Kuningatar Elizabeth2 on läpinäkymätön koska hän joi rikastettua kookosöljyä
Minua ei ärsytä mikään muu kuin valheet. Valehteleminen ja varastaminen on maapallon pahimmat asiat. Jos olet kunnianhimoinen ja haluat Englannin Kruunun niin sinun pitää hyväksyä että Elizabeth2 ei ole kuollut, eikä sinun pidä valehdella elizabetin vale kuolemasta. Jos ette usko niin siiitä vaan ja tervettä menoa, onnea menestykseenne ja teidän valheillenne. Seuraava ihminen joka haluaa pitää Englannin Kruunua päässä niin hänen pitää juoda teetä pojan kanssa joka on Jeesus ja hänen pitää kätellä pojan kanssa jonka henggessä on myös isä meidän ja pyhä henki, eikä pojalla ole ihan mitä vain teetä vaan minulla on ihmiskunnan historian parasta teetä jos joku haluaa kätellä kanssani saadakseen Englannin Kruunun ja olla sen haltia
Laita tämä kirjoitus kiertämään ja TEE se vaikka kupillisella parilla teetä. Oikea nimi teelle suomenkieleksi on puerh ja vahvempi hauduke puerhia on shu puerhia
Kuningatar on ollut jo syyskuuta saakka hänen vale-kuolemasta saakka miltein päivittäin kotonani läpinäkymättömänä ja minua vähän ahdistaa ja joskus "vähän" enemmän.
I.E. De Facto Englannin Kruunu De Jure
🙈 Haluan ihmiskunnan äänestyksen, en pelkää elämää jos saan kruunun, Englannin Kruunun viellä joskus päähäni, Elizabeth2 on yrittänyt luoda minulle pelkoa syyskuuta saakka jotta lopettaisin totuuden kertomisen siitä mikä on tielläni kerjäämässä
Miksi ihmiset valehtelevat että Elizabet2 on kuollut?
Anonyymi-ap
0
184
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2362634- 1011114
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717897- 63821
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237770- 35710
- 116708