Eivät käsitä ,että nyt voi Venäjä harrastaa kaikenlaista paskaa Suomea kohtaan , kun me..riisuimme naamiomme.
NATO-intoilijat pelaavat Putinin pussiin
5
<50
Vastaukset
Venäjä on harrastanut kaikenlaista paskaa koko sen ajan kun olemme sitä myötäilleet. Nyt on aika vaihtaa politiikkaa ja alkaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Ei pidä antaa Venäjän fasismin vaikuttaa meidän valintoihimme.
- Anonyymi
Nato-intoilijoita on onneksi vain 16-18% suomalaisista. Mutta ne ovat todella äänekkäitä.
- Anonyymi
Suomella on jo nyt turvatakuut monelta vahvalta nato maalta. Meidän täys jäsenyys kulman takana . Ryssä on oikeasti pelkuri paskahousu maa joka hyökkää vaan pienen ja puolustuskyvyttömien kimppuun, ja silloinkin ei pysty niitä valloittamaan yksinään, tarvitsevat aina niiden maanpettureiden apua. Näin tapahtui Baltian maille, nyt ei enää onnistu provokaatiot loppui heti kun pääsivät Natoon. Tällaisia maanpettureita löytyy aina. Kukaan ei voi olla niin hölmö että tasavertainen naapurisuhde olisi ryssän kanssa mahdollinen. Ryssälle kelpaa vaan halosen tyylinen nöyristely. Nato on ainoa vaihtoehto puolustautua isompaa roistovaltiota vastaan. Eipä enää ole lehdissä, Ylellä igor on hyvä kalakaveri tyylisiä juttuja ? Ei enää ikinä kuten talvisodassa ainoastaan pienen vapaa-ehtois avun turvin, vaan oikeat liittolaiset .
- Anonyymi
Kumma juttu - EU-jäsenyyden alla kenraali Adolf Ehrnrooth kehui, että on hieno asia tuo jäsenyys , jotta saadaan tarvittaessa rautaa rajalle...
-no eikö se rittänytkään?
Hyökkääkö Wenäjä EU-maankin kimppuun, HAHAHAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491