia tarinoita, häviäjien tarinat vaiennetaan.
        Tube on täynnään kaikenlaisia bullshit "neuvoja" kuinka muka menestyt tubessa ja muuallakin somessa. Jos ne oikeasti toimisivat, kaikki olisivat menestyviä tubettajia, mutta jostain syystä näin ei vain ole...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      33
      2878
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      2017
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      190
      1934
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1825
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1681
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      191
      1413
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      323
      1407
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1253
    9. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      105
      1211
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1101
    Aihe