Näin alavutelaisena pakko kysyä...

Anonyymi-ap

Mikä ihme oikein ajaa täällä jotakin ihmisiä - kai teitä vähintään pari on? - tekemään jatkuvasti uusia avauksia ja tekstejä kauan sitten tapahtuneesta murhasta?

Mikä kumma pakottaa teidät käytännössä sotkemaan tämän keskustelun? Kai te käsitätte oikeasti sen, että tuo ei ulkopuolisesta näkökulmasta vaikuta lainkaan terveeltä? Käsitättekö sen?

Kun olette vuodesta toiseen tätä asiaa jauhaneet, onko se johtanut johonkin? Onko juttu "selvinnyt"? Voisiko olla mahdollista, että jokin muu väylä kuin tämä olisi parempi paikka teille raportoida ajatuksianne aiheesta? Onko sitä vaikeaa käsittää?

Annan teille nyt vihjeen: tämän keskustelun aiheena on Alavus. Sen otsikon alle löytyy paljon ajankohtaisempiakin aiheita kuin Hilkka. Paljon asioita tapahtuu nykyisinkin täällä. Jospa kokeilisitte pitää edes muutaman päivän tai viikon taukoa? Se voisi tehdä hyvää.

Jos ette itse ymmärrä lopettaa toimintaanne tai edes vähentää sitä pariin ketjuun, otan yhteyttä moderointiin niin monta kertaa, että siellä toimitaan. Ja JOS tuo Hilkasta jauhaminen on jonkun mielestä hyväkin vitsi, suosittelen kehittämään huumorintajua parempaan suuntaan ja etsimään itselle jotakin oikeaa elämää tämän lisäksi!

T. Alavutelainen

19

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Veikkaan että on kyse "ominaisuudesta" joka ei pillereillä parane.

      • Anonyymi

        Asia koetaan ilmeisen tärkeäksi, jonkinlainen historiallinen trauma , kun asioita ei selvitetä aikanaan kunnolla ne jäävät vellomaan ihmisten puheisiin ja mieliin.


    • Anonyymi

      Luultavasti murhasuvun geniuspoika taas?

    • Anonyymi

      Olisiko parempi vain pelkkä jatkuva Vesa Keskisen haukkuminen ja mollaus?

      • Anonyymi

        Parempi olisi puhua ihan jostakin muusta. On outoa, jos näet ainoina vaihtoehtoina idiioottimaiset jauhannat. Kyllä luulisi ihmisten muutakin keksivän. Ja on sekin vaihtoehto, että kuluttaa aikaansa johonkin ihan muuhun kuin täällä kirjoitteluun.

        Se, että jotkut tieten tahtoen täyttävät tätä palstaa samaa aihetta koskevilla avauksilla, kertoo kaiken olennaisen. Ei se mitään trauman purkua ole. Heitot siitä, että joku jonkin muun syyn kuin kyllästymisen vuoksi kritisoisi noita jankutuksia ovat älyttömiä ja säälittäviä.

        Terveen ihmisen luulisi pystyvän arvioimaan omia toimiaan kriittisesti. Tilanne on toki toinen, jos ihminen ei ole kunnossa.

        T. Alavutelainen


      • Anonyymi

        Ööööö....ja muitako aiheita sun mielestä ei ole kuin Hilkka & Vesa?! Js miksi yleensäkään täytyy ketään mollata?! Onneksi kertoo mollaajasta itsestään PALJON, PALJON enemmän kuin mollattavasta.....Mä oon sitä mieltä myös että joku roti tälle palstalle ja tuohon Hilkka-jankutukseen olisi saatava. Eikö mode voisi jollain tapaa puuttua? Että esim Hilkka-aiheet olisivat kaikki vain yhdessä ketjussa ja uudet avaukset poistettaisiin aina?


    • Anonyymi

      T.Alavutlainen itse tarkoituksella avasi yhden HILKKA ketjun. Sama henkilö on samalla tyylillään kolme neljä kertaa vuodessa avannut yhden ihmettelynsä. Heee heee ja heeaaa

      • Anonyymi

        No mutta olipas älykäs kommentti. 👎🏻


    • Anonyymi

      Hei aloittaja, olen kanssasi täysin samaa mieltä asiasta ja varmasti moni muukin. 👍🏻

      • Anonyymi

        Juu voitaisiin puhua vaikka ilmaston lämpenemisestä tai keskustapuolueen saavutuksista alavudella kautta aikain, tai sitten vaikka mitä lintuja olette tänä talvena bonganneet laudalla ?
        Ei puhuta murhista, vesasta, hinthapeleista enää, asia selvä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu voitaisiin puhua vaikka ilmaston lämpenemisestä tai keskustapuolueen saavutuksista alavudella kautta aikain, tai sitten vaikka mitä lintuja olette tänä talvena bonganneet laudalla ?
        Ei puhuta murhista, vesasta, hinthapeleista enää, asia selvä ?

        Tahallaan väärinymmärtäjä. Eipä nyt tainnu olla tuostakaan kyse aloituksessa....


    • Anonyymi

      Kyllä niitä talintintiä on tänä talvena valtava määrä, eikös vain ookkiin ?

      • Anonyymi

        No paa oma aloitus tästä aiheesta.


      • Anonyymi

        Variksetkin ovat olleet kauhian agressivisia tänä talvena, lujaa huutavat katolla " kraak kraak "
        mistähän sekin johtuu ? Osaako joku sanoa ?
        Paapavainaa tapas sanoa että kun varis kummasti laittaa se tietää huonoja vuosia, tiedä sitte.
        Mettänpöhölökin on kuulemma nähty raitilla, sekaisin on kirjat tässä maailmassa.


    • Anonyymi

      Terveee.Mitä kaverit.kraak kraak.
      Ootteko murhasukua kraak kraak.
      Variis on viisas lintu ja tietää asioista
      Kraak kraakk..

      • Anonyymi

        Voi kuulkaa minä näin pöllöönki puus ny ehtoolla , kattella tapitti sieltä oksalta alaha , mitä seki tietää kun pöllöön näköö ?
        Vanhalla kansalla olis tähänki joku viisaus ollu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuulkaa minä näin pöllöönki puus ny ehtoolla , kattella tapitti sieltä oksalta alaha , mitä seki tietää kun pöllöön näköö ?
        Vanhalla kansalla olis tähänki joku viisaus ollu.

        Pöllön näkeminen tietää arvoituksen ratkeamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöllön näkeminen tietää arvoituksen ratkeamista.

        Pöllöön näkemine tiesi jotta ryssä tuloo, apsin porukka orotteloo jo kovin


    • Anonyymi

      Tähän ketjuun tulleet vastaukset kertovat kaiken olennaisen siitä, miksi tämä keskustelu on niin matalatasoinen.

      T. Alavutelainen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe