Virroilla katkaistu hiihtohissin vaijeri juuri ennen hiihtoloman alkua ja paikallinen urheiluseura menettää tulonsa. Mitkä muut tuollaista tekee kuin viherterroristit?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009403248.html
Viherpiiperöt iski hiihtohissiin?
5
246
Vastaukset 5
- Anonyymi
Voi olla myös maahanmuuttajajengi, odotetaan poliisin tutkimuksia.
- Anonyymi
Tuskin matut sentään vaijereita yrittäneet varastaa ja terroristit ei olisi katkaisseet kokonaan.
- Anonyymi
Ei tuosta mitään tulojen menetyksiä tule jos vakuutukset on kunnossa. Kunnon vakuutuksessa maksetaan sekä kaapelin korjaus, että menetetty myynti. Vähän huonommassa vain se kaapelin korjaus, mutta eiköhän sen saa tehtyä ripeästi jos oikein yrittää ja kyllä vakuutusyhtiö yleensä yrittää.
- Anonyymi
Jos syylliset saadaan kiinni niin ne vois ampua katapultilla venäjän puolelle, pehmeä hanki ei satu ollenkaan reppuun näkkileipä paketti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510