Ilmoitin seinäjoen poliisille

Anonyymi-ap

pyörän on varastettu talon pihasta, meni puoli vuotta ja seinäjoen poliisi vastas tutkinta on päätetty koska ei ole videokameran kuvaa tekijästä ja se tekijä pitäis myös tunnistaa samalla.

Mitä ihmettä muualla suomessa katsotaan pyörävarastoon onko sellaisia pyöriä siellä olemassa mitkä vastaa ilmoitusta, mutta ei seinäjoella.

19

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voihan se olla poliisille liikaa ymmärretty että ihmiset haluaa omaisuuttaan takaisin.

• Anonyymi

Aihe oli huono pitäisi liittyä Vaparin nuoleskeluun. Turhia hommia ei tehdä.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

💋 ­­­N­y­­­m­f­­o­­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#177466624

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Eihän ny sukulaastaan saata ilimiantaa.

• Anonyymi

Pyörä voidaan varastaa mutta auto otetaan ainoastaan luvattomasti käyttöön

• Anonyymi

Poliisilla on muutakin työtä, kuin katsella pyörävarastoja. Minä etsin ja löysin itse varastetun pyörän ja "varastin" sen uudestaan.

• Anonyymi

Puliisin pitäisi selittää pyörävarkaille ei kannata varastaa se näkyy heti hinnoissa

• Anonyymi

Pippelit kuulema ovat ajan myötä pidentyneet huonoissa olosuhteissa eli kun vääränlaisille kemikaaleille altistuvat. Epänormaalia siis. Varmaan vaikutus ulottuu yläpäähän asti. Eli ongelmia on molemmissa päissä yhtä aikaa.

• Anonyymi

Jos on valokuvat ja kaikki toimitettu kytille saako sen pyörän käydä itse hakemassa jos näkee sen, kyttiä ei varmaan kiinnosta koska tutkinta on lopetettu?

• Anonyymi

Tutkinta on lopettettu ennenkuin sitä on aloitettu varsinainen taidonnäyte seinäjoen poliisilta.

• Anonyymi

Poliisin pääasiallinen tehtävä on kulkea baareissa nokka pystyssä ja kertoa kaikille, olevansa poliisi

• Anonyymi

Lain Nimessä SEIS! "Minä olen P-O-L-I-I-S-I"

• Anonyymi

Yllättävän nopeasti saivat tämmöisen vastauksen annettua

• Anonyymi

Hyvin mahdollista, että pyörän on varastanut joku poliisi tai hänen lähipiirinsä kuuluva, joten tutkintaa ei tehdä

• Anonyymi

Poliisien huutokaupoissa myydään joka kerta satoja pyöriä parilla eurolla,kun on ehjä kallis pyörä niin laitetaan siskonpoika huutamaan se itselle.Luulis kyllä runkonumerolla löytyvän sekin keltä varastettu koska myyjillä ylhäällä nää takuuta varten,ehkä liian vaikeaa ja työlästä.

• Anonyymi

Jos, kerta POLLIISIN huutokaupasta pyörän ostaa, niin eikös se ole

sitte nk. LAILLINEN OSTOS ... !!!

• Anonyymi

Poliisin taso on Suomessa valitettavan surkea!

• Anonyymi

No pyörävarkaudesta rikosilmoitus on kattokaas muodollisuus. Se pitää tehdä, että saa sit vakuutuksesta rahat pois. Ostaa sillä rahalla sit uuden pyörän. Sen takia se kotivakuutus on kaikilla olemas. Käyttäkää sitä.

• Anonyymi

Tyypillistä. Olen kerran pyytänyt myös apua vastaavan tyyppisessä tilanteessa, missä oli sormenjäljet ja muut saatavilla. Ei ollut kuitenkaan kukaan tulossa. Ilmoitettiin vaan puhelimessa, että ei tule partio paikalle, kun ei ole videokuvaa. Ei auttanut, kun yritin selittää, että muuta todistusaineistoa löytyy aika paljonkin, mistä tekijät voisi jäädä kiinni. Partio ei kuulemma ehdi kuitenkaan millään. Ja todettiin vaan, että onhan minulla valtuutukset ja saan sieltä korvaukset... No, kaupungille lähdin asioille, niin siellä näkyi partio olevan tyhjän panttina, mutta kilometrin päähän eivät ehtineet rikosta tutkimaan. Syyllinen olisi todennäköisesti jäänyt kiinni, jos olisi tutkittu.

Tästä joku viikko eteenpäin tuli kotiin koneat paperit, jossa kerrottiin tutkinnan lopettamisesta jne. Paperien täyttämiseen oli taatusti mennyt paljon enemmän aikaa kuin olisi mennyt siihen, että joku olisi esimerkiksi ottanut ne näkyvilläkin olleet sormenjäljet..

Enpä soittele enää. Yhtä tyhjän kanssa. Tärkeintä on valvoa ajaako joku kantatiellä lievää ylinopeutta. Rosvouksethan hoitaa vakuutus, ei niitä tutkia kannata.. Ei vaikka tutkimalla paljastuisi yhdellä kerralla varmasti isompikin rosvoporukka monine kohteineen.

Sen verran pohjalaista mielenlaatua tunnen, että aika moni varmaan toteaa, että hoidetaanpas valvonta ja muu jatkossa itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      5888
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2787
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2277
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2019
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1981
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1365
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      76
      1332
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1257
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1197
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      281
      1184
    Aihe